95% niistä jotka nauttii helteestä
Kommentit (25)
Kerrostalossa asun ja nautin suuresti
Vierailija kirjoitti:
Epäilen suuresti tutkimuksesi kattavuutta. Ainakin sitten itse kuulun siihen 5%:iin.
Mitä sitä suomen kesää on valitaminen? Kesämme lyhyt,eri asia miten sen vietää.Mukavasti ulkona varjossa,vai sisällä tuijotaen mitaria : Kauhee kun kuuma,en jaksa mitän.
Ja ilmalämpöpumppu, ilmastoitu auto ja ilmastoitu työpaikka.
Poimitaan helteistä vain ne rusinat pullasta ja ihmetellään, kun muut eivät tykkää.
Ei ole pelkkää onnea oma pihakaan. Ahdistavaa katsoa, miten kasvit nuukahtavat, nurmikko kellastuu ja kaikki koko pihalla huutaa vettä. Ei kuitenkaan mitenkään pysty kaikkea kastelemaan. Tai kai sitä pystyisi, mutta vedenkulutus olisi huimaa ja kastella saisi jatkuvasti
Ei mulla vaan ole? Nautin silti :)
Vierailija kirjoitti:
Poimitaan helteistä vain ne rusinat pullasta ja ihmetellään, kun muut eivät tykkää.
Eiköhän nyt jokaisella normaalilla ihmisellä ole nykyään ainakin ilmastoitu auto.
Ilmalämpöpumppu on omakotitalossa sekin ihan normaalia, mutta ei sekään mikään ihmevekotin ole.
Ja on oma piha, mutta ei siellä tule istuttua kuumimpaan aikaan lainkaan.
Helteestä nauttiva kerrostaloasukas ilmoittautuu! Minulla on lääkitys, joka aiheuttaa lähes jatkuvaa palelua, ja tällaisella säällä on ihanaa kun esimerkiksi suihkusta tullessa ei palele yhtään.
Mulla on oma piha enkä nauti siltikään. Nauttisin, jos saisin käydä lenkillä ja jumpata mihin tahansa kellonaikaan. Puhumattakaan työnteosta.. Nauttijat makaa jossain riippukeinussa päivät pitkät.
Vierailija kirjoitti:
Kuka ajaa vuonna 2021 autolla, jossa ei ole ilmastointia? Nehän on olleet vakiovarusteita jo vaikka kuinka pitkään! Jos ilmastointia ei ole huollettu pelittäväksi, se on oma moka.
Vierailija kirjoitti:
Eipä oo mitään noista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka ajaa vuonna 2021 autolla, jossa ei ole ilmastointia? Nehän on olleet vakiovarusteita jo vaikka kuinka pitkään! Jos ilmastointia ei ole huollettu pelittäväksi, se on oma moka.
AV-mamma ajaa. Vaikka palstalla kehuskeleekin uudella ja kalliilla autollaan 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läheskään kaikissa busseissa ei ole ilmastointia tai sitä ei käytetä. Useamman kerran olen istunut bussissa jossa on kuumempi kuin pysäkillä suorassa auringonpaahteessa
Vierailija kirjoitti:
Helteestä nauttiva kerrostaloasukas ilmoittautuu! Minulla on lääkitys, joka aiheuttaa lähes jatkuvaa palelua, ja tällaisella säällä on ihanaa kun esimerkiksi suihkusta tullessa ei palele yhtään.
Mikä lääkitys sulla on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkös että kaikilla ei ole edes sitä autoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun äiti. Ostaa aina uuden halvan käytetyn auton kun vanha hajoaa. Ilmastoitu käytetty auto kuulemma maksaa niin paljon. On meinannu joskus pyörtyä kuumalla rattiin. Märällä pyyhkeellä läiskii itseään kun tuolla ajelee.
Asun kerrostalossa ja RAKASTANNNNNN helteitä! Aivan ihanaa kun aamulla ulos lähtiessä voi vaan heittää jonkun kevyen huitulan päälle ja sandaalit jalkaan ja menoks! Ja voi olla koko päivän myöhään yöhön saakka ulkona palelematta kertaakaan, ilman mitään ylimääräisiä vaatekerroksia. Istua lämpimällä kalliolla katsomassa auringonlaskua ruskettuneet sääret paljaana, kylmä lasi roseeta kädessä ja keskustella kaikesta maan ja taivaan välillä siihen asti että tulee uni - ei siihen asti että tulee kylmä niinkuin Suomessa yleensä. Käydä uimassa miljoona kertaa eikä varpaat koskaan sinerrä. Spontaanit pulahdukset onnistuu kun pyyhkeelle ei ole tarvetta, helteessä kuivuu hetkessä.
Vierailija kirjoitti:
Samaa veikkaan.
Epäilen suuresti tutkimuksesi kattavuutta. Ainakin sitten itse kuulun siihen 5%:iin.