Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hoikahko vai läski nelikymppinen mies?

Vierailija
09.07.2021 |

Elikkä olen nelikymppinen mies, ja deitin löytäminen suht lähitulevaisuudessa olisi mielessä. Joku tollanen 34-39v nainen ehkäpä olis kiva löytää.

En ole mitenkään komean näköinen mies, ei vaan ole mitenkään miehekkäät tai edes mieleenjäävät kasvot. Enemmän ns nörttikuikelo.

Olen kyllä käynyt välillä salilla, mutta rankkakaan salilla käyminen ei tietty naamaani paranna. Vaihtoehdot salilla käydessäkin ja ruokavaliotakin treenauksen mukaan muokatessa ovat lähinnä nämä:

1) erittäin proteiinirikas ruokavalio, ei kuitenkaan ruoan ahtamista vaan kohtuullisesti. Lihakset pysyy jäntevässä ja kireässä moodissa, naama näyttää laihalta nörtiltä. ( eli naama ei näytä miehekkäältä )

2) Erittäin proteiinirikas ruokavalio, mutta myös rasvaa ja hiilareita paljon. Sairasta ruoan ahtamista aina treenin jälkeen. Lihakset kasvavat hitaasti hiukan kokoa, mutta varsinkin mahaan tulee ihan puhdasta läskiä. Naama näyttää pullealta nörttikuikelolta. ( eli naama ei näytä miehekkäältä )

Kumpi näistä on parempi? Kummasta n. 35v naiset tykkää enemmän? ( ja joo, kyllä minä kuulkaa sen jo tiedän, ettei kumpikaan vaihtoehto varsinaisesti ole mikään seksikkyyden huippu...)

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivasti läski, kiitos! Miehessä pitää olla, mistä tarttua kiinni. :)

Vierailija
2/39 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka se henkinen puoli? Minkälainen olet ihmisenä? Ei sitä toista jaksa koko ajan katsella vaikka toinen olisi kuin kreikkalainen jumala. Etenkään likinäköiselle ei juuri toisen ulkonäöllä ole paljon väliä siinä vaiheessa kun piilolinssit tai silmälasit eivät ole päässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseluottamus, sillä saat mitä haluat.

Vierailija
4/39 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka se henkinen puoli? Minkälainen olet ihmisenä? Ei sitä toista jaksa koko ajan katsella vaikka toinen olisi kuin kreikkalainen jumala. Etenkään likinäköiselle ei juuri toisen ulkonäöllä ole paljon väliä siinä vaiheessa kun piilolinssit tai silmälasit eivät ole päässä.

Olen mitä olen, en varmaan henkiselläkään puolella mikään huipputyyppi, mutta ei sillä ole mitään väliä tässä. Kysymys koskee vaihetta ennen kuin henkinen puoli tulee edes kysymykseen.

Ap

Vierailija
5/39 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kumpi, en kiinnittäisi sinuun huomiota olit kumpi tahansa. MUTTA jos alkaisimme sattumalta jutella jossain ja olisit persoonallinen, älykäs ja hauska mies, kiinnostuisin suuresti. Ja sitten ei olisi enää mitään väliä kumpi noista kehovaihtoehdoista olet.

Meitä on paljon naisia, joille keholliset asiat eivät oikeasti ole kriittinen prioriteetti. Ne ovat niitä ominaisuuksia joissa voi joustaa. Olemme tulleet mustasukkaisten miesystävien kyttäämiksi ja kusettajien pettämiksi, eläneet tissuttelijoiden kanssa päivittäisessä kaljanhajussa ja itserakkaiden paskiaisten komenneltavana. Siinä sitä oppii kaipaamaan jotain ihanaa ja aitoa, miestä jolla riittää loputtomasti myötätuntoa sekä naista että itseään kohtaan. 

Vierailija
6/39 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseluottamus, sillä saat mitä haluat.

Näistä kommenteista tulee mieleen aina tämä meemikuva

https://ahseeit.com//king-include/uploads/2021/03/36148942_260521231198…

Vierailija
7/39 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää vastauksia!

Ap

Vierailija
8/39 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihmisestä. Minä pidän enemmän hoikahkosta kuin läskistä, mutta valitsisin läskihkön laiheliinin sijasta.

Vierailija
9/39 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielestä kannattaa miettiä enemmän sitä missä itse viihtyy. :) Ja se toivottavasti näkyy yleisenä hyvinvointina. Eli jos oot luonnostas hoikka niin ei varmaan tarvii syödä yli tarpeiden. Jos sen sijaan olet isommassa kunnossa niin ole vaan, ei tarvii naisen takia kauheasti muokata itseään kuhan itse viihtyy sellasena kun on.

Vaikea sanoa että kummasta mä tykkään enemmän, tykkään kyllä että mies urheilee, ja se riippuu vähän miehestä mikä sopii kellekkin.. Mut yleisesti laiha mies tai todella todella lihava ei oo niin mun lemppareita.

Ja olen itse lyhyt, naisellinen ja kurvikas pehmeä nainen.

Vierailija
10/39 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihmisestä. Minä pidän enemmän hoikahkosta kuin läskistä, mutta valitsisin läskihkön laiheliinin sijasta.

Missä menee hoikahkon ja laiheliinin raja?

Vierailija
11/39 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla pikkuisen lihava, lihava, lihava, lihava. Saa olla läski ja plösö (Petri Nygård tiedi jo tämän!)

Mulle mieluummin pulleana, joskin olen sinun ikärajoitukse ulkopuolella oleva kaunis, hoikka, urheilullinen ja pitkähiuksinen 46v.

Kannattaisiko laajentaa ikähaarukkaa?

Vierailija
12/39 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikalla tarkoitan bmi joku 24 tienoilla. En voi sille mitään, jos painoindeksini on tuon 24 ja olen aika jäntevässä kunnossa eli lihaksiakin on, niin naamasta näytän lihaksettomalta laihalta.

Jos taas treenaan kovaa ja syön aivan sairaita määriä, niin puolen vuoden - vuoden päästä lihakset ovat hiukan nykyistä isommat, läskiä on selvästi lisää, painoindeksi on 26-27 ja naama näyttää lihaksettomalta pullapojalta.

En voi tälle mitään.

Ap

Vierailija
13/39 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nelkyt ja painan kuuskyt. Ikinä en ollu suhteessa. Naimisissa kuus vuotta. Pari poikaa ja viikonloppuisä. Mutta nyt haluisin taas naisen. Että oisko?

Vierailija
14/39 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää vastauksia!

Vierailija
15/39 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Låhestyt tätä väärästä näkökulmasta. Kroppa on se, mihin miehet kiinnittävät naisessa huomiota, ja mikä teille on naisessa tärkeää. Sinun tulisi pohtia sitä, mitä naiset hakevat miehessä, ja panostaa niihin asioihin.

Vierailija
16/39 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu pituudesta.

Vierailija
17/39 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Låhestyt tätä väärästä näkökulmasta. Kroppa on se, mihin miehet kiinnittävät naisessa huomiota, ja mikä teille on naisessa tärkeää. Sinun tulisi pohtia sitä, mitä naiset hakevat miehessä, ja panostaa niihin asioihin.

Ai jaa? Mitäpä tuota, miten sitten selität sen, että esim Tinder on varmaan 50 prosentille miehistä täysin turha kapistus, matcheja tulee kerran kuussa joltain suljetun osaston potilaalta tai nistimuijalta tai muulta vastaavalta?

Ap

Vierailija
18/39 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina pitänyt ulkonäön puolesta hoikista nörttimiehistä... mutta voi hyvänen aika, miten tyhmät jutut! Lätinää ulkonäöstä ja nuoremman etsintää. Joten vastaus on: ei kumpikaan, jotain ihan muuta.

Vierailija
19/39 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhti!

Vierailija
20/39 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa? Mitäpä tuota, miten sitten selität sen, että esim Tinder on varmaan 50 prosentille miehistä täysin turha kapistus, matcheja tulee kerran kuussa joltain suljetun osaston potilaalta tai nistimuijalta tai muulta vastaavalta?

Ap

Kroppasi ei ole ongelma. Täällä on vähän väliä sporttisen ja hyväkroppaisten miesten valitusta samasta asiasta.

Misogynia voisi olla hyvä googlata ekana. Sen jälkeen pitkä katse peiliin. Tällä kertaa kuvainnollisesti.