Lue keskustelun säännöt.
Puhuuko kumppanisi unissaan?
13.07.2014 |
Mitä olet kuullut?
Opiskeluaikoina asuntolassa heräsin siihen kun huonekaveri hoki nimeäni. Istui vuoteellaan (huoneen toisella puolella) silmät auki katse käännettynä mun suuntaan, mutta oli silti unessa. Ja kun kysyin monta kertaa "mitä?" ja nousin istumaan niin se vaan lopetti ja alkoi itse "oikeasti" nukkumaan. Kiva yrittää sen zombietuijotuksen jälkeen nukkua...
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla