Ihastuin ihanaan mieheen, mutta hän ei halua suhdetta minun kanssa, mutta seksi kuulemma kävisi
Ihastuin ihanaan mieheen, mutta hän ei halua suhdetta minun kanssani, mutta seksi kuulemma kävisi. Mietin asiaa ja lopetin tapailemisen ennen kuin mitään ehti edes alkaa ja nyt kaduttaa vähän.
Mutta en etsi seksisuhdetta vaan aitoa parisuhdetta. Nyt mietin että teinköhän oikein..?? Mutta itseni tuntien, satuttaisin vaan itseäni siinä suhteessa, hän kun tietää olevansa hurmaava ja flirttailee ja säätää useaan suuntaan.
Kommentit (22)
Marja77 kirjoitti:
Miustakin hän toimi reilusti kun sanoi ettei halua muuta. Mutta minäkin olin rehellinen ja sanoin etsiväni muuta.
Tää on elämää, pitää vain unohtaa hänet ja pysyä vahvana vaikka nähtäiskin jossain. Koska tiedän että olen aivan ihastunut ja pelkään että sortuisin jos vaikka baarissa törmättäis. Mutta hänelle riittää varmasti ottajia ja minullekin varmasti. Harvoin vaan ihastun kehenkään, tää oli eka kerta vuosiin.Terv ap
Täällä toinen saman ihastumisen kokenut,itselleni kävi myös alkuun pelkkä seksi mutta kun homma jatkui useamman vuoden niin tietysti siinä sitten ihastuin. Nyt sitten yritän päästä miehestä yli vaikka oli maailman ihanin,omasta mielestäni.
Miksi suostuisit mä lli patjaksi?
Mies etsii parempaa mutta kelpaat pussien tyhjentäjäksi.
Ei riittäisi mulle.