Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä helle lihottaa ja saa oloni tuntemaan norsulle

Vierailija
13.07.2021 |

Enkä ole edes ylipainoinen, vaan normaalipainoinen urheilullinen perheenäiti. Olo on aivan yliturvonnut, nihkeä ja hirveän lihava. Tuntuu että kaikki osat kehosta on turvonneet, roikkuvat, ovat löllöä tai jotain muuta ällöttävää. Mitään ei tee mieli syödä, silti jotakin on pakko, suosin salaatteja ja smoothieita. Vessassa saa laukata koko ajan, mutta olo ei puhdistu vaan turpoaa entistä kauheammaksi.

Onko muilla sellainen olo, että tämä helle lihottaa ja turvottaa?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekin nesteytysjuomaa tai urheilujuomaa jossa on suoloja. Niin pohjaton janon tunne voi helpottaa.

Seuraavalla kvartaalilla sataa räntää vaakasuorassa, joten koittakaa kestää.

Vierailija
22/35 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites klitta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumalla ilmalla keho alkaa kerryttämään nestettä kuivumisen ehkäisemiseksi eli turvottaa. Hikoilun lisäksi myös ihan sen lämmön takia on tärkeää juoda tarpeeksi, että kehon ei tarvitse varastoida sitä.

Vierailija
24/35 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apteekin nesteytysjuomaa tai urheilujuomaa jossa on suoloja. Niin pohjaton janon tunne voi helpottaa.

Ei tarvita mitään apteekin litkuja, vissy on hyvä tai ihan suolavesi.

Vierailija
25/35 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän mulla on kropassa vikana! Tänään vedin aamulla aamulenkin hölkäten ysin aikaan ennen paahdetta ja iltapäivällä vielä painoilla pihatreenin. Olen helteiden aikana lihonut 3 kiloa, vaikka ruokailut on keventyneet ja vähentyneet, mutta paino näköjään vaan nousee. Olo on ihan hirveä. Voiko tämä helle sotkea aineenvaihdunnan jostain syystä ihan täysin?

Edelleen: syö vähemmän ja liiku enemmän. Helle sinänsä EI lihota. Äläkä hölkkää vaan juokse kunnon vauhtia.

Mä muuten olen pitänyt rankemmasta liikunnasta pari taukopäivää ja olen sutjakampi kuin muutama päivä sitten, vatsalihakset alkaa taas näkymään. Kyllä se urheilukin kerää nestettä lihaksiin ja nostaa painoa sen takia.

Vierailija
26/35 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
27/35 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisi en juo kuin pari lasillista vettä ruokien kanssa mutta nyt olen pakottautunut juomaan ylimääräistä. Mitään ei tule ulos vaan kaikki jää mollottamasn vatsaan, olen kuin viimeisilläni raskaana. Muuten ei turvotusta. Ällöttävää! Reilu pari kiloa tullut nyt viikossa vaikka liikun ja touhuan moninkertaisesti talviaikaan verrattuna

Ruoka maistuu hyvin, ihan normaalisti syödään

Vierailija
28/35 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän mulla on kropassa vikana! Tänään vedin aamulla aamulenkin hölkäten ysin aikaan ennen paahdetta ja iltapäivällä vielä painoilla pihatreenin. Olen helteiden aikana lihonut 3 kiloa, vaikka ruokailut on keventyneet ja vähentyneet, mutta paino näköjään vaan nousee. Olo on ihan hirveä. Voiko tämä helle sotkea aineenvaihdunnan jostain syystä ihan täysin?

Mä kevensin juhannuksen jälkeen ruokavaliota reippaasti ja jatkoi kaksi kertaa päivässä treenaamista. Sen seurauksena paino nousi viikossa kolme kiloa, sitä tuli pahimmillaan 1,5 kiloa päivässä. Korjausliikkeeni: nostin kaloreita ja vähensin treenit yhteen per päivä. Paino reagoi heti, laski viisi kiloa viidessä päivässä. Ehkö kehoni meni johonkin shokkitilaan, en tiedä.

Kannattaa kokeilla! Nyt olen pikkuhiljaa lisännyt sitä toista päivittäistä treeniä (oon tehnyt kaksi joka toinen päivä ja joka toinen vain yhden) ja toistaiseksi kaikki kunnossa.

Vierailija
29/35 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle käynyt samoin! Tullut 3,5kg tässä 4-6 vko sisään. Ja juoksen 40km viikossa. Paljon urheileva ei mielestäni voi lihoa näin nopeasti mutta totta se on kun vaaka niin näyttää…

Vierailija
30/35 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päinvastoin laihtunut kesän aikana. Syön kevyemmin kun ruoka ei maistu helteellä. Normaalisti kävin lenkillä kymppitonni askelia, mutta helteellä en ole jaksanut. Luen paljon ja aika on kulunut hyvin.

Vierailija
31/35 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen laihtunut pari kiloa nyt juhannuksen jälkeen. Lenkillä käyn aamuviileässä, ja vissyä kuluu pari litraa päivässä, pienillä annoksilla. Ruokahalua ei ole lainkaan, mutta yritän syödä enemmän illalla, kun on viileämpää.

Vierailija
32/35 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla päinvastainen ongelma. Hellekesät laihduttaa ihan hirveästi. Näytän syksyn tullen teinipojalta.

Vierailija
33/35 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas ei ole yhtään nälkä, joten on oikein kiva olo, kun ei syö itseään yli.

Vierailija
34/35 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama. Kahdessa viikossa tullut yhtäkkiä 3kg. Ruokailutottumuksia en ole olennaisesti muuttanut ja liikuntaa harrastanut säännöllisesti. En ymmärrä tätä.

Vierailija
35/35 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvita mitään apteekin litkuja, vissy on hyvä tai ihan suolavesi.

Pansuola on erinominen suola näin helteellä, kun sisältää pelkän natriumin lisäksi kaliumia ja magnesiumia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi