Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaan luulosairautta?

15.07.2014 |

Mulla on nyt noin viikon ajan ollu kaikenlaisii ihme "oireit". Alko sillä että aamulla kun heräsin ja lähin töihi oli tosi etova olo ja tuntu et oksennus tulee, sit nousin sohvalta nopeesti ylös ni vihlas alavatsaa sen jälkee sitä on vihlonu just jos kävelee tai töissä tekee jtn raskaampaa ja välillä ihan ku vaa istuu. Sit alaselkää särkee ja joo oon selkävaivanen mut selkäkivut on aina vaa ku oon urheilli tai on menkay ja nyt kumpikaa ei oikee voi aiheuttaa sitä. Ja sit kaikist oudoimmat oireet on se että mua närästää (tai nii ainaki luulen et tält se tuntuu mitä muilt oon kuullu koska mua ei oo koskaa närästäny) ja se että viime yönä heräsin kesken unien juomaan jota en koskaa tee ja mikää jano tai vessahätä ei keskeytä mum unta. Joten voiko olla mahdollista että oisin raskaana vai kuvittelenko vaa? Vauva ois enemmän ku tervetullut mun ja avokin elämään :) 

Kommentit (2)

1/2 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulosairaus on niitä pahimpia joita ihmisen mieli voi teettää. Itselleni tehtiin sterilisaatio 2 vuotta sitten ja nyt tunnen olevani raskaana. Kuukautiskierto 47 päivää,hajuaisti herkkänä ja vatsaa ja selkää pistää ja rinnat tihkuu. Tunne on sitä voimakkaampi mitä ajattelee. Raskaustestit mulla negaa ja oireilu senkun jatkuu. Mies on välillä kanssani ihan hermona kun jaksan oireitani valitella. Ei todellakaan ole kivaa. Kannattaa yrittää oireet ja ajattelu heittä takaosastolle, ei todellakaan ole helppoa onhan kysymyksessä elinikäinen syy murehtia :)

2/2 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkinen: musta toi kuulostaa, että sulla on nestehukka. Ja voi olla, että oot vaan muiden oireiden takia alkanut kuunnella itseäsi tarkempaan ja siksi tunsit ovulaation. Ootko kauan ollut ilman hormonaalista ehkäisyä?

Tavattu 10/2012
Aloitettu yrittäminen 08/13
Hoitoihin haettu 05/14
Miehen spermassa vikaa ja jatkekettu luomuna 09/14
Naimisissa 10/2014

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla