Turussa 20-30 henkilön joukkotappelu baarissa - Miksi nuo ravintolat piti aukaista?
Kommentit (39)
Voi voi, voi että sentään, voi kamalaa, voi että ja yhden kerran.
Baarit, tuo kaiken pahan alku ja juuri.
Miten tämä ap sinua liikutti? Saitko siellä kuonoosi vai miten?
Ei kukaan edes loukkaantunut. Voi kauhia.
Aivan. Suljetaan ravintolat ikuisiksi ajoiksi, niin kukaan koskaan ikinä ei tappele missään.
No mm. just tuon takia että tappelevat siellä eivätkä kotona?
Pientä nujakointia. Ei edes yhtään rikosilmoitusta tarvittu.
Ei ravintoloita aukaista, niitä ei vain suljeta enää.
Mutta tarviiko palveluja olla öisin, jos se muita häiritsee (?), se on toinen asia.
Muuten voisi ajatella, että ainahan baarit suljetaan! Joka aamu!
Vierailija kirjoitti:
Mutta tarviiko palveluja olla öisin, jos se muita häiritsee (?), se on toinen asia.
Minua häiritsee tässä maailmassa monikin asia, miksi ne on olemassa?
Oliko se syy rikkoa turvavälejä? Pidetäänkö sellaisia vielä. Jos ne kaipas toistensa läheisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häiritseekö tavalla, joka rikkoo perusoikeuksiasi? (Esimerkiksi aikana, jolloin oikeus hiljaisuuteen.)
Halailiko ne? Jos se on nykyään kielletty.
Pitävät ihmisten kuolemista, koronan levittämisen takiahan ne aukaistiin.
https://www.eroonkoronasta.fi/
Ei ne joka baarista viranomaisille asti tappeluista ilmoita, ettei tulisi huonoa mainosta tai (ennen saattoi käydä niinkin) sulkemisia. Syytä olisi kyllä, jotta ne jotka ei osaa käyttäytyä, pysyisi omissa oloissaan tai kaltaistensa seuroissa. Varmaan kunnollinen baari jos ilmoittivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häiritseekö tavalla, joka rikkoo perusoikeuksiasi? (Esimerkiksi aikana, jolloin oikeus hiljaisuuteen.)
Ai sä olet niitä jotka asuu keskustassa ”koska vain MINULLA on oikeuksia” ja sitten kyttäät ja valitat kun naapurustossa on meteliä. Muuta maalle.
Ai että. Olispa ollut seuraamassa. Harmi kun sitä ei äänitetty. Parasta viihdettä mitä housut jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Ai että. Olispa ollut seuraamassa. Harmi kun sitä ei äänitetty. Parasta viihdettä mitä housut jalassa.
Olisihan se mukaava katsoa Tubesta kun kulttuuria rikastetaan ihan konkreettisesti. Niin ihanaa...
Huusko kukaan ulkomaan kielellä, että Jumala on iso?
Taitaa Turun ongelmat johtua mamuista eikä baareista,