Olen alkanut inhota työkaveria ja sitä on erittäin vaikea peittää
Miten jaksaa päivästä toiseen yrittää olla ystävällinen? Ärsyttää niin paljon kun hän ei tee töitään kunnolla, koko ajan saa olla varmistamassa ja korjaamassa jälkiä.
Kommentit (11)
Anna olla, paitsi jos syy kaatuu sun niskaasi. Itse ajattelen, että voin kertoa jollekin kolme kertaa miten joku asia tehdään ja sen jälkeen on henkilön otettava itse vastuu. Toki selustan turvaan sillä, että laitan ohjeet ainakin kerran kirjallisesti niin että voin jälkikäteen näyttää, että olen kyllä perehdyttänyt asiaan, mutta työkaveri ei ole sisäistänyt sitä tai on huolimaton.
Anna mun tehdä ne asiat. Osaisin kyllä, jos et tulisi koko ajan häiritsemään ja keskeyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Anna olla, paitsi jos syy kaatuu sun niskaasi. Itse ajattelen, että voin kertoa jollekin kolme kertaa miten joku asia tehdään ja sen jälkeen on henkilön otettava itse vastuu. Toki selustan turvaan sillä, että laitan ohjeet ainakin kerran kirjallisesti niin että voin jälkikäteen näyttää, että olen kyllä perehdyttänyt asiaan, mutta työkaveri ei ole sisäistänyt sitä tai on huolimaton.
Moro. Sun ohjeet on aina sekavia, ja päteminen on selkäpiitä karmivaa. Täytyisi olla vähintään 5 hengen työryhmä ohjeita selvittelemässä.
J:ko se täällä kirjoittelee? No moro vaan! Onko kukaan koskaan sanonut että kanssasi olisi helpompaa työskennellä jos a) et olettaisi aina että muilla on aikaa sinun jutuillesi ja b) et syyllistäisi muita aina kun annat omia tehtäviäsi muiden tehtäviksi. Kiitos!
Inhoan monia työkavereita, mutta onneksi on monipaikkainen etätyö. En osallistu väkinäisiin Teams-kahveihin ja otan yhteyttä lähinnä työpaikan ICE-tilanteissa.
Minua taas kyllästyttää se, että työkkäri laittaa koko ajan uuten työpaikkaan opettelemaan. Olen jo keski-ikäinen perheellinen.
Puuskutat niskaan, keskeytät jatkuvasti ja suorastaan olet häiriöksi työn suorittamiselle, koska olet niin h**vetin epävarma itsestäsi. Kasva tyttö aikuiseksi, mutta jossain toisella hiekkalaatikolla.
Minua just ärsyttää yks tärkeilevä ämmä. Oletko se sinä? Vihataan vain avoimesti toisiamme, ei minua haittaa.