sydänäänistä neuvolassa
Hei kellään mitään hajua että koska voi aikaisintaan neuvolan laitteilla kuunnella vauvan sydänääniä? Vastatkaa viisaammat, kiitos :)
Kommentit (9)
Taitaa olla just sen ekan ultran jälkeen, eli viikon 12 jälkeen. Mulla taidettiin kuunnella ekka kerran viikolla 13 tai 14.
ekassa lääkärineuvolassa kuunneltiin mulla, tais olla jotain rv 11
viikolla 7 yrittivät, vasta 9 kuului
Meinasin vaan kun pitäisi kouluun ilmoittaa että otanko paikan vastaan nyt vai vuoden päästä, viikkoja vasta 6+2, vauva TODELLA odotettu mutta haluan varmistua että sisällä on elämää etten turhaan lykkää.
Varmaan varhaisultra ainut mahis.. -ap
Ota paikka vastaan. Voithan ilmoittautua poissaolevaksi sitten koulun alkaessa.
Mulla esikoisesta yritettiin rv10+1 ja täti sanoi, että ei välttämättä kuulu... No kuului ne kuitenkin heti! :)
Tästä kakkosesta ei kuunneltu ensimmäisessä neuvolassa rv9+1 kun oli eri täti, mutta toisessa neuvolassa kuunneltiin rv14.
Opintojahan voi hyvin tehdä äitiysloman alkuun saakka, ja olla sitten poissaolevana vanhempainvapaat :) Ota paikka vastaan, ja mieti sitten syksymmällä opon kanssa, kuinka koulu saadaan pakettiin.
Hyvin aloittaja sen syyslukukauden ainakin meet :) Ja raskaustodistuksella aina saa ilmoittautua poissaolevaksi, eli joka tapauksessa kannattaa ottaa koulupaikka vastaan.
Minulla koitettiin viikolla 9+1 mutta ei kuulunut vielä mitään. Seuraava neuvola taisikin olla vasta ekan ultran eli joskus yli vk 12 jälkeen ja silloin sitten kuului.