Miksi alkoholistit on niin ikäviä kohtuukäyttäjille
haukkuvat ja nälvivät, sellaisista ihan pikkuasioista. Minusta he ovat paljon epämiellyttävämpi näky- on turvonneet naamat ja se haju, yäk.. Mutta silti besserwisserinä nälvimässä selvinpäin olevia.
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:59"]
Sanoisitko jonkun esimerkin? En ole koskaan tavannut alkoholistia, joka nälvii kohtuukäytöstä.
[/quote]
Tällä palstalla ainakin näkyy selvästi. Alkoholistit tunnistaa siitä, että heille alkoholinkäyttö on aina humalahakuista ryyppäämistä, eikä missään saisi tarjota alkoholia, kun siitä menee ihan sekaisin.
No esim toinen sanoo, että nyt ei oikein ole hyvä hetki juoda, että minä en ainakaan viitsi. Niin alkoholisti viitsii ja nälvii ylimielisesti samalla.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 14:02"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:59"]
Sanoisitko jonkun esimerkin? En ole koskaan tavannut alkoholistia, joka nälvii kohtuukäytöstä.
[/quote]
Tällä palstalla ainakin näkyy selvästi. Alkoholistit tunnistaa siitä, että heille alkoholinkäyttö on aina humalahakuista ryyppäämistä, eikä missään saisi tarjota alkoholia, kun siitä menee ihan sekaisin.
[/quote]
siis oikeassa elämässä ärsyttää, tämän palstanhan saa tarvittaessa kiinni
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 14:04"]
No esim toinen sanoo, että nyt ei oikein ole hyvä hetki juoda, että minä en ainakaan viitsi. Niin alkoholisti viitsii ja nälvii ylimielisesti samalla.
[/quote]
Nälvii miten? Mistä asiasta? Siitä ettei se toinen juo vai?
Miehen veli on raitistunut alkoholisti ja se nyt vaan on ilkeä ja itsekäs ihminen. Luulen että monen vuoden ryyppäys on kyllä vaikuttanut luonteeseen ja muutama aivosolu taitaa olla mennyttä. Minkäs sille voi, hyvä kun on nyt edes raitis.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 14:09"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 14:04"]
[/quote]
Nälvii miten? Mistä asiasta? Siitä ettei se toinen juo vai?
[/quote]
Eikun jostain töistä mitä toinen tekee, esim kotityöt. Hänen mielestään liian huonosti, kun hän juo, istuu, katselee ja nälvii samalla. Tosi vaikea olla suuttumatta, kun toinen vittuilee. Tulee riitaa sitten helposti ja tunnelma kyllä menee siinä lopullisesti.