Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin monella kiitorata?

Vierailija
11.07.2021 |

Mietin sellaista, että tässä on tänä helteisenä kesänä ollut pariinkin otteeseen sellainen tilanne, ettei enää kukaan ole jaksanut kaveriporukassa pitää saunoessa ja uidessa uikkareita, vaan homma on mennyt miehillä ja naisilla nakuilun puolelle.

Havaintojeni perusteella lähes kaikilla alasti näkemilläni naisilla on ollut alapäässä pieni ja trimmattu karvoitus. Eli siis melkein kaikki on haluttu ajella pois, mutta ei ole sitten kuitenkaan ajeltu, vaan on jätetty pieni tupsu ylös. Tämä siis kolmekymppisillä, en tiedä miten vanhemmilla tai nuoremmilla. Täysin paljasta alapäätä en ole nähnyt varmaan kertaakaan, vaan tuntuu, että kaikilla on vähän karvaa. Mutta vain vähän. Mitään karvakolmioita ei ole ollut kenelläkään.

Miksi näin? Eikö olisi helpompaa ajella kaikki pois, kun on kuitenkin ajelemaan lähdetty?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin jos ajelen kokonaan posliiniksi, niin sen sängen kansvaessa siihen keskelle se tuntuu tosi kurjalle. Iho on siitä jotenkin herkempi. Siksi jätän kiitoradan, kun en tykkää kuitenkaan olla luomuna tai jättää koko kolmiota ja vain siistiä sitä. Eli ihan käytännön syistä näin.

Vierailija
2/29 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä tykkään olla paljas. Vaikka naiset ei siitä tykkääkää, tosin ikää siitä,oo jääny kiinni ettei sais

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkki lähteelle.. Noin se vaan pitää olla,, sexikäs..

Vierailija
4/29 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen kiitotata ja muuten sileä paljas on kaunis, herkullinen ja kaikin puolin ihana.

Vierailija
5/29 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta veikkaisin, että se on osittain sitä, että halutaan näyttää aikuisilta ja jättää edes osa karvoista jäljelle.

Vierailija
6/29 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posliini on naiselle paras. Oli sitten kyse nuoresta tai kypsemmästä naisesta. Jokainen karva, jonka kasvupiste on niskan alapuolella, joutaa sheivattavaksi. Älkää jättäkö mitään kiitoratoja tai tupsuja, vaan ihan kaikki pois!

T:Setämies

Vierailija
7/29 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat laumasieluja. Jos jokin asia on muotia, kaikki seuraavat perässä. Tän voi huomata vaikka siitä, että nykyään suurin piirtein kaikilla naisilla on tatuointeja,

Vierailija
8/29 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän kiitoradan kullin koristeeksi (myös) sen takia, että minulla kasvaa ns. treasure trail ja olisi hölmön näköistä jos vatsaa pitkin kulkeva karvaviiva yhtäkkiä loppuisi ennen kuin pääsee maaliin.

Vierailija
9/29 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kiitorata, koska olen kuulluut eräältä Porvoossa asuvalta ystävättäreltäni, että miehen siemenneste on erityisen terveellistä ja ravitsevaa karvoitukselle. Aikaisemmin kun minulla oli tylsä posliini, meni lukuisat siemennesteet täysin hukkaan.

Vierailija
10/29 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta veikkaisin, että se on osittain sitä, että halutaan näyttää aikuisilta ja jättää edes osa karvoista jäljelle.

Kaikki tehkööt karvoilleen mitä haluavat, mutta mikä juttu tämä on, että aikuinen ei muka näytä aikuiselta ilman alapääkarvoja? Murrosikäisellä (=vielä lapsella) voi olla jo kunnon karvoitus ja toisaalta aikuinen voi poistaa karvat, joten eivät ne ole mikään erityinen aikuisuuden merkki. Eikä samaa väitetä esim. kainalo- tai säärikarvoistakaan. Tai että pienirintainen nainen ei näyttäisi aikuiselta.

Vierailija
11/29 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tehkööt karvoilleen mitä haluavat, mutta mikä juttu tämä on, että aikuinen ei muka näytä aikuiselta ilman alapääkarvoja? Murrosikäisellä (=vielä lapsella) voi olla jo kunnon karvoitus ja toisaalta aikuinen voi poistaa karvat, joten eivät ne ole mikään erityinen aikuisuuden merkki.

Tämä on kyllä ihan totta. Kyllä sen aikuisuuden huomaa muutenkin jos on huomatakseen. Esimerkiksi monet nelikymppiset ja vanhemmat poistavat kaikki karvansa jalkovälistä, eikä heitä kyllä oikein osaa alaikäisiksi luulla, vaikka karvat puuttuisivatkin.

Vierailija
12/29 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin nuorempana että kusipuska ois itselläkin kun tulen vanhaksi +35v mutta kyllä se alapää on edelleen paljas joskus jätän kiitoradan piparille...

Vierailija
13/29 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tehkööt karvoilleen mitä haluavat, mutta mikä juttu tämä on, että aikuinen ei muka näytä aikuiselta ilman alapääkarvoja? Murrosikäisellä (=vielä lapsella) voi olla jo kunnon karvoitus ja toisaalta aikuinen voi poistaa karvat, joten eivät ne ole mikään erityinen aikuisuuden merkki. Eikä samaa väitetä esim. kainalo- tai säärikarvoistakaan. Tai että pienirintainen nainen ei näyttäisi aikuiselta.

Juuri näin! Eihän parrattomia miehiäkään pidetä poikasina, joten miksi pillukarvattomia naisia sitten pidettäisiin? Posliini sopii mun mielestä ihan kaikille ja kaikenikäisille, mutta jokainen tyylillään. Mieluummin kuitenkin karvat kuin punaiset näpyt sisäänkasvaneista karvoista.

Vierailija
14/29 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksen otsikko on lähinnä säälittävän räpylään vetäjän kyhäämä haave

Vierailija
15/29 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös kesäposliini. Tykkään itse kuten mun mieskin

N49

Vierailija
16/29 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla myös kesäposliini. Tykkään itse kuten mun mieskin

N49

Kuinka ulkonevat häpyhuulesi ovat?

Vierailija
17/29 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siksi että halutaan vaihtelua täys posliinin sijasta, eikä häpykumpua haluta jättää kokonaan karvoituksen alle. Itse miehenä kokeilin myös kiitorataa ja hauskalta näyttää.

Vierailija
18/29 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan edes nähnyt kiitorataa. Yhdestätoista Tinder-panosta jokaisella posliini kun hommiin päädyttiin (ikähaarukka 18-36, suurin osa 20-25).

Vierailija
19/29 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo kaikkein näyttävin sheivaus. Siitä ei voi jäädä huomaamatta että karvoja on muotoiltu. 

Vierailija
20/29 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan edellä mainittua. Herkullinen näky, kun huulet on ajeltu paljaaksi ja koristeena kapea kiitorata.