APUA! Miltä jälkiehkäisypillerit tuntuu?
Tinder-mies sanoo haluavansa paljaalla ja vakuuttaa että jälkiehkäisy on sama kun ylimääräiset menkat. Ei kipua tai pahoinvointia tms.
Kommentit (24)
Aivan järkyt! Ihan hirvee olo ja sit pahoinvointi, joka kesti melkein koko päivän
Toivottavasti olet provo, mutta siltä varalta että et ole: vuoto tuntuu menkoilta, mutta itse pilleri saattaa aiheuttaa pahoinvointia ja päänsärkyä. Se voi myös sekoittaa oman hormonitoimintasi joksikin aikaa. Toivottavasti et harrasta seksiä paljaalla, saat mieheltä todennäköisesti kaikki mahdolliset seksitaudit. Mieti, kuinka monelta naiselta hän on ruinannut samaa! Oksettava ukko.
Miten yleinen lateksiallergia on? Mies sanoo että hänellä on se.
Eieiei, raskaaksi voi tulla jälkiehkäisystä huolimatta. Riippuu missä kohtaa kiertoa harrastaa seksiä. Kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
Hommatkaa muovikumeja, tilaamalla ainakin löytyy.
Seuraavaksi se varmaan valittaa ettei mikään joustamaton muovikumi mahdu hänen liian paksulle slaiballeen.
Itseä naurattaa, kun Tinderissä naisille pamautan suoraan suoraan kun seksistä puhutaan, etten tykkää kumista ja vain paljaalla onnistuu. Kaikki tinden panot on paljaalla hoidettu ja jokunen nainen on jälkiehkäisyn hakenut, eikä ole jälkikäteen mitään kuulunut.
Vierailija kirjoitti:
Itseä naurattaa, kun Tinderissä naisille pamautan suoraan suoraan kun seksistä puhutaan, etten tykkää kumista ja vain paljaalla onnistuu. Kaikki tinden panot on paljaalla hoidettu ja jokunen nainen on jälkiehkäisyn hakenut, eikä ole jälkikäteen mitään kuulunut.
Voisit kasvaa aikuiseksi ja pitää ne kondomit mukanasi.Leikit itse tulella. Mikään ei ole varmaa.Lasket sinulla ei vastuu panosi.Hoitakoon asiat yksin toinen osapuoli,jos pamahtaa paksuksi? Ei sinun ongelma.Mikää ei ole siltä miltä näytää,toivon joudut kohtaa sukupuoli taudin ja sen jälkeen et varmsati säästä rahojasi kondomin ostot?Siitähän kyse, haluja on, mutta ei rahaa ostaa koondomeja.
Tämä on totta, mulle ei tullut mitään oireita.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole yleinen.
Olette te akat tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei niistä yleensä kait kuulukaan ennenkun alat elareita makselemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisit kasvaa aikuiseksi ja pitää ne kondomit mukanasi.Leikit itse tulella. Mikään ei ole varmaa.Lasket sinulla ei vastuu panosi.Hoitakoon asiat yksin toinen osapuoli,jos pamahtaa paksuksi? Ei sinun ongelma.Mikää ei ole siltä miltä näytää,toivon joudut kohtaa sukupuoli taudin ja sen jälkeen et varmsati säästä rahojasi kondomin ostot?Siitähän kyse, haluja on, mutta ei rahaa ostaa koondomeja.
On mulla rahaa ostaa kumeja jos kiinnostaisi. Ilman kondomia tuntuu paremmalta ja miksi käyttäisin kun paljaallakin saa?
Mulle on tullut pariksi päiväksi tosi huono olo, meinaa oksettaa ja heikkona oon. Kierto on ollut sekaisin parhaimmillaan kuukausia. Ei tosiaan ole ollut sen arvoista.
Se on todella tuju annos hormoneja.
Älä hlvetissä anna tuommoselle urpolle.
Ps. Kumeja on muitakin kun lateksisia ja myös naisten mallia.
Mitä jos AP hommaisi vain pillerit
Vierailija kirjoitti:
En myöskään sormeta kumihanskat kädessä tai nuole pillua/persettä muovipussin läpi. En ymmärrä sitä, että ajatellaan toisesta ihmisestä, että "en haluais ton kanssa lapsia" ja/tai "tolla on varmaan jotain pahoja tauteja" mutta silti on pakko päästä oleen sisäkkäin ja nylkyttämään. Valitsen itse seksikumppanit harkiten ja tiukasti karsien. Kriteereinä on 1) mun pitää olla 100% ok sen kanssa, että meille tulis sen kanssa lapsi (koska vahingon mahdollisuus on aina olemassa, myös ehkäisyä käyttävillä) ja 2) mulle tulee fiilis, että se on niin puhdas kun Nykysuomalaisnainen von Kaloriina voi olla.
Ikinä ei ole yksikään nainen vaatinut tai edes ehdottanut kortsua. Joskus kiusaan niitä hieromalla terskaa pillua vasten, vetäytymällä yhtäkkiä pois ja sanomalla, että "ai niin, kortsu meinas unohtua". Se pettynyt ilme on aina näkemisen arvoinen.
No jos tindermies kerran sanoo niin....
Mites ajattelit jälkiehkäisyn suojaavan sukupuolitaudeilta?
Jälkiehkäisy ei ole mikään ehkäisy eikä toimi ollenkaan jos sattuu sopivaan kohtaan kiertoa vahinko.