Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mummoni siirrettiin perheeltäni salaa hoitokodista toiseen

Epätoivoinen95
13.07.2021 |

On hieman erikoinen tilanne nimittäin muistisairas mummoni siirrettiin "salaa" toiseen paikkaan. Selvitin muita reittejä pitkin mihin se on muutettu ja nyt kuukausien jälkeen sain selville missä hoitokodissa hän sijaitsee.

Kyseessä on taustalla sukuriita, jonka myötä meidän perhe halutaan pitää pimennossa kaikelta. Mummini oli kuitenkin ennen sairastumistaan eniten meidän kanssa tekemisissä ja heti, kun sairaus valkeni ja päätimme viedä mummon hoitokotiin, niin alkoi syntymään peräättömiä huhuja ja se johti väistämättä riitaan suvun kanssa. Tämä on tosi ikävä ja erikoinen tilanne ollut kaikinpuolin, koska mummi on itselle ollut kuitenkin tärkeä elämässä.

Seuraava kysymys onkin, että voikohan sinne hoitokotiin vaan soittaa, että olisi kiva kuulla mitä mummolle kuuluu? Vai voiko ne evätä tämän sillä perusteella, että minusta riippumattomista syistä en saa edes kuulla hänestä enää mitään? Oon ihan syytön tilanteeseen ja tää vaivaa mua paljon enkä halua enää ikävyyksiä myös mummillekkaan. Olisi ikävä, että hän vaihtaisi taas sentakia kotia, että olin mennyt ottamaan yhteyttä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummin asioita kerrotaan vaan sille, kuka on lähiomaiseksi merkitty.

Älä soita hoitokotiin. Hoitajilla ei todellakaan ole aikaa kuunnella sukuriitojanne. Eikä kiinnostusta.

Pahoittelut, ett tilanne on teillä tämä. Yrittäkää tehdä sopu sukulaisten kesken.

Vierailija
2/3 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita ja mene vierailulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kanssa sukuriita siitä, kuka saa ”hoitaa” mummoa eli oikeasti, kuka saa köyttää eläkettä ja kuka saa perinnön. Usko minua, se, joka rakastaa mummoa eniten, antaa periksi ja vetäytyy. Kynsin hampain mukana roikkumisesta ei seuraa kuin pahaa mieltä mummolle ja itsellesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan