kaupungin toimeen on hakuaika päättynyt viikko sitten
Milloin alkavat kutsua haastatteluihin? Ensi viikolla?
Kommentit (7)
No, eipä me täällä sitä mitenkään voida tietää. Sun pitää kysyä ko. kaupungin henkilöstöosastolta.
Varmaan mennyt jo jos ei kutsua tullut. Voi tietty tulla vielä jos ne ekat haastateltavat ei olekaan kelvollisia.
Riippuu aivan hommasta ja hakijoiden määrästä, voi olla, että ovat jo haastatelleet tai voi olla, että soittavat ensi viikolla. Molempia tapahtuu, viimeksi minua haastateltiin ennen haun loppumista.
Turha odottaa. Kiristyneessä kuntataloudessa lähes kaikkien kaupunkien, kuntien ja julkisen sektorin paikat yleisestikin täytetään käytännössä sisäisinä siirtoina ja niissä on käytännössä (ulkoisen työvoiman) rekrytointikielto päällä.
Paikat julkistetaan avoimeksi vain siksi, että lain kirjain täyttyisi.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 12:22"]
Turha odottaa. Kiristyneessä kuntataloudessa lähes kaikkien kaupunkien, kuntien ja julkisen sektorin paikat yleisestikin täytetään käytännössä sisäisinä siirtoina ja niissä on käytännössä (ulkoisen työvoiman) rekrytointikielto päällä.
Paikat julkistetaan avoimeksi vain siksi, että lain kirjain täyttyisi.
[/quote]
Näin juuri.
Oliko halua päästä julkisen sektorin varmoille työpikoille ja saman tien esim. asuntolainaa ottamaan?
Turha luulo, ne duunit jaetaan oman porukan kesken, eikä sinne tarvitse ulkopuolisen rahvaan norkoilla pääsevänsä, luulottelivat nämä pätevyyksistään mitä luulottelevat.
Mulle tuli Espoossa n. kahden viikon jälkeen sp, että hakemani paikka on jätetty täyttämättä.
Hain itse jokin aika sitten ja haastattelukutsu toiseen tuli n. 4 päivän kuluttua umpeutumisesta ja toiseen n. 2 viikon.