Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita jotka vihaa vartalonsa?:(

Vierailija
08.07.2021 |

Oon lihonut vuoden aikana 6 kg,oon kaiken lisäksi lyhyt ,156 cm,surettaa ja suututtaa etten ole tähän mennessä kiinnittänyt huomiota painon nousuun,en edes syö herkkuja kovin usein ( 1 krt/vko viikonloppuisin), oon yrittänyt kävellä,lenkkeillä ja syödä pelkästään kaurapuuroa ja hedelmiä,saatan siten laihtua ehkä sen kilon,mut se tulee takaisin:( kaikki ongelma kohdat on tietenkin yllätys,yllätys enimmäkseen vatsan seudulla,eli paino ei ole edes jakaantunut tasaisesti niinkuin monilla muilla pyöreillä/lihavilla😭,vihaan kroppaani ylikaiken!

Onko kohtalotovereita,ei vinoilijoille tai niille jotka haukkuu läskiksi,tiedän sen ilmankin että metsään ollaan menty ja pahasti 😓

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan vartaloani, vaikka ei ylipainoa olekaan.

Vierailija
2/14 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ihan kaunis ruumis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No rakastaa voi vaikkei ole missimitoissa. Vaimonikin on lihonut vajaa 10 kg parissa vuodessa. Hoikempi olisi jees, mutta ei rakkauden este.

Vierailija
4/14 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli..100% naisista vihaa omaa vartaloaan.

mies53v

Vierailija
5/14 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole yksin. ❤️ Mulla on samanlaisia itseinhoisia ajatuksia kun paino on noussut. Olen kyllä edelleen normimitoissa, mutta syömishäiriöhistorian vuoksi kehonkuva on aika vääristynyt ja pienikin painonnousu ahdistaa.

Tämä on klisee, mutta sen sijaan että tuijottaa sitä lukemaa vaa'assa ja jatkuvasti kritisoi itseään, yrittäisi etsiä itsestään hyviä puolia ja keskittyä niihin. Voi myös käydä ihan ammattilaisella puhumassa jos oma olemus ahdistaa todella paljon, sillä monesti siellä taustalla voi olla sellainen syy, mikä ei korjaannu sillä että laihduttaa pari kiloa. Ehkä löytyy uusi syy miksi kritisoida itseään ja inhota peilikuvaansa.

Ohella voi toki keskittyä pitämään itsestään huolta ruuan ja liikunnan avulla ja jos tyytymättömyys omaan ulkomuotoon jatkuu siitä huolimatta että yrittää hyväksyä itsensä sellaisena kuin nyt on, puhua itselleen kauniimmin ja hyväksyvämmin, niin kärsivällisesti vain tarkkailee elintapojaan ja pyrkii korjaamaan niitä suuntaan, joka auttaa parempaan henkiseen ja fyysiseen hyvinvointiin. Kannattaa myös muistaa käydä verikokeissa ja lääkärillä, jos paino ei vain tipu ja nousee vain vaikka söisi terveellisesti. Voithan kärsiä vaikka kilpparivaivoista. Tsemppiä!

Vierailija
6/14 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksikkäät meikit naamaan ja sopivat vaatteet päälle.

varo ettet tuu raskaaksi ;)

Vierailija
7/14 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä, minä havahduin vasta nyt, kun ylimääräistä 40kg..

Vierailija
8/14 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 183c m pitkä ei ole rintoja tai persettä, vartalo kuin joku luuranko en tykkää liikkua ulkona. En edes liho vaikka syön. Voi kuulostaa vittuilulta mutta olen kateellinen naisilla keillä on kauniit sopusuhtaiset kurvit

Vierailija
9/14 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en oikeastaan vihaa, mutta vihastuttaa. Ja tykkäisin siitä että voisi olla hyvä näin.

Olen melko pienikokoinen, 158 ja painoa noin 50. Minulla on kuitenkin melko isot rinnat. Toiset naiset usein vihjailee, tai jopa suoraan sanoo, että miksi piti mennä pilaamaan nuori nätti keho noilla silikoneilla?

No kun ei ne ole, vaan ihan omat.

Vierailija
10/14 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 156/66, kaikki paino mennyt vatsaan, vyötäröllä ja reisiin, vatsaan kaikista enemmän:(

Vierailija
11/14 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja painoindeksi 27,5,hitto kun suututtaa jotka tulee sanomaan että vaikka söisivät eivät liho:(

Vierailija
12/14 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"oon yrittänyt kävellä,lenkkeillä ja syödä pelkästään kaurapuuroa ja hedelmiä,saatan siten laihtua ehkä sen kilon,mut se tulee takaisin:("

Siinä ongelmasi. Ei kukaan pärjää kaurapuurolla ja hedelmillä

Vierailija
13/14 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa että en minä ainakaan vihaa vartaloani kuten joku älykääpiö edellä väitti että kaikki vihaa ....

Mulla on terve, toimiva ja kaunis, sopusuhtainen ja siro, hoikka kroppa. Lähellä kymppiä !

Vierailija
14/14 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla voi olla jotain muuta hyvää, kuin vatsan seutu. Mulla on vatsa jees. Mutta roikkuvat rinnat ja selluliittia reisissä ja pepussa. Harva on täydellinen, No ehkä jotkut 15-vuotiaat..