Millaiset kengät olleet jalassasi tänä kesänä eniten?
Kommentit (44)
Oon pitäny ainoastaan crocseja jotka onnistuin dyykkaamaan talvella roskiksesta.
Siis oon pitäny vain niitä olen sitten ollut missä vain mutta en kertaakaan ole vielä pitänyt sukkia.
Vanhat kunnon juoksulenkkarit ja feikkicroksit!
Mustat ballerinat tai valkoiset Tomsit. Nyt lomalla varsinkin Tomsit.
Metsänvihreät ja mustat tennarit sekä oranssit ja vaaleanruskeat ballerinat.
Jos koko kesä pitäisi pärjätä yksillä kengillä, valitsisin crocsin ballerinat, vaikka tästä alapeukkuja tuleekin! Toimii reissussa ja kotona, helteellä ja viileämmällä. Töissäkin menettelee, vain juhlissa voi kaivata jotain muuta. Kahtena kesänä olen lomamatkat selvinnyt noilla. Jaksaa kävellä koko päivän, kestää kastumista, ei hiosta eikä palele.
Tomsit täälläkin ja aivan superparhaat kengät ikinä.
Vanseilla oon mennyt koko kesän. Ja kevään, ja syksynäkin.
1. Ballerinat
2. Juoksulenkkarit
3. Barefoot lenkkarit
4. Varvastossut
Elämäni ensimmäiset aidot Crocsit. Semmonen slingback-malli, mustat. Onneks tajusin ostaa toiset samanlaiset, eipähän harmita sitten kun noista aika jättää. Ja varmaan kolmannetkin, tosin hieman erimalliset tulee vielä ostettua.
Kolmet erilaiset crocsit. On mukavat paljaissa jaloissa ja viileät. Jos joku ei tykkää, niin kiviäkin kiinnostaa.
Birkenstockin sandaalit, niin mukavat ja muodikkaatkin vielä ;)
Sellaset järkevät takaremmilliset työsandaalit... Vapaan koittaessa Converset ja barefoot-lenkkarit. Neljäntenä lasten Nokialaiset kumpparit. En ole muuten koskaan omistanut korkkareita, ballerinoja tai muita "naisellisia" kenkiä.
Feikki-crocksit. Puolustuksekseni haluan kertoa, että olen 2 kk ikäiset vauvan äiti ja hengaillut tosi paljon vain kotipihalla!
Merrelin ei niin kauniit mutta äärimmäisen mukavat sporttisandaalit. Sukilla tai ilman, yleensä ilman.
Italialaiset kiilakorkosandaalit. Älyttömän mukavat jalassa.
Lenkkarit, ballerinat, kumisaappaat