Onko Huutonet täysin kuollut?
Mulla on ollut hetken aikaa erittäin siistejä vaatteita myynnissä. Vastaavanlaiset menivät vaikka vuosi sitten hyvin kaupaksi. Vaan eivät mene nyt!
Minkälaisia kokemuksia teillä muilla?
Kommentit (35)
Sulla on liian korkeet hinnat. Ei kukaan osta käytettyjä rättejä uusien hinnalla.
Huono aika myydä kun alennusmyynnit ovat käynnissä.
Pitää olla merkkivaatteita. Muut ei mene. Kaikki haluaa merkkivaatteita.
Alennusmyyntejä minäkin syytän.... Hinnat on kohdillaan ja osa on merkkivaatteita. Siistejä ja kuvat asialliset. Odottelen ehkä, että jos sitten syksymmällä. =)
- ap
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 18:02"]
Alennusmyyntejä minäkin syytän.... Hinnat on kohdillaan ja osa on merkkivaatteita. Siistejä ja kuvat asialliset. Odottelen ehkä, että jos sitten syksymmällä. =)
- ap
[/quote]
Osta Adidasta, Nikeä ja Guessia jos haluat myydä eteenpäin. Muutamat muutkin merkit menee joten kuten.
Itse olen ostanut kuukauden sisällä kymmenkunta tuotetta. Ostan vain uusia tai uudenveroisia tuotteita ja pidän hinnoissa aika tiukan rajan, mitä maksan = postimaksuineen hinnan pitää jäädä reilusti kaupan hinnan alle. Ostan useimmiten lahjaksi, mutta myös itselleni.
Jotkut tekee myös ihan naurettavia hintaehdotuksia. Myös hupihuutajat ovat lisääntyneet.
Kesällä hiljaisempaa.Syksyllä kauppa käy taas paremmin.
Itse en käytä enää huutonettiä. Parempia tuotteita järkevämpään hintaan torissa. Ainakin mun katsomissa tuotteissa ihan naurettavat lähtöhinnat huutonetissä.
Ehkä ihmiset ovat tällä hetkellä kiinnostuneita enemmän myymisestä kuin ostamisesta?
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 18:16"]Itse olen ostanut kuukauden sisällä kymmenkunta tuotetta. Ostan vain uusia tai uudenveroisia tuotteita ja pidän hinnoissa aika tiukan rajan, mitä maksan = postimaksuineen hinnan pitää jäädä reilusti kaupan hinnan alle. Ostan useimmiten lahjaksi, mutta myös itselleni.
[/quote]
Koska kirppisasiakkaat haluavat nykyään uutta tavaraa kirppishintaan, joillain nettikirppiksillä on tullut tosi paljon arvatenkin pimeitä trokareita, jotka roudaavat tavaraa pilkkahintaan suoraan Kiinasta ja tekevät voittoa.
Huutiksessa moni myy tuotteita ärsyttävästi hintavarauksella. Huudot laitettu alkamaan vaikka nollasta ja osta heti hinta 10 euroa. Useilla myyjillä osta heti hinta ja hintavaraus lähes sama. Mitäköhän mieltä on laittaa huudot alkamaan tosi matalalta. Itse jätän ainakin tämän kaltaiset tuotteet aina huutamatta vaikka mieleinen löytyisikin. Ärsyttää nuo hintavarauspelleilyt.
Ei mennyt alkukesästä siistit, suht uudet kirjat tai vaatteet.
Huutis-vilkastuu perinteisesti heinä-elokuun vaihteessa. Siitä alkaa taas mennä esim. syysvaatteet ja toppaakin.
Mulla meni syyshaalarit, itse ostin syystakin, myin housut ja bodysetin.
Huutossa on aivan liian korkeat hinnat suurella osalla. Ostan myös uutta ja uudenveroista.
Mulla on ainakin jäänyt huutonetin käyttö vähemmälle torin.fin jyrätessä.
On kovasti hiljentynyt. Itse laitoin kuukausi sitten hienoja naisten mekkoja myyntiin. Ihan melkein kuin uusia ja kukaan ei kysellyt tai huutanut. Oli merkkivaatteita ja tosi kauniita. Sitten kelpasi erään kerran sukulaiselle joka vei ne kiljuen mukanaan ja kertoi, että heidän nuoretkin ovat varmaan haltioissaan.
Olen myös laittanut sisustustavaraa ihan pilkkahinnalla myyntiin, mutta tulee vain joku kysymys kohteeseen, mutta ei huutoja. Olen miettinyt, että onko ihmisiltä todellakin rahat loppu ja ovat rutiköyhiä. Kumma vaan, että sama hiljaisuus on Helsingissä, Espoossa ja Vantaallakin eli ennen sinne upposi tavaraa ylenmäärin, mutta nyt ne ökymaastueilla ajelevat ei enää osta. Ei kiinnosta kustavilaishuonekalut, Paavo Tynell, Alvar Aalto, Ilmari Tapiovaara jne... vaikka ilman antaisi.
Tuossa joku kertoi, että hänellä on jäänyt huutonetin käyttö vähälle tori.fi:n jyrätessä. Ihmettelen vaan mikä siinä torissa kiinnostaa. Ilmoituksen jättö kestää puoli päivää ja muutenkin on ihmeen kankea ilmoittelupaikka.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 19:20"]
Huutiksessa moni myy tuotteita ärsyttävästi hintavarauksella. Huudot laitettu alkamaan vaikka nollasta ja osta heti hinta 10 euroa. Useilla myyjillä osta heti hinta ja hintavaraus lähes sama. Mitäköhän mieltä on laittaa huudot alkamaan tosi matalalta. Itse jätän ainakin tämän kaltaiset tuotteet aina huutamatta vaikka mieleinen löytyisikin. Ärsyttää nuo hintavarauspelleilyt.
[/quote]
Hei, sinä oot tyhmä !!!
Jos halvalla saa niin mikset osta? Onko sulla rahat kulutettu loppuun ja olet sossuasiakas?
Ihmiset on lomilla.