Minusta useamman ihmisen pitäisi aloittaa seurustelu vasta 25-30v ikäisenä
Sitten ovat oikeasti kypsiä. Tai no naiset ainakin on kypsiä, miehet ei ehkä vielä silloinkaan. Nykyään yhteiskunta painostaa monet seurustelemaan ja harrastamaan seksiä niin kovin nuorena.
Kommentit (25)
Mä aloitin seurustelemaan ensimmäisen kerran 27-vuotiaana. Vasta silloin koin olevani siihen oikeasti valmis. Nuorempana mua yritettiin monta kertaa tuttavien toimesta parittaa mitä ihmeellisimpien miesten kanssa, mutta onneksi tajusin sanoa ei.
Vierailija kirjoitti:
Moni menee naimisiin jo 22-24 v iässä
Mä en tunne yhtäkään tällaista ja mulla on aika laaja kaveripiiri.
N26
Ne viisi palstamammojen inhoamaa kirjainta...!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N26
Minä menin naimisiin 22 v, ja se oli aivan liian nuorena.
Ihmissuhdetaidot on varmasti paremmat, jos on kokemusta seurustelusta jo nuorempanakin
Ei taida olla koko elämänsä sinkkuna viihtynyt 25v neitsyt deittimaailman suosiossa.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida olla koko elämänsä sinkkuna viihtynyt 25v neitsyt deittimaailman suosiossa.
Nykypäivän deittimaailma on sen verran sairas, että se on vaan positiivista jos ei ihminen ole sen maailman suosiossa
Toisten puolesta ei voi sanoa milloin pitäisi seurustella. Mutta kumppanin laatu onkin toinen kysymys, onko kunnollinen vai alkoholia runsaasti lipittävä. Aikuisena voi olla sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Ihmissuhdetaidot on varmasti paremmat, jos on kokemusta seurustelusta jo nuorempanakin
Paljon hehkutetut parisuhteessa opitut ihmissuhdetaidot. Reaalimaailmassa en ole näihin törmännyt. Ihmiset menee kehittymättöminä parisuhteisiin ja tulee ihan yhtä kehittymättöminä niistä suhteista ulos.
Parempi, kun ei aloita koskaan. Sen verran laadutonta näkyy olevan "tarjonta" nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Toisten puolesta ei voi sanoa milloin pitäisi seurustella. Mutta kumppanin laatu onkin toinen kysymys, onko kunnollinen vai alkoholia runsaasti lipittävä. Aikuisena voi olla sinkku.
Muotoilisin avauksen ehkä uudelleen: Minusta sen pitäisi olla hyväksyttävämpää ja normaalimpaa jos ihminen aloittaa seurustelun vasta myöhemmällä iällä. Tälläkin palstalla moni on huolissaan siitä miten heihin suhtaudutaan kun eivät ole esim. 29v mennessä seurustellut koskaan. Minun mielestä tuossa ei pitäisi olla mitään 'outoa'.
AP
Aika moni timmi misu menee hukkaan jos ne alkaa vasta 25v avaamaan haarojaan. Mä tykkään enite ehkä kuitenki 19-20v misuista, niissä on vielä sitä nuoruuden naiiviutta mitä on lähes nautinnollista käyttää hyväksi.
M29
Optimi olisi kun parkymppiset naiset alkaisivat seurustella kolmekymppisten miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N26
Ja mä taas olen sellainen.
M42 (lisäksi "eri")
Oliko tällä avauksella joku muukin tarkoitus kuin miesten haukkuminen?
Niin, kukin aikanaan. Itse aloin olla vasta juuri siinä 25. ikävuoden jälkeen valmis.
Vierailija kirjoitti:
Aika moni timmi misu menee hukkaan jos ne alkaa vasta 25v avaamaan haarojaan. Mä tykkään enite ehkä kuitenki 19-20v misuista, niissä on vielä sitä nuoruuden naiiviutta mitä on lähes nautinnollista käyttää hyväksi.
M29
:DD
Niin, vaan minkäs teet kun hormonit hyrrää.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tällä avauksella joku muukin tarkoitus kuin miesten haukkuminen?
Missä kohtaa haukuttiin miehiä?
M27