Onko yli viisikymppisillä vielä seksielämää?
Vanhemmat menevät tänäään hotelliin, mietin että onkohan he jo niin kangistuneita että seksiä ei nää ole 🤣
Kommentit (59)
On. Parempaa kuin nuorempana. Aiotko itse aloittaa selibaatin nuorena?
Hyvä. Siis ihan uteliaisuudesta mietin itse nuorena ihmisenä. Hyvä jos seksiä riittää! Ap
Kyllä kultaseni. Haluatko tulla katsomaan?
Ei minulla. Mieli tekisi kyllä, jos saisin miehen.
Ikä on ehkä se pienin syy jos yli viiskymppisillä ei ole seksiä.
Ei ole, koska miesten keskivartalolihavuus, verenpaine, sydänongelmat jne. aiheuttavat vaikeuksia verenkiertoon. Suomalaisista miehistä 72% on ylipainoisia.
Näin sanoo lääkäri:
Naisten seksuaalisuus on huipussaan 30–40-vuotiaana, jos miesten oli parikymppisenä. Miehillä matala rasvaprosentti auttaa pitämään yllä testosteronitasoja.
Vierailija kirjoitti:
Mistä iästä lähtien se lasketaan alkaneeksi?
Sydänkohtauksen jälkeen ei toiminut kirjoitti:
Ei ole, koska miesten keskivartalolihavuus, verenpaine, sydänongelmat jne. aiheuttavat vaikeuksia verenkiertoon. Suomalaisista miehistä 72% on ylipainoisia.
Nuorempi mies on ratkaisu. Ylipainoinen impotenssi-Ilpo voi pitää tunkkinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä iästä lähtien se lasketaan alkaneeksi?
Suojaikärajasta
Mun porukat nu ssii tälkin hetkellä tuolla makkarissaan. Äiti huutaa " Juha jatka, pliis aaah, älä lopeta".
Yli 50v. miehillä erektio syntyy hitaammin ja peniksen jäykkyys katoaa nopeammin. Vanhenevalla miehellä siemennesteen määrä vähenee ja orgasmi vaimenee.
Taatusti menevät hotelliin just siksi et saavat harrastaa seksiä rauhassa.
Reippaasti kysyt myöhemmin, että nussitteko te siellä hotellissa ja montako kertaa. Sano myös tiedustelleesi asiaa vauva-palstalta, mutta jäi silti kaihertamaan ja kysyvä ei tieltä eksy.
Ei. Heti 30,02 ikävuoden jälkeen kaikki ovat kuin muumion käärinliinassa, yhtä jäykkiä.
Kyllä. Olen kuusikymppinen ja mies melkein70. Seksi on nimenomaan ihanaa, leikkisää, vapautunutta,. Paljon enemmän kuin nuorena ja lasten asuessa vielä kotona. Kannattaa vanheta…
Kyl.
Kiksauttelen kuin kani päivittäin.
Mulla on naisystäväni kanssa seksiä melkein joka ilta ja paranee vaan😍
T lesbopari
Usein seksielämä kukoistaa entistä enemmän, kun ei tarvitse pohtia perustaako perhettä/tuleeko raskaaksi/ mitä mieltä muut ovat/lopultakin on aikaa nauttia seksistä ihan rauhassa/ toteuttaa itseään entistäkin enemmän. Usein naiset tuossa iässä ovat halukkaampia ja innostuneempia kuin miehet, joiden pontenssu heikkenee ja tulee se kuuluisa switch