Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jos rakastaa jotakuta mutta on intuutio että jotain pahaa tulee tapahtumaan hänen kanssa?

Vierailija
11.07.2021 |

mitä tehdä??

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksee pois

Vierailija
2/14 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vähän tietoa, että tästä voisi muodostaa mielipiteen. Kertooko intuitiosi, että kyseinen henkilö on paha? Vai meneekö se niin, että olette yhdessä jossakin ulkoisessa vaaratilanteessa? Yleensä intuitiota kannattaa kuunnella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko intuitiosi voi olla oikeassa, tai sitten kyse on siitä, että sinulle on tapahtunut pahaa aiemminkin jonkun kanssa ja pelkäät sen toistuvan?

Ja joskus toki on vaan turhia pelkoja, mutta tietysti vähän hälyttävää jos vahvasti tulee tuollainen tunne jonkun ihmisen kohdalla.

Vierailija
4/14 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole rakkautta.

Vierailija
5/14 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat traumat ne siellä vaan kummittelee.

Vierailija
6/14 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla myös että sinulla on mt-ongelmia ja koet outoja pelkoja.

Vierailija
7/14 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian vähän tietoa, että tästä voisi muodostaa mielipiteen. Kertooko intuitiosi, että kyseinen henkilö on paha? Vai meneekö se niin, että olette yhdessä jossakin ulkoisessa vaaratilanteessa? Yleensä intuitiota kannattaa kuunnella.

Koen että hänessä on jotain pahaa,mutta myös paljon hyvää. Mutta molemmilla mt ongelmia, joten minäkin olen varmana hänen silmissä paha. Vaikea sanoa . Lisäksi kärsin pelkotiloista

Vierailija
8/14 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla myös että sinulla on mt-ongelmia ja koet outoja pelkoja.

Niin onkin 

Vierailija
9/14 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole valmis suhteeseen.

Vierailija
10/14 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottaisin intuitioon. Aistisi voi olla yliherkät, mutta et voi havaita sellaista mitä ei ole etkä varsinkaan tuntea sitä. Eli jos et ole suorannaisessa psykoosissa tällä hetkellä niin luota vain vaistoihisi.

Vierailija
11/14 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koen että hänessä on jotain pahaa,mutta myös paljon hyvää. Mutta molemmilla mt ongelmia, joten minäkin olen varmana hänen silmissä paha. Vaikea sanoa . Lisäksi kärsin pelkotiloista

Olisi kiinnostava kuulla lisää. Itse luottaisin intuitioon. Osasin muuten tietää, kuka henkilöiden joukosta oli tehnyt tietyn rikoksen, kasvokuvien perusteella. 

Vierailija
12/14 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse pelännyt jo 25 vuotta, että milloin mieheni kyllästyy minuun. Mies sanoi, että uskonko sitten hänen rakkauteensa, kun olemme eläkkeellä. 😅

Vierailija
13/14 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät toisen pään sisällön? Suosittelen vakauttamaan tilanteen.

Vierailija
14/14 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla ole hoitosuhdetta? Jos on, käykää juttelemassa sun intuutiosta.

Useimmat ihmiset ovat täysin sekaisin ja silti vain puolet avioliitoista päättyy eroon. Osa niistä eroon päättymättömistä päättyy henkirikokseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi