Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies petti, vaikka seksiä olisi ollut loputtomiin?

Vierailija
08.07.2021 |

Ja siis meillä meni hyvin. Toki aina ei tiedä mitä siellä toisen päässä liikkuu ja onko itse vain harhainen sen suhteen että hyvin menee. Kuitenkin mies osoitti rakkautta, teimme yhdessä kaikkea, oli omaa aikaa, seksiin tein aloitteita ja olin aina innokas kokeilemaan jotain jos sellaista oli mielessä. Sitten kuitenkin petti työkaverin kanssa, joka antoikin ympäriinsä kaikille. (Jokainen tavallaan) Mies ei halua erota vaan sanoo minun olevan hänelle kaikki. Ei osaa kertoa syytä pettämiselle. Olisiko teillä miehillä antaa jotain näkökulmaa tähän?
Kiitos asiallisista vastauksista :)

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiii.. Saisimpa sinut.. En muuta tarvitsisi.

Vierailija
2/30 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mies petti vaikka kuulemma rakastaa hulluna ja seksiä niin paljon kun  halusi. Mutta tässä tapauksessa viinapäissään tekee mitä sattuu, ja vielä oli oikein ansa viritetty, kun se nainen himosi mun miestä ihan hulluna.

No kostin kyllä, ei enää toisten tee niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia käytöstä kännikeisareilta. Niin teki omakin ja vaihtoon meni..

Vierailija
4/30 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin vaimoni, tai tarkemmin sanottuna ex-vaimo.

En voi kun kiittää 20 vuotta sitten tehtyä päätöstä avioehdosta.

Nyt ex pihalla tekemässä mitä haluaa ja minulle jäi kuitenkin oma firma. Ei tarvinnut ostaa petturilta omaa työpaikkaa.

Vierailija
5/30 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, voi olla jotain omia sisäisiä ongelmia joiden pakenemiseen käyttää ulkopuolista suhdetta. Ikäkriisiä, elämäntilanteeseen liittyvää kriisiä tms. Tunne että tässäkö tämä elämä nyt sitten oli, ei enää ikinä sitä uutuuden viehätystä ja ensihuumaa. Tai ihan vaan kielletyn hedelmän himo käy liian suureksi. Jos on se heikkous olemassa, että kielletty ja saavuttamaton kiihottaa, niin sen kanssa on sallitun ja saavutetun vaikea kilpailla vaikka olisi miten täydellinen. Ja sitten on niitä patologisia joita ei vaan kiinnosta. Niitä, jotka tulevat näihin ketjuihin aina paasaamaan siitä kuinka monogamian vaatiminen on niin kohtuutonta että kokevat kohtuuttomaksi edes yrittää. Näitä "ketään ei voi omistaa" -tyyppejä jotka näkevät vieraissa käymisen perusoikeutena. Ja huom, ei nämäkään kiinni jäädessään sitä tunnusta, vaan ihmettelee silmät pyöreinä että miten tässä nyt näin kävi ja vakuuttavat rakkauttaan.

Itse pidän kaikkien noiden ennustetta hyvin huonona. Minusta uskottomuuden jälkeen on hyvin harvoin järkeä edes yrittää, mutta jos on toivoa, niin se on silloin kun on petetty syvässä parisuhdekriisissä joka saadaan ratkottua. Tyyliin erosta jo puhuttu ja molemmilla toinen jalka ulkona ovesta ja sitten muuttuukin mieli ja halutaan jatkaa. Silloin voi olla toivoa. Mutta hyvässä suhteessa pettäneillä on yleensä kyse jostain sellaisesta joka ei anteeksiantamisella ratkea.

Vierailija
6/30 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi vieraan tai uuden ihmisen kanssa on vain niin kuumottavaa osalle. Ei se tarkoita automaattisesti, että suhteessa tai seksissä olisi jokin peruuttamaton vika.

Vierailija
7/30 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai pettäjällekö ei saisis kostaa, varsinkaan nainen ei siis saisi? Mutta mihet saavat pettää, sillä oikein rehvastellaan.

ei, omaa lääkettä vaan ukolle.

Vierailija
8/30 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on vaan tyhmä. Ei osaa ajatella, mitä voi menettää. Ei se tarvi edes paljoa selkärankaa.

M42

Vierailija
9/30 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se määrä eikä laatukaan auta jos toinen vain haluaa pitkässä suhteessa kokea jotain sellaista minkä voi tuntea vain siinä ensi hetkessä... Tietty asiat ei ole niin mustavalkoisia ja taustalla varmaan esim ikäkriisi tai jotain muuta kipuilua. Itse valinnut toisen tien asian suhteen ja koittanut puhua puolison kanssa mikä ei sitten ole sekään johtanut kuitenkaan mihinkään. Vaikeita asioita, mutta uskoisin kuitenkin, että puhuu totta kun sanoo että rakastaa :)

Vierailija
10/30 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi aina hulppea seisova pöytä parhaimpia herkkuja notkuen, voi silti tehdä joskus mieli snagarille yhdelle lihapiirakalle ja nakille. Se on toisenlaista. 

Vaikka parisuhteesta mitään ei puutu, voi tilanne viedä heikkotahtoisen ja ajattelemattoman.

Se on vain vaihtelun halua ja joillekin kielletty hedelmä. Siksi jotkut tekee parinvaihtoa tai ryhmäjuttuja. Paha asia että tuli teillä tuolla tavalla esille.

Vierailija
11/30 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai pettäjällekö ei saisis kostaa, varsinkaan nainen ei siis saisi? Mutta mihet saavat pettää, sillä oikein rehvastellaan.

ei, omaa lääkettä vaan ukolle.

Kylöä kostaa pitää, siinä on viisaus voima ja kunnia. Etenkin naisten pitää kostaa, miks ei miestenkin.

Jos ei kosta on looseri.

Vierailija
12/30 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En  voi ymmärtää miksi noin on käynyt jos kaikkea kotona saa mitä tarvitsee.. Mut kun ei ilmeisesti riitä niin eiköhän tuo tule toistumaan. Minunkin tekis mieli panna joka toista vastaantulijaa, mutta en sitä tee niin pitkään kuin olen jonkun oma, ollu jo kohta 20v. Sit jos kotona menee homma liian laimeaksi niin lusikat jakoon ja sinkkuelämä here i come..;) 

Vierailija
13/30 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firman työkulttuuri. Työpaikalla voi olla näitä salasuhteita, kakkosia ym. miten niitä kutsutaan firmapers...

Ryhmässä tyhmyys tiivistyy. Muut edellä ukkos perässä. 

Vierailija
14/30 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä jonka kanssa petti tarjota jotain mitä sulla ei ole?

Itse petän silloin kun saa kakkosta tai laihempia muijaa.

Oma on lihonut ja ei kiinnosta enää urheilu tai mitä syö.

Kakkosta ei suostu antamaan tai edes kokeilemaan. Silloin haen noi muualta.

Muuten on hyvä meno sängyssä. Parasta suihinottoa, nielee ja nuolee irtotipatkin jos niitä tulee.

Vierailija
15/30 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännön mies kirjoitti:

Muuten on hyvä meno sängyssä. Parasta suihinottoa, nielee ja nuolee irtotipatkin jos niitä tulee.

Oksennusäijä!

Vierailija
16/30 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranjestas mitä himoa koin, kunnäin oikean mihen kngittämässä hevosta.Voiko kiihottavampaa ollakaan! Iso hevonen, ja mies, jonka käsilihakset pullistelee... ja voi jumalavita ne sen miehen silmät,kun ne samalla sinua himoitsee.. tuon miehen pantavaksi olen päässyt. hmmmmm

Vierailija
17/30 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännön mies kirjoitti:

Niin no, tässä yksi esimerkki sellaisesta pettäjästä jolle ei kannata antaa anteeksi. Ei kaduta, ei hävetä, pitää pettämistä oikeutettuna. Luultavasti kiinnijäädessään esittää kuitenkin kirkkain silmin yhtä katuvaa ja rakastavaa kuin se ap:nkin mies.

Lukekaa naiset oikeasti ajatuksella näiden pettäjien kirjoituksia ja ymmärtäkää, että tämä on enemmän tai vähemmän se ajatusmalli siellä pettämisen takana useimmilla miehillä. Kyse on silkasta itsekkyydestä ja välinpitämättömyydestä. Mies ei yksinkertaisesti välitä. Toki sosiaalinen paine tai esimerkiksi eron taloudelliset seuraukset ajavat monet esittämään katuvaa, mutta hyvin harva oikeasti katuu mitään muuta kuin sitä että jäi kiinni.

Vierailija
18/30 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se seksin määrä merkkaa mitään. Jos joku haluaa hyvän auton. Ei se ilahduta vaikka antaisit hänelle 20 ladaa.

Joskus vaan voi tehdä mieli kokeilla miltä joku toinen tuntuu. Siksi parisuhdetta ei kannatte aloittaa ilman kokemuksia

Vierailija
19/30 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin meilläkin meni hyvin. Seksiä oli usein ja se oli monipuolista. Tunnepuolella vaan oli puutetta. Tunsin itseni vain hyödykkeeksi, eikä kumppani suostunut kanssani puhumaan vaan sulkeutui. Tuli Joku, joka sai minut tuntemaan itseni erityiseksi ja ihmeelliseksi. Aivot suli, sydän sykki, ja penis hoiti lopun ajattelun.

Vierailija
20/30 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitän hyvistä vastauksista! :)

Ja siis enpä usko että miehellä oli mikään kokeilun puute, on ollut hyvinkin ahkera seksinharrastaja ennen minua. Olen kysynyt häneltä, että kaipaisiko jotain avoimempaa suhdetta niin ei kaipaa.

Kuulema vain oli houkutus, koska nainen oli työpaikalla flirttailevaa sorttia. Tiedä sitten.

Mutta myöskään se ei ole taidoista/ ulkonäöstä, koska olen nuori ja kaunis, urheilullinen ja hyväkroppainen nainen. Minulla on hyvä itseluottamus omiin taitoihini seksissä, ja varsinkin meillä miehen kanssa on olllut hyvää seksiä kummankin mielestä. Aikalailla samanlaiset mieltymykset.

Olisikohan hän sitten vain ollut tyhmä. Ei muita tule mieleen :D Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän