Mitä mieltä Karita Tuomolan hääpuvusta? Iltalehdessä kuvaa
Suoraan sanottuna ei mikään erikoinen. Miksköhän tuon ottanut, ku mikä vaan ois käynyt?
Kommentit (10)
mutta voisiko sitä oranssia itseruskettavaa annostella vähemmän? Karseen näköstä.
Se kuva on parin vuoden takaa häämessuilta!
Eli ei KT:n oma morsiuspuku.
ja musta puku oli ihan nätti. Simppeli ja tyylikäs.
aika ruma tuo sen mieskin mun mielestä :) puku ihan hirvee.. näyttää joltain halpahallin pitsihörhelöltä :)
aika ruma tuo sen mieskin mun mielestä :) puku ihan hirvee.. näyttää joltain halpahallin pitsihörhelöltä :)
KT varmaan muotialan ammattilaisena tietää, mikä on tyylikästä. Olettaisin. Linkittää kuvia, en ole nähnyt. Ja se IS:n kuvahan oli häämessupuku, kuten joku yllä jo kirjoittikin.
KT varmaan muotialan ammattilaisena tietää, mikä on tyylikästä. Olettaisin. Linkittää kuvia, en ole nähnyt. Ja se IS:n kuvahan oli häämessupuku, kuten joku yllä jo kirjoittikin.
tuonne ylläolevaan osoitekenttään. Siellä on SE oikea puku.
Suora linkki on aina suora linkki.
Ai on mies ruma? Ei minusta. Ja KT varmaan arvostaa muutakin kuin ulkonäköä.
Ja puku on mielestäni kaunis. Istuu todella hyvin KT:n päälle.
Jurppii nämä AV:n ainaiset panettelijat.
täällä arvioidaan jotain messupukua, mutta on liian vaikeaa päästä itse jonkun lehden sivuille.
täällä arvioidaan jotain messupukua, mutta on liian vaikeaa päästä itse jonkun lehden sivuille.
alaosa oli ihan hauska. Yläosa olisi ollut parempi kun ei oisi ollut olkaimia ollenkaan.