Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten oppia olemaan yksin?

PLIIS AUTTAKAA!!!!
07.07.2021 |

Varoitus: Raakaa totuutta!

Myönnän, en osaa olla yksin, en rakasta itseäni, pelkään tulevaa, olen yksinäinen, haluaisin olla parisuhteessa ja olla ”kuin kaikki muutkin”.
Sanotaan vaikka että olen läheisriippuvainen.
Ihan miten vaan.....

Sitten ongelmaan:
Pakko olla sinkkuna, kun ei kenellekään kelpaa.

Mutta miten tästä parannustaan?
Miten opin elämään yksin, tyytyväisenä, enkä kateellisena muille?
Miten elää tässä hetkessä, eikä pelätä kaikkea sitä edessä olevaa yksinäisyyttä mikä odottaa tulevassa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään

Vierailija
2/15 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai nyt jotain voi tehdä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee mukavia asioita, harrasta jotain josta olet itse kiinnostunut.

Minusta yksin oleminen on juuri sitä parasta. Ei tarvitse ottaa huomioon kuin omat tarpeensa.

Vierailija
4/15 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä voiko sitä mitenkään oppia, taitaa olla luonnekysymys. Minä olen taas toisesta ääripäästä, en hirveästi tarvitse muita ihmisiä elämääni ja parisuhteetkaan eivät ole kestäneet koska olen liian itseriittoinen enkä osaa huomioida muita. Pienestä asti olen viihtynyt yksin, saa olla juuri niin kuin haluaa  ja tehdä omia juttuja jotka ovat muiden mielestä tylsiä.

Vierailija
5/15 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksesta päätellen sinä et opi olemaan yksin mutta toisille se on helpompaa.

1. Askel: Muiden mielipiteet itsestä on EVVVK.

2. Askel: Muiden elämä on omalta kannalta EVVVK.

Noilla pääsee alkuun.

Vierailija
6/15 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä voiko sitä mitenkään oppia, taitaa olla luonnekysymys. Minä olen taas toisesta ääripäästä, en hirveästi tarvitse muita ihmisiä elämääni ja parisuhteetkaan eivät ole kestäneet koska olen liian itseriittoinen enkä osaa huomioida muita. Pienestä asti olen viihtynyt yksin, saa olla juuri niin kuin haluaa  ja tehdä omia juttuja jotka ovat muiden mielestä tylsiä.

Hassu juttu, tästä tunnistan oikeastaan täysin itseni.

Ja ennen halusinkin olla ihan yksin, en oikein pitänyt edes yksin olemisesta.

Muutama vuosi sitten oli terveys-kriisi ja se heilautti minut johonkin tuntemattomaan paikkaan.

Siitä jäi ahdistus päälle.

Toivottavasti joskus pääsen samaan paikkaan tän asian suhteen.

Ap

Vierailija
7/15 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittele tänne kun olet yksinäinen, niin minäkin teen

Vierailija
8/15 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutama vuosi sitten oli terveys-kriisi ja se heilautti minut johonkin tuntemattomaan paikkaan.

Ap

Ei saakeli, siis en pitänyt TOISTEN kanssa olemisesta.

Luoja, auta!

Vierailija
9/15 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mg Tower on hyvä vaihtoehto

Vierailija
10/15 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ahaa, mielenkiintoista. Kriisi varmaan voi tehdä tuollaista. Tulee joku pelko ettei halua kuolla yksinäisenä. Ei sitä tiedä vielä miten tässä itsellekin käy, etenkin kun vanhuus joskus tulee.

Vierailija
11/15 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tykätä asioista. Kun tykkää tarpeeksi niin toinen ihminen siinä häsläämässä on lähinnä rasite.

Vierailija
12/15 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvitella että et kelpaisi kenellekään. Ihmisiä on moneen lähtöön. Katsele muita laajemmin, riman laskemista muuhun kuin ihmisen luonteeseen liittyen. Ikä, ulkonäkö jne ovat toissijaisia.

Etsi ystäviä. Heiltäkin saat välittämistä kriisitilanteissa jos olet itsekin lojaali ystävä.

Vierailija
13/15 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue täältä ihmisten valituksia perhe-elämästä ja puolisoistaan niin opit arvostamaan yksinäisyyden hyviä puolia. Mä kadehdin perheettömien sinkkukavereiden vapautta matkustella. Voi ottaa äkkilähdön ulkomaille tai ex tempore hotelliviikonlopun toiselta paikkakunnalta. Voi valvoa koko yön eikä tarvitse miettiä että aamulla pitää herätä hoitamaan lapsia. Jos ei huvita siivota ei tarvitse kun ei ole ketään motkottamassa. Voit käyttää rahasi itseesi, ostaa kaupasta mitä huvittaa.

Et tule petetyksi tai jätetyksi ja vertailluksi muihin. Saat olla oma itsesi.

Vierailija
14/15 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakolla ja ajan kanssa. Nyt kun 14 v ollut ilman minkäänlaista sos elämää, en edes osaisi kuvitella enää kavereita/miestä elämässäni. Teen kaiken yksin ja olen aina yksin, joskus nään isääni kun tarvitsen kyydin jonnekkin. Kai tää elämä näinkin menee.

Vierailija
15/15 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on lopulta turhaa, jopa yksinäisyyskin. Kieltämättä joskus kaipaan kosketusta mutta saahan sitä haaveilla. Meikein vois alkaa juomaan.