Enää ei tarvitse ikinä opiskella
Kun ei siitä mitään tullutkaan
Nyt vaan kuluttelen aikaani. Ajattelin alkaa tekemään tuollaisia ns timanttitöitä, hommata aikuisten värityskirjan yms. T. Ammattivalittaja
Kommentit (12)
Nytkö sä muka olet eläkkeellä?! Pari kuukautta sitten jäit työttömäksi?
Vierailija kirjoitti:
Kohta olen. Olisinhan mä päässyt jo nuorena eläkkeelle eikä tilanteeni ole parantunut. Ap
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta lähisuvussa on tapaus, joka hakee eläkettä. Oli 3 kk sairauslomalla ja nyt kun eläkepäätöstä ei ole vielä tullut, kehoittivat ilmiottautumaan työkkäriin odotteluajaksi, sillä jos päätös on kielteinen, pitää työnhaku olla voimassa. Ovat kyllä aika varmoja, että se eläkepäätös tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta lähisuvussa on tapaus, joka hakee eläkettä. Oli 3 kk sairauslomalla ja nyt kun eläkepäätöstä ei ole vielä tullut, kehoittivat ilmiottautumaan työkkäriin odotteluajaksi, sillä jos päätös on kielteinen, pitää työnhaku olla voimassa. Ovat kyllä aika varmoja, että se eläkepäätös tulee.
Tottakai pitää odotteluaika olla työkkärin kirjoilla. Ap
Ihan tuubaa! Sähän olit ukkosi firmassa töissä ties kuinka kauan eli et ole työkyvytön. Nykyään ei työkyvyttömyyseläkkeelle pääse kuin pää kainalossa.
Työttömyys ja eläkkeellä olo ovat ihanaa. Voi tehdä mitä huvittaa tai olla tekemättä yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ihan tuubaa! Sähän olit ukkosi firmassa töissä ties kuinka kauan eli et ole työkyvytön. Nykyään ei työkyvyttömyyseläkkeelle pääse kuin pää kainalossa.
Pääsee sinne oppimisvaikeuksien perusteella. Eihän mua kouluunkaan voi laittaa. Ap
En usko. Sä olet valehdellut liian usein.
Vierailija kirjoitti:
En usko. Sä olet valehdellut liian usein.
Älä sitten usko. Ap
Nämä sun suunnitelmasi muuttuvat viikon välein. Ei ole kauaa kun olit NIIN menossa kuntouttavaan työtoimintaan ihan niillä näppäimillä.
Vierailija kirjoitti:
Nämä sun suunnitelmasi muuttuvat viikon välein. Ei ole kauaa kun olit NIIN menossa kuntouttavaan työtoimintaan ihan niillä näppäimillä.
En viitsinyt sinne mennä eikä työkkäri tai kela laittanut hanttiin, että jäisin eläkkeelle. Sitähän ehdotettiin mulle jo kauan sitten. Ap
Mitä te muut eläkkeellä olevat teette? Ap