Olen tutkinut tatuointeja ja ei voi muuta kuin
...todeta, että ihan kaikki tatuoinnit ovat todella rumia ja kantajaansa rumentavia. Vaikka kuvio itsessään olisi kaunis, tatuointijälki iholla saa kaikki kuviot näyttämään todella rumilta
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 13:48"]
Kyllä ne muiden ihossa olevat tatuoinnit minun elämääni vaikuttavat valitettavasti. Kun minä miehenä näen naisen, josta kiinnostun, ja sitten paljastuukin että hänellä on tatuointi, niin kyllä siinä panohalut katoaa saman tien. Pahimmassa tapauksessa olen ehtinyt ajatella tätä lumppua jo pitemmän aikaa ja hävinnyt siinä kallisarvoista aikaani. Mikseivät naiset ajattele mitä tatuointi tekee heidän haluttavuudelleen miesten silmissä?
[/quote]
Mun mielestä tämä kertoo enemmän sinusta kuin tatuoidusta naisesta. Alkoi harmittaa kaikkien niiden tatuoitujen naisien puolesta jotka ovat tuhlanneet kallisarvoista aikaansa sinuun.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 14:00"]
Kyllä ne muiden ihossa olevat tatuoinnit minun elämääni vaikuttavat valitettavasti. Kun minä miehenä näen naisen, josta kiinnostun, ja sitten paljastuukin että hänellä on tatuointi, niin kyllä siinä panohalut katoaa saman tien. Pahimmassa tapauksessa olen ehtinyt ajatella tätä lumppua jo pitemmän aikaa ja hävinnyt siinä kallisarvoista aikaani. Mikseivät naiset ajattele mitä tatuointi tekee heidän haluttavuudelleen miesten silmissä?
[/quote]
Mun mielestä tämä kertoo enemmän sinusta kuin tatuoidusta naisesta. Alkoi harmittaa kaikkien niiden tatuoitujen naisien puolesta jotka ovat tuhlanneet kallisarvoista aikaansa sinuun.
[/quote]
Mitä nämä naisit ovat?
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 14:02"]
Mitä nämä naisit ovat?
[/quote]
Öö, kirjoitusvirhe?
Oletpa nokkela.
[/quote]
Loistavaa, on siis olemassa jokin keino, millä karsia tällaiset ääliöt elämästään ja petijonosta! :D
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 13:39"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 13:29"]
Tatuoinnit ovat merkki huonosta itsetunnosta. Kaikki tuttuni joilla on tatuointeja, ovat keskimääräistä epävarmempia ja ovat yrittäneet tatuoinneilla saada itsensä näyttämään "kovemmalta" tai jopa kauniimmalta kuin mitä ovat. Ne parhaalla itsetunnolla varustetut eivät ole ottaneet yhden yhtäkään tatuointia. Tatuoinnit on vähän sellainen homma että ne usein viestivät kantajastaan juuri päinvastaisen mielikuvan, kuin mitä niiden kantaja niillä haluaa osoittaa.
[/quote]
Noniin höpöhöpö taas.
Oletpa varsinainen tatuointiasiantuntija, kun oman tuttavapiirisi heikolla itsetunnolla varustetut henkilöt ovat ottaneet tatuointeja.
Kannattaisi perehtyä asioihin ennen kuin alat omia mielipiteitäsi totuuksina julistamaan.
Tatuointeja ottaa ne jotka tahtoo, ihan siitä syystä mistä tahtoo. Ja ne jotka eivät pidä tatuoinneista, voisivat yrittää hieman rauhallisemmin suhtautua tähän asiaan. Ne muiden tatuoinnit ei teidän elämään mitenkään vaikuta.
[/quote]Kyllä ne muiden ihossa olevat tatuoinnit minun elämääni vaikuttavat valitettavasti. Kun minä miehenä näen naisen, josta kiinnostun, ja sitten paljastuukin että hänellä on tatuointi, niin kyllä siinä panohalut katoaa saman tien. Pahimmassa tapauksessa olen ehtinyt ajatella tätä lumppua jo pitemmän aikaa ja hävinnyt siinä kallisarvoista aikaani. Mikseivät naiset ajattele mitä tatuointi tekee heidän haluttavuudelleen miesten silmissä?
[/quote]
Heheh, eikun ranteet auki ja jokeen kun joku vauvapalstalla hengaava "mies" ei syty minun tatuoinneistani! :D
Näin on, että kun näen tatuoidut kädet, tulevat mieleen: huono itsetunto (nuoret, hennot naiset); yritys "räväyttää" (vähän vanhemmat, "toimistotöissä" olevat naiset); näyttää kovalta ja kapinalliselta (miehet, jotka ihailevat tai ovat rikollisia), näyttää "erilaiselta" (ns. paremmista piireistä tulevat), liiallinen halu tulla esille, liiallinen alkoholin tai huumeiden käyttö, tasa-painottomuus mielenterveyden puolella. Täysin tatuoidut kädet ovat kammottavia, pienet piiperrykset yritystä pysyä tässä aallossa kiinni. Yhtä kaikki: rumia, turhia, todennäköisesti terveydelle haitallisia ja aiheuttavat tällaista torjuntaa. Eivät luottamusta herättäviä missään yhteydessä. Tehkää mitä tykkäätte omalle nahallenne, mutta jonkun toisen ajatukset voivat olla nämä.
Tykkään puhtaasta, kauniista, pehmeästä ihosta. Tatuoinnin alta sitä ei näy.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 14:10"]
Heitä riittää tässäkin keskustelussa viestikaupalla.
Kirjoituksesi osoittaa taas kerran naisten narsistisen omahyväisyyden - mikset tarjoa osanottoasi meille miehille, jotka olemme joutuneet pettymään kun potentiaalisesti panokelpoinen naaras paljastuukin suttuiseksi satamahuoraksi?
[/quote]
Ainakin tän vauvapalstan tatuointikeskustelujen perusteella suurin osa mammoista pitää tatuointeja rumina, niin eiköhän sulle niitä naisia riitä.
Mua kiinnostaisi edelleen, miten ap on tutkinut tatuointeja.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 14:25"]
Mua kiinnostaisi edelleen, miten ap on tutkinut tatuointeja.
[/quote]
Samoin. Ap, teetkö tatuoinneista kenties väitöskirjaa? Vai gradua? Mistä näkökulmasta: etnografinen, historiallinen, sosiologinen, jokin muu? Mitkä ovat tärkeimmät tutkimustuloksesi tähän mennessä ja miten oma tutkimuksesi suhtautuu aikaisempaan? Kiinnostaisi kovasti, olen muinoin itsekin tehnyt yliopistossa erään projektityön tatuoinneista.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 13:51"][quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 13:48"]
Tatuoinnit ovat merkki huonosta itsetunnosta. Kaikki tuttuni joilla on tatuointeja, ovat keskimääräistä epävarmempia ja ovat yrittäneet tatuoinneilla saada itsensä näyttämään "kovemmalta" tai jopa kauniimmalta kuin mitä ovat. Ne parhaalla itsetunnolla varustetut eivät ole ottaneet yhden yhtäkään tatuointia. Tatuoinnit on vähän sellainen homma että ne usein viestivät kantajastaan juuri päinvastaisen mielikuvan, kuin mitä niiden kantaja niillä haluaa osoittaa.
[/quote]
Noniin höpöhöpö taas.
Oletpa varsinainen tatuointiasiantuntija, kun oman tuttavapiirisi heikolla itsetunnolla varustetut henkilöt ovat ottaneet tatuointeja.
Kannattaisi perehtyä asioihin ennen kuin alat omia mielipiteitäsi totuuksina julistamaan.
Tatuointeja ottaa ne jotka tahtoo, ihan siitä syystä mistä tahtoo. Ja ne jotka eivät pidä tatuoinneista, voisivat yrittää hieman rauhallisemmin suhtautua tähän asiaan. Ne muiden tatuoinnit ei teidän elämään mitenkään vaikuta.
[/quote]Kyllä ne muiden ihossa olevat tatuoinnit minun elämääni vaikuttavat valitettavasti. Kun minä miehenä näen naisen, josta kiinnostun, ja sitten paljastuukin että hänellä on tatuointi, niin kyllä siinä panohalut katoaa saman tien. Pahimmassa tapauksessa olen ehtinyt ajatella tätä lumppua jo pitemmän aikaa ja hävinnyt siinä kallisarvoista aikaani. Mikseivät naiset ajattele mitä tatuointi tekee heidän haluttavuudelleen miesten silmissä?
[/quote]
Täähän on niin provo mutta vastataan perjantain kunniaksi silti:
1) naisilla ei ole mitään velvollisuutta olla haluttava miesten mielestä.
2) joidenkin miesten mielestä tatuoinnit voivat olla seksikkäitä.
[/quote] minä en tiedä yhtään miestä, kenestä vihreä punainen läiskä on seksikäs
Mitä se on sulta pois jos muut ottaa itselleen tatuointeja?
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 14:43"]
minä en tiedä yhtään miestä, kenestä vihreä punainen läiskä on seksikäs
[/quote]
Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö sellaisia miehiä olisi olemassa.
T. Tatuoijan vaimo.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 14:43"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 13:51"][quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 13:48"]
[/quote]
Noniin höpöhöpö taas.
[/quote]
Täähän on niin provo mutta vastataan perjantain kunniaksi silti:
1) naisilla ei ole mitään velvollisuutta olla haluttava miesten mielestä.
2) joidenkin miesten mielestä tatuoinnit voivat olla seksikkäitä.
[/quote] minä en tiedä yhtään miestä, kenestä vihreä punainen läiskä on seksikäs
[/quote]
Mikä vihreä punainen läiskä? Et taida tietää tatuoinneista mitään, jos toi on sun näkemys niistä.
[/quote]
Noniin höpöhöpö taas.
[/quote]
Henry menes nyt etsimään töitä tai kirjottamaan blogiasi jooko..kiltti poika..
Jokaisella on oma mielipiteensä. Tuskin tatuoinnin kantajat itse ovat tuota mieltä. Minulla ei ole tatuointeja vielä, eikä tulekkaan olemaan, mutta pidän lävistämättömiä naamoja tylsinä.
Tää samainen tatuointimaanikko se jaksaa kuukaudesta toiseen tehtailla näitä itseään toistavia aloituksia. Hanki joku harrastus, ala vaikka tekemään tatuointeja!?