Uskaltaisitko mennä hotellissa aamupalalle näin korona-aikana?
Kyseessä siis kaupungit Helsinki ja Turku, joissa tarkoitus majoittua hotelleissa.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
En menisi. Nytkin altistumismahdollisuuksia ympäriinsä ja ihan ulkoilmapaikoistakin infotaan altistumisriskistä esim. maauimaloista jne.
Ihan oikeasti, ei noin voi elää tai itse en ainakaan jaksaisi olla vain kotona neljän seinän sisällä, kun ulkonakin on se altistumisriski. Jotain on pakko pystyä tekemäänkin tai menee mielenterveys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En menisi. Nytkin altistumismahdollisuuksia ympäriinsä ja ihan ulkoilmapaikoistakin infotaan altistumisriskistä esim. maauimaloista jne.
Ihan oikeasti, ei noin voi elää tai itse en ainakaan jaksaisi olla vain kotona neljän seinän sisällä, kun ulkonakin on se altistumisriski. Jotain on pakko pystyä tekemäänkin tai menee mielenterveys.
Kyllä voi elää hyvinkin kapeasti. Itse olen 1,5 vuotta elänyt työni ja koronan ehdoilla. Eli en ole tehnyt käytännössä muuta kuin käynyt töissä, ollut kotona ja ulkoillut lähimetsässä. Nyt ei enää oikein jaksaisi, mutta ehkä en silti hotellin aamupalalle lähtisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yövyin hotellissa. Kävin vilkaisemassa aamiaistarjoilua, mutta käännyin kannoillani.
Koronatilannetta ei ollut otettu tarpeeksi huomioon. Noutopöytä iman suojapleksejä ja ihmisillä ei ollut maskeja ruokaa hakiessa! Ei se auta, jos vain lukee, että pitäkää 2 m turvavälit. Aamiaista esille laittava keksi-iän ylittänyt nainen ei myöskään vakuuttanut. Jos olisin hän, olisin vaatinut muutoksia aamaisjärjestelyihin. Selvästikään hän ei ollut ajatellut riskejä tai oli valmis tekemään työtään välinpitämättömästi. Hän esim. täytti vanhoja astioita sitä mukaa kuin ne vajuivat, ei vaihtanut uusiin.
Mitä se maski hyödyttäisi, kun se kuitenkin pitäisi minuutin päästä ottaa pois ruokailun vuoksi?
Eikö lanttu leikkaa tuon vertaa?
Se auttaa siinä ettei lennä sylkipärskeitä tarjolla oleviin ruokiin, joita muutkin ottavat.
Ei tuollaista kukaan voi tosissaan edes kysyä, samanlainen aamupala se on kuin ennenkin.
Minä olen käynyt hotellissa ihan vain syömässä kun olen tavannut siellä perhettäni. Kannattaisiko sairastaa vain se korona niin elämä ei olisi noin rajoittunutta ja ikävää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi elää hyvinkin kapeasti. Itse olen 1,5 vuotta elänyt työni ja koronan ehdoilla. Eli en ole tehnyt käytännössä muuta kuin käynyt töissä, ollut kotona ja ulkoillut lähimetsässä. Nyt ei enää oikein jaksaisi, mutta ehkä en silti hotellin aamupalalle lähtisi.
Ei moista näe muualla kuin palstalla.
Muut elää ihan normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Meen hotelliin jossa aamupaln voi syödä ulkona terassilla. Monissa paikoissa saa aamupalan huoneeseenkin.
Siinä kaikkien käpälöimän buffetin ryysiksessä ehtii kyllä tartunnan saada. Osa päästää myös pienet lapset itse suoraan buffettiin, siinä ei paljon hygieniasta välitetä, kun hätinä ylletään pöydän reunalle.
Just reissannut läpi Suomen ja kolmessa eri hotellissa aamupalalla on tullut syötyä, hengissä vieläkin.
Lisäksi useissa ravintoloissa, kaupoissa ja huoltoasemilla on tullut poikettua. En omista maskia.
Kannattaisi yrittää hankkia jotain apua tuohon hysteriaa, ei tuollainen pelkotila ole normaalia.
Hotellihuoneita siivoamatta, ku henkilökunnan mitoitus ei toimi ruuhkahuipuissa. Miten mahtaa olla buffetin kanssa, en menisi.
Vierailija kirjoitti:
Just reissannut läpi Suomen ja kolmessa eri hotellissa aamupalalla on tullut syötyä, hengissä vieläkin.
Lisäksi useissa ravintoloissa, kaupoissa ja huoltoasemilla on tullut poikettua. En omista maskia.Kannattaisi yrittää hankkia jotain apua tuohon hysteriaa, ei tuollainen pelkotila ole normaalia.
Meillä on töissä edelleen maskit käytössä ruokailussa ja buffetit on poistettu käytöstä. Maski pois ainoastaan syömisen ajaksi ja sen jälkeen heti takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Enkä kyllä menisi koko hotelliinkaan, jos mitenkään vaan voi välttää.
Mielummin ajaisin omalla autolla yötä myöten kotiin.
taitaa olla suurempi riski tämä yötä myöten kotiin ajaminen. ihan hyvin hotellissa voi majoittua! miten se eroaa esim kerrostalossa asumisesta?
Siten että omassa sängyssä ja makkarissa ei ole nukkunut & yskinyt samassa kuussa 25 sekalaista kulkijaa.
Ihanaa käytellä kaukosäätimiä/vessoja/pyyhkeitä joita on parin päivän sisällä käyttänyt bisnesmatkalainen runkkussioissaan.
Jos kerrostalolla tarkoitit airbnb juttuja niin ne ovat toki samanlaisia tautipesiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
taitaa olla suurempi riski tämä yötä myöten kotiin ajaminen. ihan hyvin hotellissa voi majoittua! miten se eroaa esim kerrostalossa asumisesta?
Siten että omassa sängyssä ja makkarissa ei ole nukkunut & yskinyt samassa kuussa 25 sekalaista kulkijaa.
Ihanaa käytellä kaukosäätimiä/vessoja/pyyhkeitä joita on parin päivän sisällä käyttänyt bisnesmatkalainen runkkussioissaan.
Jos kerrostalolla tarkoitit airbnb juttuja niin ne ovat toki samanlaisia tautipesiä.
No höpö höpö! Kyllähän nuo huoneet tai huoneistot siivotaan välillä. Tuolla logiikalla voit saada ihan minkä tahansa taudin vaikkapa sieltä hotellihuoneesta.
Hohhoijaa. Eiköhän se nyt ole ihan ok mennä aamupalalle ja yöpyä hotellissa.
Olihan tämä vitsi? Jos tällaisia miettii on parempi pysyä vain ihan kotosalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No höpö höpö! Kyllähän nuo huoneet tai huoneistot siivotaan välillä. Tuolla logiikalla voit saada ihan minkä tahansa taudin vaikkapa sieltä hotellihuoneesta.
Tämä!
Uskallan. Maksu päällä ruokaa ottaessa jne. Lisäksi minut on rokotettu kaksi kertaa.