Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritän muuttaa omaan asuntoon ja mulla on hirveät välit äidin kanssa

Vierailija
12.07.2021 |

Kokoajan tiuskii mulle. Sanoin vaan ettei ole helppoa saada omaa asuntoa kun ei oo luottotietoja
Aina häneltä tulee että mä en ole edes kokeillut, kaikki muutkin tekee niin ja näin, ei se ole muutaku lähtee pois sitten jos täällä on niin paha olla.

En ymmärrä miten oon hänet taas suututtanut niin että tästäkin tulee ilmi riita.
En jaksa enää, yritän vaan yksin selviytyä jos joudun katuojaan ni joudun. Äidillä palaa muhun välittömästi hermot.

En saa ketään samalle aaltopituudelle kanssani. Kuulemma mun luottotiedottomuus on vaan tekosyy etten oo löytäny asuntoa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi keskustella kenenkään kanssa. Molemmat vaan sanoo että mä lähden nyt menee ku en jaksa tota kiukuttelua. Miks mä pilaan aina kaiken ja kukaan ei kuuntele. Oon niin masentunut ja yritän vielä löytää asuntoa ilman luottotietoja.

Entiiä jaksanko enää ees yrittääkään. Suututan aina kaikki ja olen vaan ilkeä ja inhottava kaikki muut ei ole . Mua aina verrataan muihin.

Vierailija
2/9 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mites ne luottotoedot sillee meni?

Vanhako olet?

Ilmeisesti asut nyt äitisi asunnossa? Maksatko vuokraa, osuutesi kuluista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vaa ilkee ja inhottava ja ällöttävä joka haisee.

Jatkuvasti yksin ilman kavereita niinku normaaleilla ihmisillä on monta kaveria.

Mun vanhemmat ol selkeesti suuttunu mulle jostain ja tajuan että mä oksetan kaikkia kun ei kukaan pidä yhteyttä.

Vierailija
4/9 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös kunnalta saa vuokra-asunnon ilman luottotietoja? Kunhan ne maksamattomat ei ole kunnan vuokria.

Vierailija
5/9 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet onnistunut pilaamaan luottotietosi kotona asuessasi?!

Vierailija
6/9 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluu jäädä tähän kuntaan enää. Oon kärsinyt täällä kiusaamisesta koko elämän joten en pysty.

Vierailija
7/9 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmainen saa tukiasunnon. Otat yhteyttä sossuun.

Ja lopetat muiden syyttelyn ja sympatiankerjuun ja otat vastuun itsestäsi.

Vierailija
8/9 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne on ihan turha kirjottaa yhtään mitään.

Vierailija
9/9 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos haet kaupungilta tai kunnalta asuntoa aluksi (kunta joissa on enemmän saatavilla asuntoja, kun Hki:ssä ei välttämättä ole), katso saatko tukia asumiseen, ellei ole raha valmiina ja selitä syy luottoasiaan hakupaperissa, sekä miten se ei vaikuta kuukausittaiseen maksuun. Siihen voi liittää todisteita jos on, ja pyydettyjä liitteitä. Äitisi olisi pitänyt auttaa sinua asunnon saannissa, onko sinulla isää, mummoa, kummia, serkkuja tai muita sukulaisia jotka voivat auttaa. Ei ole hyvä että joudut kärsimään äitisi vuoksi, se on monille tuttua. Äidillesi voit jättää pöydälle (ellei se triggeröi häntä lisää) paperit jossa lukee ettei asuntoa voi saada luottotiedottomana, jos on papereita joissa se lukee tai tulosta netistä. Voiko sen luoton saada takaisin, onko siinä joku vuosimäärä tai kuukausi. Osa vanhemmista maksaa jopa velan pois tai opintotuen. Myös opiskelussa voi muuttaa eri paikkakunnalle asumaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan