Pystyn aistimaan jos puolisoni on pettänyt minua
Olen aina pystynyt aistimaaan sen, vaikka puoliso esittää normaalia. Kahdessa eri suhteessa on näin tapahtunut. Ikäänkuin pettåmienergiat on ilmassa ja vaikuttaa minun kropaani.
Kommentit (5)
Mullakin on ollut kumppani joka "aisti" milloin mitäkin. Siinä on aika turha lähteä mitään vakuuttelemaan, kun toinen uskoo tähän ylivertaiseen aistiin enemmän kuin järkeen.
Jos sinä "aistit" pettämisen, se on esim. joku sivumaku kumppanin vehkeissä. Jos taas "luet" kumppanista pettämisen, se on mikroilmeet ja eleet, jotka näkyvät kun asiaa piilotellaan... Et varmaan ole mikään meedio vaan normaali looginen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinä "aistit" pettämisen, se on esim. joku sivumaku kumppanin vehkeissä. Jos taas "luet" kumppanista pettämisen, se on mikroilmeet ja eleet, jotka näkyvät kun asiaa piilotellaan... Et varmaan ole mikään meedio vaan normaali looginen ihminen.
Niin voi olla että olen hyvä tulkitsemaan eleitä, koska jo halauskin on hieman erilainen. Toisaalta en usko että pitää olla meedio vaan tuntea sydämellä ja väittäähän ne jotku että ei ole henkilökohtaisia ajatuksia vaan ne on energiana ympärillämme.
Itse en tajunnut, vaikka jälkeen päin mietittynä minun olisi pitänyt ymmärtää monista pienistä asioista