Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatko säärikarvat ja kuinka usein?

Vierailija
13.07.2021 |

Vai annatko niiden rehottaa iloisesti? =D

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajele.

Vierailija
2/18 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajele, mutta epiloin. Saavat kasvaa välillä jonkin verran, epiloidut säärikarvat eivät tunnu ikäviltä ja pisteleviltä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

no en, ne on ihan vaaleat ja huomaamattomat muutenkin

Vierailija
4/18 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ja jouluna. Luulin jo että minulla on lakannut kasvamasta, mutta kyllä niitä taas vähän näkyy jos valoa vasten katsoo. En kulje julkisilla paikoilla ilman pitkiä housuja.

Vierailija
5/18 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelen. Mulla on mustat ja paksut säärikarvat, vaikka olen blondi. Tulee kivempi fiilis, kun on sileät sääret. Ajelen ne nykyään noin kerran viikossa. Karvat ei jostain syystä kasva nopeasti nyt raskauden aikana. Normaalisti ajelen joka toinen päivä, koska normaalisti mulla kasvaa karva hyvin nopeasti.

Vierailija
6/18 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä joka toinen päivä joutuu ajamaan. Talvella sit jos laitan sukkikset, eli hyvä jos kerran kahdessa kolmessa kuukaudessa.

Vierailija
7/18 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, minulla ei ole säärissä, kainaloissa tai missään muualla ylimääräistä kasvua. Ei edes ”alapäässä”, kaikille gynekologeilleni tämä on ollut huvituksen aihe.

😊

Vierailija
8/18 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikottain, ainakin näin kesällä

Vierailija
9/18 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, minulla ei ole säärissä, kainaloissa tai missään muualla ylimääräistä kasvua. Ei edes ”alapäässä”, kaikille gynekologeilleni tämä on ollut huvituksen aihe.

😊

Mitä on ylimääräinen kasvu?

Vierailija
10/18 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ajelen. Lähinnä jos on jotkut juhlat tulossa. Tänä kesänä minun piti ryhdistäytyä ja ajella useammin sääreni, mutta on tässä taas jo kuukausi vierähtänyt viime ajelusta. Karvani ovat tummat ja kuukauden kasvun jälkeen näkyvät jo aika selkeästi. Toisaalta en häpeile enää, vaikka karvoja onkin niin eipä tässä oikeastaan mitään syytä ole ajella.

Olen viimeisillän raskaana ja nyt kesällä on kiva käyttää erilaisia kesämekkoja. Luultavasti ihmisillä kiinnittyy huomio minun vatsaan eikä sääriin. Enpä itsekään toisten sääriä niin tuijottele. Ja mitäpä sitten vaikka joku huomaisi, että oho tolla kasvaa säärikarvat?

Vierailija
11/18 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ajellut mitään ihokarvoja kaulan alapuolelta mutta parransängin ajan pois joka aamu ja käyn parturissa noin 2 kuukauden välein siinä vaiheessa kun hiukset alkavat tulla korvien päälle.

Karvaa löytyy käsivarsista, rintakehästä, vatsasta, intiimialueilta, reisistä ja sääristä, mutta selkään minulla ei karva kasva.

Vierailija
12/18 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😊

Mitä on ylimääräinen kasvu?

Joku sieni-infektio? Tai jos on vaikka ihan kasvain siinä. Tämmöset nyt ainakin tulee mieleen.

Vierailija
13/18 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta kun käyn suihkussa, eli perjaatteessa päivittäin. 

Vierailija
14/18 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä ehkä kerran viikossa. Talviaikaan huomattavasti harvemmin, etenkin nyt korona-aikaan, kun uimahallit ovat olleet kiinni.

Vierailija
15/18 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajele.

Vierailija
16/18 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa. Nyt tosin olen ollut koko kesän mökillä niin päässyt vähän lipsumaan. No ehkä huomenna.

Vierailija
17/18 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä. Välitän ulkonäöstäni ja hygieniastani.

Vierailija
18/18 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajan joskus. Ehkä 2 kertaa keväällä, 4 kertaa kesällä ja 1-3 kertaa syksy/talvikaudella. Eli yhteensä kymmenisen kertaa vuodessa. Sileiden jalkojen fiilis on välillä kiva, mutta en tarvitse sitä jatkuvasti. Ei haittaa, että välillä kasvaa pitkäkin säärikarvoitus. En ole koskaan myöskään kuullut kuittailua asiasta, eikä se ole ollut muille ihmisille ongelma (paitsi mediassa tai jossain vauva-palstalla, mutta ei siis koskaan oikeassa elämässä).

N33

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän