Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miatä nykyään saa ilmastointiteippiä? :o

Vierailija
08.07.2021 |

Prisman ja S-marketin jo kolusin läpi, eikä löydy. Paikallisesta Prismasta löytyvät kaikki muut teippityypit, paitsi perinteinen ilmastointiteippi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka Tokmannilta. Etkö tosiaan osaa googlata?

Vierailija
2/9 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä raurakauppa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen googlannut ja Foodiesta tarkastanut. Prismassa pitäisi olla yksi tuotenimike nimellä ilmastointiteippi, mutta se oli vanhentunut tieto kun hyllyvälikin oli väärä.

Vierailija
4/9 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole autoa, niin ei huvita enää montaa myymälää kiertää turhaan tän rikkinäisen selän kanssa.

-AP

Vierailija
5/9 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen googlannut ja Foodiesta tarkastanut. Prismassa pitäisi olla yksi tuotenimike nimellä ilmastointiteippi, mutta se oli vanhentunut tieto kun hyllyvälikin oli väärä.

Kumma juttu, kun kolme ensimmäistä linkkiä tuolla hakusanalla tuotti Motonet, Tokmanni, K-rauta.

Vierailija
6/9 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeiles ostaa tuotetta nimeltä kangasteippi. Samaa tavaraa.

Vierailija
7/9 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole autoa, niin ei huvita enää montaa myymälää kiertää turhaan tän rikkinäisen selän kanssa.

-AP

Jännä juttu, että näitä typeriä tekosyitä alkaa tippumaan kun ketjuun on vastattu useita kertoja.

Vierailija
8/9 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tämä "rikkinäinen selkä" on aina yhtä hauska juttu. Vähemmän istumista ja enemmän kuntosalia ja juoksua, niin alkaa "rikkinäinenkin" selkä toimia.

Terrasta saa jesaria.

Vierailija
9/9 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesaria tarjolla myös Saiturinpörssissä ja lähes kaikissa halpiskaupoissa. AP:n läheltä varmaan löytyy jokin em. puoti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi