Koen olevani muiden mielestä epäilyttävä, outo ja ulkoisesti ei ystävällisen ja rehellisen näköinen! Mitä tehdä? Onko muilla tällaista?
Koen olevani muiden mielestä epäilyttävän näköinen, outo ja ulkoisesti ei ystävällisen ja rehellisen näköinen!
Oikeasti olen rehellinen ja yritän ainakin olla kaikille ystävällinen. Joskus takeltelen sanoissa, kun sosiaalinen tilanne hermostuttaa, mutta se menee nopeasti ohi.
Olen jopa joskus jättänyt menemättä paikkoihin, kun olen ajatellut, että muut eivät pitäisi itseäni miellyttävänä. En silti yritä miellyttää ihmisiä vaan olen rohkeasti omaa mieltä asioista, mutta en myöskään tuputa mielipiteitäni muille. Olen peruskohtelias. Niin ja huolehdin kyllä hygieniasta!
En ole varma onko vain omaa kuvitelmaa vai annanko oikeasti tosi huonon ja oudon vaikutelman itsestäni. Joskus melkein toivoisin olevani tosi kaunis, niin ainakin tekisin hyvän vaikutelman ulkoisesti.
Mitä tehdä? Onko muilla tällaista?
Kommentit (14)
Oleetko vähän kuin reinikainen. Muiistan yhden reinikaisen sanomana:niin se oli rehti reiipas ja raivo raitis ukkko mutta niin sekin jäi noin vain kalja auton allle.
Vierailija kirjoitti:
Puoli suomea..
Ai puoli suomea kokee samoin :D
kuvaile ulkonäköäsi. Olen huomannut itsessäni vähän samaa
Vierailija kirjoitti:
Olen normaalipituinen, normaalipainoinen. En ole nöpönenäinen pyöreäkasvoinen, mutta en myöskään leveäharteinen ja maskuliininen.
Mikä voisi tehdä rehellisestä epärehellisen näköisen?
Onko sinulla epäsiisti habitus? Vaatetus vaikuttaa paljon siihen miten muut ihmiset kohtelevat, joten sen kanssa kannattaa olla siinä mielessä tarkka.
Tunsin yhden nuoren naisen, joka "valitti" tuota samaa kuin ap. Hänellä oli ongelmana kumara ryhti ja epäsiistit rehottavat kulmakarvat, joiden alta hän mulkoili ihmisiä epäluuloisen ja vihamielisen näköisesti, vaikka oikeasti oli ujo ja epävarma. Hyvä ryhti ja kasvojen siistiminen auttoi häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen normaalipituinen, normaalipainoinen. En ole nöpönenäinen pyöreäkasvoinen, mutta en myöskään leveäharteinen ja maskuliininen.
Ei ole huono ryhti.
Onko teille sanottu, että teitä on luultu erilaiseksi kuin olette sitten paljastuneet?
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla epäsiisti habitus? Vaatetus vaikuttaa paljon siihen miten muut ihmiset kohtelevat, joten sen kanssa kannattaa olla siinä mielessä tarkka.
Kun ei ole klassisen kauniit piirteet on paljon helpommin epäsiisti habitus.
Pitää vaan olla oma itsensä. Luonne paljastuu aikanaan epäilijöillekin.
Vierailija kirjoitti:
Millainen on sinun ulkonäkösi?
Itse pidän "epäilyttävänä" lähinnä jos kiroilee paljon, vitsailee rasistisesti, väkivaltaisesti tai sovinistisesti, ei vastaa kun kysytään, määräilee muita, ottaa "johtajan" aseman vaikka ei ole johtaja siinä paikassa tai jää nurkkaan yksin muiden pyytäessä mukaan. Valittaa koko ajan. Pieni ujous on ihan normaalia. Aiheesta saa toki valittaa tai omasta epämukavuudesta, kun ei syyttele muita. Muiden syyttely silloin, kun ei ole keenkään vika on vain typerää.
Puoli suomea..