Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten äitisi reagoi, kun aloit odottaa esikoistasi?

Vierailija
15.07.2014 |

Hänen eka kommenttinsa oli, että hän on sitten jo omat lapsensa hoitanut. Aika tökerö 'onnittelu'. Sanottakoon vielä, että äitini ajan tavan mukaan oli äitiyslomalla 3kk, jonka jälkeen mummo hoisi minut ja veljeni, ei koskaan oltu päiväkodisa tms.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni pois tolaltaan, mutta piti onneksi mölyt mahassaan, koska huomasi, että en halua hössöttää asiasta. Äitini on ollut tiiviisti läsnä lasteni elämässä.

Vierailija
2/23 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika latistava kommentti äidiltäsi. No, minä en sitten edes niitä hankkinut. Olin kai niin täynnä sitä varo sitä varo tätä bull shittiä, että ei tehnyt edes mieli..

Oma äiti vaikutti vahingoniloiselta, jos joku joutui pulaan mukuloiden kanssa. Ihme touhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aivan onnessaan ja on vieläkin (lapsi 7 vko). Heidän ensimmäinen lapsenlapsensa kyseessä, vaikka olen sisaruskatraasta nuorin. Autteli paljon raskausaikana mm. siivoamisessa ja rahallisesti pyytämättä.

Vierailija
4/23 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Etkai sinä ole raskaana?? Sano ettei se ole totta... tiedätkö miten lapsen saaminen muuttaa elämää ja millainen vastuu siinä on? Eikö teillä ole ehkäisyä? Eihän siitä sinun miehestäsi isäksi ole."

Nyt 2 ja puolen vuoden jälkeen mummu on onnensa kukkuloilla aina kun tulemme tenavan kanssa käymään.

Vierailija
5/23 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tee abortti"

Tuota kommenttia äiti on katunut sydän vereslihalla. Olen antanut anteeksi. Sain esikoisen nuorena, nyt jo 10-vuotias poikani on mummulle kaikki kaikessa.

Vierailija
6/23 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nyt sun täytyy kyllä lopettaa tupakanpoltto". No olin jo lopettanut, mutta eihän se tullut hänen mieleenkään että olisin itse tajunnut jotain tuollaista...

Vierailija
7/23 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni sekaisin, positiivisessä mielessä, ja sanattomaksi. Pyysin ettei kertoisi vielä kenellekään, mutta ekana työaamuna tuon jälkeen koko suku tiesi (perheyritys). Ei ollut saanut nukuttua ekana yönä raskausuutisen jälkeen, kun oli pohtinut kuinka kesämökistä tehdään lapsiturvallinen. :D Nyt kolme lastani ovat mummulle kaikki kaikessa, ja saamme apua paljon. Aina en tosin pyydä vaikka tarve olisi, vanhemmillani on paha tapa lykätä tai perua omia suunnitelmiaan jos tietävät että meillä olisi tarvetta lapsenvahdille.

Vierailija
8/23 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekosi totaalisesti onnesta.

Vierailija
9/23 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini huokaisi ja sanoi: "Jaaha, no sitten sinäkin näet, miten lapset pilaavat äidin elämän."

Vierailija
10/23 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitti,ettei hän ole lapsenvahti. "38 vuotta yksinhuoltajana riitti,nyt elän omaa elämää, olen lapseni kasvattanut". Niin voihan sen kasvatuksen ottaa noinkin.. Itse näen kasvattaneeni itse itseni ja nuoremmat sisareni.. Emme ole äidin kanssa olleet pahemmin tekemisissä. Lapsia nyt neljä ja mummo elää sitä omaa elämäänsä hukkuen karjalapulloon.

Vierailija
11/23 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli todell iloinen ja tukena

Vierailija
12/23 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiseksi raskausuutisen kuultuaan äitini ilmoitti, että mua ei sit mummotella...

Vierailija
13/23 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tirautti onnenkyyneleet ja säntäsi vauvanvaateostoksille heti kun oli tilaisuus. Oli jo monta vuotta toivonut lastenlapsia.

Vierailija
14/23 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekasta oli tosi onnellinen, tokasta oli tosi onnellinen ja tästä kolmannestakin on tosi onnellinen :) kommentit kaikinpuolin mukavia :)

Vierailija
15/23 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti sekosi ilosta ja meinasi tulla puhelinlinjoja pitkin :) Äärimmäisen ihanaa ja liikuttavaa. On ollut meille hyvä ja rakastava äiti ja nyt myös hyvä isoäiti.

Vierailija
16/23 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyi. Etkai sä sitä huoraa ole pannu paksuks?

Vierailija
17/23 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana kysyi, että oliko lapsi vahinko. Kun selvisi, että ei ollut, kysyi seuraavaksi, mentiinkö me kihloihin ennen raskautta. Kun selvisi, että mentiin, niin onnitteli vasta sitten. Yllättävää kyllä, äiti on ollut hyvä mummi lapsille.

Vierailija
18/23 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkui kypsymättömäksi kakaraksi, joka ei ikipäivänä tule pärjäämään lapsen kanssa. Minun olisi kuulemma pitänyt tehdä abortti ja jäädä vanhempien helmoihin kasvamaan. Tietänette ikäerohullun, joskus epäilen häntä äidikseni.

Vierailija
19/23 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli onnesta soikea. Olen meidän sisaruksista nuorin ja viimeinen joka tekee lapsia (ikäeroa kaikkiin sisaruksiin +10v) neidin mummo ja ukki on kyllä muutenkin sellaisia jotka hemmottelee lapsenlapsiaan (yhteensä 9) :)

Vierailija
20/23 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitini oli ja on edelleen sitä mieltä että olen täysin soveltumaton henkilö äidiksi:=DDD