Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anteeksi nyt vaan, mutta nämä nykyiset kierrätysmateriaalista valmistetut juomapillit ovat IHAN SURKEITA!

Vierailija
12.07.2021 |

Mieluummin olen vaikka ilman sellaista pilliä.

Kommentit (163)

Vierailija
41/163 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hankkikaa teräs- tai lasipillejä

Miten hitossa ne teräspillit on tarkoitus pestä? Kuvottava ajatuskin käyttää vuodesta toiseen pilliä jonka sisällä on kerrostumat smoothiejämiä. (Huuhtelu ei ole pesemistä). Ei sillä, minä pärjään ilman pillejäkin, kunhan ihmettelen tätä pestävien pillien konseptia..

Niiden mukana tulee semmoset pienet pitkulaiset pilliharjat, yleensä.

Vierailija
42/163 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen yleensä, että miksi aikuisen ihmisen pitää lutkuttaa pillillä.

Tuskin sillä nyt kukaan lutkuttaa (tiedätkö edes mitä kysyinen termi tarkoittaa?).  Mutta esim. pillimehuja ei oikein muulla voi juoda. Ja seuraava kysymyksesi lienee, että miksi aikuinen juo pillimehuja. Ne on käteviä, taskuunsopivia juoma-annoksia esim. hiihtolenkille. Toisaalta hyviä retkieväitä myös lapsille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/163 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuinka paljon ja kuinka usein ap joutuu noita pillejä käyttämään?

Minulle kyllä kelpaavat ja minusta on upea juttu, että muovien käyttö ja muovisaaste vähenee noidenkin ansiosta.

Ei elämässä kaikki voi aina ole aina hyvää ja kivaa ja miellyttävää.

Sellaista se luonnonsuojelu ja ilmastosta hyvää huolta pitäminen on,

Että luopuu joistakin itselleen kuuluvista mukavuuksista ja kivoista jutuista.

Vierailija
44/163 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä soitan Ohisalolle ja teen hänelle valituksen ala-arvoisista juomapilleistä!

Vierailija
45/163 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat aivan käyttökelvottomia. En myöskään ymmärrä sen pointtia kun pikaruokapaikkojen mukin kannet ovat kumminkin muovia. Olisivat vaikka tehneet niin päin että kansi olisi pahvia kuten mukikin ja pilli edelleen muovia. 

no kun viherhörhöt päättivät, että pillit ovat kaiken pahan alku ja juuri. ja muoviset vanupuikot. jälkimmäisen kyllä ymmärrän, että niiden tikkuosa voi olla aivan hyvin olla tehty vaikka paperista, mutta pillien kieltäminen tuskin tätä maailmaa pelastaa. eikä bensa-autoilun.

Vierailija
46/163 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen yleensä, että miksi aikuisen ihmisen pitää lutkuttaa pillillä.

Säästää hampaita

47/163 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tuskaillut mäkkärin pirtelöiden kanssa.

Nykyäänhän kaiken muoviroskan voi polttaa, ja osataan tehdä maatuvaa muovia. Luulisi muitakin ratkaisuja löytyvän, kuin nuo suuhun hajoavat pahvipillit.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
48/163 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kyllä kelpaavat ja minusta on upea juttu, että muovien käyttö ja muovisaaste vähenee noidenkin ansiosta.

Missä asioissa sinä olet valmis menemään mukavuusalueesi ulkopuolelle?

Vierailija
49/163 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ptyrskis sun viestille. Ikää oli?

Vierailija
50/163 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks vaan: Ann-Christine:

(Sopinee soveltuvin osin AP:n aiheotsikkoon.)

51/163 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.muovijalelu.fi/kauppa/taloustuotteet/keittiovalineet/keitti…

Pitäisköhän tilata varastoon. Kohta näitä ei saa enää mistään. Esim. Prisma ei myy pillejä enää. Jotain metallisia valmistetaan, mutta niitähän ei saa puhtaaksi, joten ei kiitos.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
52/163 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Pitäisköhän tilata varastoon. Kohta näitä ei saa enää mistään. Esim. Prisma ei myy pillejä enää. Jotain metallisia valmistetaan, mutta niitähän ei saa puhtaaksi, joten ei kiitos.

Mulla on ainakin tullut kestopillien mukana pilliharja, jolla saa pestyä pillin. Olen myös pessyt metalliset välillä tiskikoneessa.

Vierailija
53/163 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten näissä häiritsee kun Suomi lähtee mukaan näihin ihme hömpötyksiin. Ihan eri asia kieltää muovipillit esim. Intiassa kuin Suomessa. Sama homma autoilun kanssa. Joku ituhippi tulee varmaan tähänkin kiljumaan niin sanon jo valmiiksi, että please penetrate yourself.

Vierailija
54/163 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Mulla on ainakin tullut kestopillien mukana pilliharja, jolla saa pestyä pillin. Olen myös pessyt metalliset välillä tiskikoneessa.

minullakin on tullut pilliharja pakkauksen mukana ja niinikään tiskikoneessa olen myös pessyt

Vierailija
55/163 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ituhipperoinen kirjoitti:

Eniten näissä häiritsee kun Suomi lähtee mukaan näihin ihme hömpötyksiin. Ihan eri asia kieltää muovipillit esim. Intiassa kuin Suomessa. Sama homma autoilun kanssa. Joku ituhippi tulee varmaan tähänkin kiljumaan niin sanon jo valmiiksi, että please penetrate yourself.

Miettikääpä, kuinka paljon esim. Kiinassa ja Intiassa syntyy muovipillijätettä? Mutta ei, kun Suomen, EU:n mallioppilaan, pitää yrittää pelastaa koko maailma!

Vierailija
56/163 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama se on puukuitulusikat versus muovilusikat. Muoviset paaaljon parempia!

Vierailija
57/163 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahviset on surkeita, mutta friends& burgersissa on toimivia ekopillejä

58/163 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettehän anna lasten käyttää metallipillejä? Jos lapsi kaatuu tai horjahtaa pilli suussa, se menee nieluun tai kitalaesta läpi.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
59/163 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillillä ei kantsi kovin usein imeä, sillä siitä tulee samanlaiset rypyt huulen yläpuolelle kuin tupakoitsijoilla.

Vierailija
60/163 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilleistä en tiedä, mutta sukulainen juuri valitti, miten hänen käyttämänsä maito kuulemma tihkuu nykyään pakkauksesta ulos, jos kyljellään jääkaapissa. Siis avaamaton purkki. Täysin älytöntä tehdä niin huonoja pakkauksia, että tihkuu! Ja itseäni ärsyttää se nyhtökauran uusi pakkaus. Entisen sai kätevästi repäisemällä auki, nykyinen pussukkamallinen pitää leikata saksilla.