Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huonoimmassa asemassa ovat köyhät ja lihavat työttömät

Vierailija
13.07.2014 |

Ja yleensä tähän liittyy vaikeat mt-ongelmat. Tämä on fakta. Onnea itse olen solakka komea ja hyvätuloinen!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja fiksukin vielä!

Vierailija
2/9 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 13:29"]Ja fiksukin vielä!

[/quote]

Sori unohtui tämäkin fakta vaikeaa olla täydellinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista olla toooosi tyytyväinen, voihan tulla vielä aika jolloin et enää ole fiksu, hoikka, hyvätuloinen ja komea:-)

Vierailija
4/9 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 13:28"]

Ja yleensä tähän liittyy vaikeat mt-ongelmat. Tämä on fakta. Onnea itse olen solakka komea ja hyvätuloinen!

[/quote]

... ja mulkku!

Vierailija
5/9 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tämä on provo, noin tyhmää ja huonostikäyttäytyvää ihmistä ei voi olla olemassa.

Vierailija
6/9 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 13:28"]

[/quote]

Joo, tottakai se näin on. Mielenterveysongelma on  yleensä sairaloisen lihavuuden takana, lievä lihavuus taas ei vaikeuta kenenkään elämää. Ja ei ne mielenterveysongelmaiset, eikä varsinkaan lihavat ole ensimmäisenä jonossa kun työpaikkoja annetaan.

Ja kyllähän sitä saa itseään onnitella jos on parempi mäihä elämässä käynyt kuin joillain, sitä en tosin tiedä miksi nämä itsestäänselvyydet piti tulla tänne kertomaan.

T: 136kg

Vierailija
7/9 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki edes vaikeasti lihavat eivät tosin ole mielenterveysongelmaisia ja voivat yleensä tehdä töitä siinä missä muutkin.

Vierailija
8/9 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 15:12"]

Kaikki edes vaikeasti lihavat eivät tosin ole mielenterveysongelmaisia ja voivat yleensä tehdä töitä siinä missä muutkin.

[/quote]

kyllähän he voisivat mutta kun ei mikään kelpaa ja sitten ollaan kokoajan sairauslomalla

Vierailija
9/9 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 15:12"]

[/quote]

Joo, eivät varsinaisesti ole mielenterveysongelmaisia, mutta joku käsittelemätön ongelma siellä alitajunnassa on, jopa lapsuudesta asti. Ihminen voi elää normaalia elämää, ja lääkitä huomaamattaan sitä jossain taustalla kummittelevaa mielipahaa ruualla, viinalla, seksillä, urheilulla, tupakalla...

Ja vaikka monet lihavat tekevät töitä ihan normaalisti, niin työnantajat palkkaavat mielummin laihan kuin lihavan, koska olettavat lihavan väsyvän nopeammin ja sairastavan enemmän, ja osa ihmisistä pitää lihavia myös tyhminä.