Miatä nykyään saa ilmastointiteippiä? :o
Prisman ja S-marketin jo kolusin läpi, eikä löydy. Paikallisesta Prismasta löytyvät kaikki muut teippityypit, paitsi perinteinen ilmastointiteippi.
Kommentit (9)
Olen googlannut ja Foodiesta tarkastanut. Prismassa pitäisi olla yksi tuotenimike nimellä ilmastointiteippi, mutta se oli vanhentunut tieto kun hyllyvälikin oli väärä.
Mulla ei ole autoa, niin ei huvita enää montaa myymälää kiertää turhaan tän rikkinäisen selän kanssa.
-AP
Vierailija kirjoitti:
Olen googlannut ja Foodiesta tarkastanut. Prismassa pitäisi olla yksi tuotenimike nimellä ilmastointiteippi, mutta se oli vanhentunut tieto kun hyllyvälikin oli väärä.
Kumma juttu, kun kolme ensimmäistä linkkiä tuolla hakusanalla tuotti Motonet, Tokmanni, K-rauta.
Kokeiles ostaa tuotetta nimeltä kangasteippi. Samaa tavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole autoa, niin ei huvita enää montaa myymälää kiertää turhaan tän rikkinäisen selän kanssa.
-AP
Jännä juttu, että näitä typeriä tekosyitä alkaa tippumaan kun ketjuun on vastattu useita kertoja.
Juu, tämä "rikkinäinen selkä" on aina yhtä hauska juttu. Vähemmän istumista ja enemmän kuntosalia ja juoksua, niin alkaa "rikkinäinenkin" selkä toimia.
Terrasta saa jesaria.
Jesaria tarjolla myös Saiturinpörssissä ja lähes kaikissa halpiskaupoissa. AP:n läheltä varmaan löytyy jokin em. puoti.
No vaikka Tokmannilta. Etkö tosiaan osaa googlata?