Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onnistuuko dbsm-leikit, jos toinen on "huonohko" seksissä?

Vierailija
13.07.2021 |

Luulisin että sellainen ei voi ainakaan dom/master olla (puhun nyt miehestä).

Mietin että kannattaako näihin edes lähteä, jos perusseksi ei suju mainiosti. Suurin ongelma on että tyyppi ei nuole mielellään, mutta pakotettuna se oli kuulema helpompaa. Itse taas luultavasti nauttisin kovasti subin osasta, mutta luulen että tyypin taidot ei riitä. Eikä taas dominan osa ole mielestäni ihan omaa itseäni.

Vai mistä näistä tietää? En ole koskaan harrastanut kunnolla, mutta nautin suuresti kun ex painoi takaapäin ollessa niskasta... pidän jos vedetään tukasta.. jne.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho kirjaimet meni väärinpäin, mut arvannette mistä on kysymys.

Vierailija
2/7 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että tulee oikein mitään tuosta. Jos mies on huono seksistä, niin silloin se on huono seksistä. Mulla ei ainakaan kiinnostus jaksa riittää opettamiseen. Vaihdan sellaiseen jolla on homma hallussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pienet virheet komisssa mitään meinaa. Tule tänne ja tuo tullessasi oma nokialainen nuoriso-ohjaaja. Annan tullin verran dbsm:ää. Siinä asia luultavasti selviää

Vierailija
4/7 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään myös jos vähän läiskitään, vedetään tukasta ja pidetään kunnolla kiinni… yksi exä kietoi ihan kunnolla mun hiukset käden ympärille niin tavallaan sitoi mut silleen paikalleen tai veti mun pään sinne minne halusi.

Vierailija
5/7 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään myös jos vähän läiskitään, vedetään tukasta ja pidetään kunnolla kiinni… yksi exä kietoi ihan kunnolla mun hiukset käden ympärille niin tavallaan sitoi mut silleen paikalleen tai veti mun pään sinne minne halusi.

Olikö köydestä ja siitä kuuluista solmusta puhetta?

Vierailija
6/7 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että tulee oikein mitään tuosta. Jos mies on huono seksistä, niin silloin se on huono seksistä. Mulla ei ainakaan kiinnostus jaksa riittää opettamiseen. Vaihdan sellaiseen jolla on homma hallussa.

Niin, tässähän on kyse siitä että kinkyllä yritetään parantaa sitä "huonoutta" jo suhteen alussa. Ja miksi kirjoitan lainausmerkkeihin, no siksi että tiedän hänen olevan aika huono teknisesti, mutta olen saanut hänen kanssaan voimakkaitakin orgasmeja koska olen jotenkin muuten viehättynyt hänestä, ts. ihastunut/rakastunut kiintynyt..Ja toisaalta olen kokenut etten saa yhden illan jutuissa, vaikka olisi teknisesti parempi.

Mutta silti seksi on sellaista että luultavasti kyllästyttäis alkuhuuman jälkeen. Ja toki välillä nytkiin.

Ap

Vierailija
7/7 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta yhtään hyvältä lähtötilanteelta. Nämä leikit kysyy luottamusta ja avoimuutta. Niissä vetovastuussa olevan (dom, master, top…) pitää ensinnäkin tietää mitä tekee, tietää missä itse menee (osaa kontrolloida käytöstään ja tekemistään) ja myös missä vastaanottava menee.

En turvasanaa käyttäisi alussa lainkaan, sen käyttö on paljon hankalampaa kuin uskoisit. Ja sen varjolla voi top yrittää ulkoistaa vastuutaan. Ei on ei, kunnes molemmilla kokemusta ja turvasanan käyttöä on harjoiteltu ja sen käyttö on luontevaa ja turvallista (ei tarvitse pelätä tuottavansa pertymystä yms.). Sitten voi mielestäni lähteä CNC-leikkeihin turvasanan kanssa halutessaan.

Eli tekevällä alussa todella iso opiskelu edessään. Itsetutkiskelu, tekemiseen luontevuutta, dynamiikkaa, ihan puhdasta tekniikkatreeniä (piiskaaminen ja sitominen, esim. turvalliset alueet, intensiteetti…). Ja sitten myös miten käydä päälle. Aristellen tekemällä tilanne on vain koominen, ollessasi tilanteen herra yhtäkkiä samat teot (paperilla) ovatkin niitä jotka saavat toisen aivan sekaisin. Ja pitää opetella sen oman kumppaninsa reagointi erilaisiin tilanteisiin. Kun oppii hieman horjuttamaan omaa subiasn, niin tämän saa uppoamaan melko nopeasti jonnekin omaan maailmaansa. Mutta se vaatii halua ja kykyä opetella tuntemaan juuri sen omansa reagointi, keho ja tavat. Ja myös oppia tunnistamaan koska ei enää tilanne näytä hyvältä vaikka turvasanaa ei kuuluisikaan.

Vaikka subit muuta väittävätkin, niin heille jää ”vain” luottamuspuoli, mutta sen nyt pitäisi olla pitkässä parisuhteessa jo kunnossa. Jos ei ole, olette väärän ihmisen kanssa yhdessä. Halutessaan vuodessa pääsette jo pitkälle.

Ja varsinkin ensimmäisessä suhteessa pitää jutella ja jutella ja jutella perästä päin. Mikä toimi, mikä ei ja miten tekemistä voisi parantaa. Sitten vain opetellaan yhdessä ja mieluiten pikkuhiljaa nostetaan intensiteettiä, vaikka lähes kaikki yrittävät sukeltaa liian syvälle liian aikaisin (minä mukaan luettuna). Virheitä sattuu varmasti, mutta ne pitää pystyä puhumaan auki.

Tätä vasten toistaisin. Ei kuulosta yhtään hyvältä idealta.

”Toinen huono seksissä” kuulostaa myös, että olette väärän ihmisen kanssa yhdessä.