Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihailen runsaampia naisia

Vierailija
11.07.2014 |

Olen siis ihan heteronainen, 29-vuotias, mutta en vaan tajua tätä nykyistä kauneusihannetta. Kun katson lehtien photoshopattuja kuvia, tulee vaan mieleen että nykyajan "kauneudessa" ei ole mitään luonnollista!

Olen aina ihaillut oikeasti normaalikokoisia / hiukan ylipainoisia naisia, joilla on näkyvästi reittä, vatsaa ja pyllyä. "Oikeasti normaalikokoisella" meinaan sitä, ettei nainen ole median uskottelema "normaalikokoinen", eli alipainon rajalla. Minulle normaalikokoinen tarkoittaa sellaista pehmeää naista joka ei ole pelkkää lihasta ja luuta, rasvaprosentti nolla. Naisissa kuuluu olla enemmän rasvaa kuin miehissä, näin meille opetettiin koulussa.

Kuvia en osaa kännykällä linkittää, anteeksi. Mutta tajuaako tätä kukaan vai onko täällä kaikki hoikkuuden / laihuuden / treenatun kropan ihailijoita?

Kaunein tuntemani nainen on normaalipainoinen, ihanan pehmeä, kaunis 33-vuotias jonka upeat rinnat saavat heteronkin halut syttymään ;) Mielestäni myös hoikka / treenattu nainen voi olla kaunis, jos hänellä on ystävällinen katse ja olemus, joka huokuu hyvää oloa ja terveyttä. Itsensä rääkkääminen ei kaunista.

Mielipiteitä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 11:20"]Mun mielestä sopusuhtaisuus on parasta. Varmaankin nuormaalipainoinen nainen edustaa ihannettani, sellainen kiinteähkö ja liikuntaa harrastava. Laihat ja kuivat kireäluonteiset ovat turn off, samoin itsensä pullukoiksi mässytelleet.

n40

[/quote]

Median luoma kuva normaalipainoisesta on lähempänä alipainoa / alipainon puolella. Mikä on mielestäsi normaalipainoinen? Itse sanoisin, että mittojen perusteella esim. 165-senttinen nainen on normaalipainoinen jos mitat ovat vaikka

90-100cm rinnanympärys (rintojen päältä)

65-85cm vyötärö

90-115cm lantio

Nykyäänhän nainen on noilla korkeammilla mitoilla "läski" tai "tankki" tai mikälie, kuulemma. Minusta ei.

Ap

Vierailija
22/24 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 11:24"][quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 11:20"]Mun mielestä sopusuhtaisuus on parasta. Varmaankin nuormaalipainoinen nainen edustaa ihannettani, sellainen kiinteähkö ja liikuntaa harrastava. Laihat ja kuivat kireäluonteiset ovat turn off, samoin itsensä pullukoiksi mässytelleet.

n40

[/quote]

Median luoma kuva normaalipainoisesta on lähempänä alipainoa / alipainon puolella. Mikä on mielestäsi normaalipainoinen? Itse sanoisin, että mittojen perusteella esim. 165-senttinen nainen on normaalipainoinen jos mitat ovat vaikka

65-85cm vyötärö

90-115cm lantio

Nykyäänhän nainen on noilla korkeammilla mitoilla "läski" tai "tankki" tai mikälie, kuulemma. Minusta ei.

Ap

[/quote]

Mitoilla mitään väliä ole vaan ruumiinkoostumuksella...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 11:24"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 11:20"]Mun mielestä sopusuhtaisuus on parasta. Varmaankin nuormaalipainoinen nainen edustaa ihannettani, sellainen kiinteähkö ja liikuntaa harrastava. Laihat ja kuivat kireäluonteiset ovat turn off, samoin itsensä pullukoiksi mässytelleet.

n40

[/quote]

65-85cm vyötärö

90-115cm lantio

Ap

[/quote]

Normaalipainoinen mielestäni on esim. 165cm pituutta ja painoa 60-70kg. 

n40

Vierailija
24/24 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 11:30"][quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 11:24"]

n40

[/quote]

65-85cm vyötärö

90-115cm lantio

Ap

[/quote]

Normaalipainoinen mielestäni on esim. 165cm pituutta ja painoa 60-70kg. 

n40

[/quote]

Tästä olemme samaa mieltä!

Tuossa aikaisemmin jotkut mainitsivat kiinteydestä ja ruumiinkoostumuksesta. Kyllä, minustakin on kaunista jos keho on suurinpiirtein kiinteä, mutta esim. näkyvä vatsa on silti mielestäni kaunis. Litteitä vatsoja en ole ihaillut teini-iän jälkeen. Pieni pehmeä vatsakumpu on naisellinen.

Eri mieltä saa olla joten tulkaahan keskustelemaan!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme