Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä sinkku, yksin lapsista vastuussa oleva tai muuten yksinäinen, mitä teet kesäiltaisin?

Vierailija
10.07.2021 |

Tarkoitan nyt siis yksinäisiä ihmisiä, joilla ei ole puolisoa, seurustelukumppania tai jotka ovat syystä tai toisesta yksin vastuussa lapsista. Ihmisiä, joilla ei ole porukkaa jonka kanssa reissata kesää, juosta kapakoissa tai jotka ovat kiinni lapsissa eivätkä pääse. Mitä teet näin kesäiltana? Miten vietät aikaa kun ulkona on kaunis ilta ja lämmin kesä mutta joko et voi lähteä minnekään tai ei ole ketään jonka kanssa mennä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No äsken katsoin Amazing Racen ja laitoin 2 koneellista pyykkiä kuivumaan. Mitähän olisi pitänyt tehdä?

Vierailija
2/16 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun pihalla ja luen kirjaa. Juon ehkä lasin viiniä siinä ohessa. Minulla on siis jo aikuinen lapsi, enkä ole vastuussa kuin itsestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No äsken katsoin Amazing Racen ja laitoin 2 koneellista pyykkiä kuivumaan. Mitähän olisi pitänyt tehdä?

Kunhan kyselin mitä muut tällaisessa tilanteessa olevat tekee, olen itse kiinni pienessä lapsessa yksin ja kaipaisin ideoita muitakin kuin roikkua kauniit illat kännykällä tai katsoa areenaa... ap

Vierailija
4/16 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selaan tätä palstaa.

Vierailija
5/16 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikanaan se onni, että ystävät pysyivät, vaikka elämäntilanne oli ihan eri. 

Hei tulivat usein iltaisin esim, teelle.

Vierailija
6/16 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli aikanaan se onni, että ystävät pysyivät, vaikka elämäntilanne oli ihan eri. 

Olipa mukavia ystäviä! Omat ystäväni eivät asu tässä lähellä ja heillä on ihan eri elämäntilanne. Kaikki ovat puolison tai perheen kanssa mökillä tai matkoilla kaikki vapaat, arki-illat samaten kotona vain mutta eivät yksin vaan grillaavat puolisonsa kanssa tms. Ap

Vierailija
7/16 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattelen netflixiä, luen, kirjoittelen,ulkoilen. Istuskelen terassilla. Juon siiderin tai lasin viiniä. Plärään nettiä. Silittelen kissaa.

Vierailija
8/16 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun parvekkeella ja luen. Kuuntelen kivaa musiikkia hiljaa olohuoneesta. Kuuman rantapäivän jälkeen viileä suihku ja nyt huurteisen kylmä olut ovat luksusta! Seuraavaksi jäistä vettä.

Kaunista iltaa sinulle, ap! 💕

Vierailija
9/16 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan kyselin mitä muut tällaisessa tilanteessa olevat tekee, olen itse kiinni pienessä lapsessa yksin ja kaipaisin ideoita muitakin kuin roikkua kauniit illat kännykällä tai katsoa areenaa... ap

Ei sulla kavereita olisi? Entäs tunnetko muita yksinhuoltajia, joiden kanssa nähdä porukalla?

Vierailija
10/16 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sulla kavereita olisi? Entäs tunnetko muita yksinhuoltajia, joiden kanssa nähdä porukalla?

On kyllä muutamia ystäviä, mutta pieni lapseni menee aika aikaisin nukkumaan enkä voi iltamyöhään hänen kanssa kyläillä missään. Ap

Vierailija
11/16 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa mukavia ystäviä! Omat ystäväni eivät asu tässä lähellä ja heillä on ihan eri elämäntilanne. Kaikki ovat puolison tai perheen kanssa mökillä tai matkoilla kaikki vapaat, arki-illat samaten kotona vain mutta eivät yksin vaan grillaavat puolisonsa kanssa tms. Ap

Onneksi sinulla on meistä kavereita!

Minä elän vähän poikkeusolosuhteissa: olen iäkkään äitini omaishoitaja. Minä itse tätä halusin, ja nautin, kun näen, että äiti helteistä huolimatta jaksaa edes vähän syödä ja jotakin juoda. Pyysin hänet sairaalasta kotiin, kun nestehukka oli hoidettu.

On kivaa lukea täällä hyviä viestejä! 💕

Vierailija
12/16 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä laitoin saunan päälle ja grillasin itselleni makkaraa ja pihviä. Sitä ennen kuuntelin ukkosta ja onnittelin itseäni, kun sain kaikki talven klapit varastoon ennen sadetta.

Vierailija
13/16 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun puistoissa, terasseilla, ravintoloissa, kahviloissa. Olen onnellisesti lapseton sinkku, asun yksin Keski-Euroopassa :). Täällä ei tekeminen lopu.

Vierailija
14/16 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan pääse reissaamaan tai juoksemaan kapakoissa nyt kun virus edelleen leviää.

Vierailija
15/16 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan että netti mieheni herää

Vierailija
16/16 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun takapihan terassilla, lasten kaa grillataan tai käydään iltapyöräilyllä, katson jotain sarjaa, aikaisin nukkumaan.

Onhan tämä yksinäistä ja vähän tämmöstä ajan kuluttamista. Mutta nyt on tämä elämäntilanne. Toivottavasti ei lopun ikää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä