Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailumies lopetti suhteen tatuointini takia

Vierailija
12.07.2021 |

Onko tosiaan näin herkkähipiäistä sakkia? Mulla on pieni tatuointi pohkeessa ja se oli liikaa, kun huomasi sen.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä lopettanut, äläkä sinä viitsi esiintyä naisena, pls.

Vierailija
2/16 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, tällä kertaa tatuointihullu yrittää luoda mielikuvaa että kaikki inhoavat tatuointeja keksimällä tällaisen mielikuvitusskenaarion.

Vierailija
4/16 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä ei ole vain joku ihan jumalattoman tylsä naispuolinen trolli, niin tämä palstan tatuointisaarnaus on taas yksi keino yrittää kontrolloida naisia. Ja sinä nainen joka alat selittää ja puolustaa itseäsi LUOT sillä sen tilanteen että sinua voidaan yrittää kontrolloida. Naiset, ei selitetä. Siihen ei ole mitään tarvetta.

Vierailija
5/16 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ruokkiko palstatrollia. Jättäkää tämä spämmi kommentoimatta niin päästään provoista eroon.

Vierailija
6/16 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuo trolli välttämättä ole. En itsekään seurustele naisen kanssa, jolla on tatuointeja. Tai no kerran tein poikkeuksen, kun asia ilmeni sen verran myöhään että olin jo ihastunut, eikä tatuointi ollut muutenkaan mauton ja niin näkösällä.

Jokaisella lienee vapaus määrittää mikä kiehtoo ja mikä ei. Itse yleensä jätän panemattakin, jos leimat ovat selvästi esillä. Kerran nuori ja muuten nätti tyttö tuli yllättäin kysymään Kallion kadulla että panisinko, ja töksäytin vähän ajattelemattomasti että ilman tatuointeja kyllä. Pahoitin turhaan hänen mielen ja yritänkin jatkossa olla tahdikkaampi. Vetoan vaikka luonteeseen, mistä toki tatuoinnin jotain kertovat.

Vierailija
7/16 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tuo trolli välttämättä ole. En itsekään seurustele naisen kanssa, jolla on tatuointeja. Tai no kerran tein poikkeuksen, kun asia ilmeni sen verran myöhään että olin jo ihastunut, eikä tatuointi ollut muutenkaan mauton ja niin näkösällä.

Jokaisella lienee vapaus määrittää mikä kiehtoo ja mikä ei. Itse yleensä jätän panemattakin, jos leimat ovat selvästi esillä. Kerran nuori ja muuten nätti tyttö tuli yllättäin kysymään Kallion kadulla että panisinko, ja töksäytin vähän ajattelemattomasti että ilman tatuointeja kyllä. Pahoitin turhaan hänen mielen ja yritänkin jatkossa olla tahdikkaampi. Vetoan vaikka luonteeseen, mistä toki tatuoinnin jotain kertovat.

Kyllä kyllä satusetä. Mutta koeta sisäistää se että ketään ei kiinnosta sun mielipide tatuoinneista. Jos se on sulle dealbreaker, ihan vapaasti. Jokainen päättää itse omasta elämästään, ei muiden.

Vierailija
8/16 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kyllä satusetä. Mutta koeta sisäistää se että ketään ei kiinnosta sun mielipide tatuoinneista. Jos se on sulle dealbreaker, ihan vapaasti. Jokainen päättää itse omasta elämästään, ei muiden.

Niinhän tuossa juuri sanoinkin, mutta lienee muste liuottanut jo aivojasi.

Vierailija
9/16 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä voisin panna brändättyä, mutta kavereille esittelemisessä menee hard limit.

Vierailija
10/16 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Tatuoinnit kertovat jotain luonteesta.” Mitä ne tarkalleen ottaen luonteesta kertovat?

Eivätköhän ne kerro lähinnä voimakkaasta visuaalisesta silmästä. Kaikki kun eivät jaksa katsella ankeaa paljasta ihoa, harvinaisen tylsä näky.

Vierailija
11/16 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ymmärrän miestä oikein hyvin! Ne ovat kamalia!! Tämä lämmin kesä on saanut ymmärtämään, että niitä rumia kuvia on todella paljon. Ihmeellisiä suttukasoja!

Vierailija
12/16 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas mennään, krooh pyyh. Ap se jaksaa näitä tatuointivastaisia sepustuksiaan rustata palstalle päivästä toiseen. Harmi, että sen mielipiteet ei pahemmin ketään kiinnosta.

Vierailija
13/16 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Tatuoinnit kertovat jotain luonteesta.” Mitä ne tarkalleen ottaen luonteesta kertovat?

Eivätköhän ne kerro lähinnä voimakkaasta visuaalisesta silmästä. Kaikki kun eivät jaksa katsella ankeaa paljasta ihoa, harvinaisen tylsä näky.

Visuaalisesta silmästä joo, mutta yleensä ne ovat melko ikäviä ilmestyksiä ja visuaalista silmää ei juuri olekaan. Pahimmillaan kokoelma epämääräisiä ja lapsellisia oksennuksia. Toki jotkut tyylitellyt, yhtenäiset ja harmooniset kokonaisuudet pukevat joitakin harvoja, mutta näillä yleensä on luontaista karismaa ja tiettyä "kovuutta" tai ainakin viileyttä olemuksessa. Monesta taas tulee surullinen vaikutelma, kun yritetään olla niin kovia ja viileitä, mutta heltta värisee jo kun katsoo silmiin. Osa on sitten räiskäyttänyt jotain "itsestään kertovaa" kun niin moni muukin on. Ja osa vaan haluaa myös, kun muillakin on ja katsoo katalogista jonkun kiinalaisen symbolin. Väkisin tuosta tulee vähän surullinen olo, eikä voi välttyä yksinkertaisuuden mielikuvalta.

Vaatteilla, koruilla ja hiusasettelulla koreilua itse taas arvostan suuresti. Ja olenhan itsekin melkoinen tyyliniekka.

Mikä ihme paljaassa ihossa on sitten vikana?

Vierailija
14/16 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointi on slutstamp.

Vierailija
15/16 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaha, tällä kertaa tatuointihullu yrittää luoda mielikuvaa että kaikki inhoavat tatuointeja keksimällä tällaisen mielikuvitusskenaarion.

Miehet tykkäävät tatuoinneista, mutta eivät tykkää niistä naisellaan

Vierailija
16/16 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas mennään, krooh pyyh. Ap se jaksaa näitä tatuointivastaisia sepustuksiaan rustata palstalle päivästä toiseen. Harmi, että sen mielipiteet ei pahemmin ketään kiinnosta.

Sinua kiinnosti kun vastasit, lisää siis tulossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän