Tytär 18v ei ole koskaan seurustellut
Olen aika huolissani. Mistä johtuu? Jotenkin hävettää.
Kommentit (58)
Hanki tytöllesi tekoripset, hiustenpidennykset, tekokynnet ja opeta meikkaa ja sit baariin!
Käykää tytön kanssa läpi kaikki seksistä. Asennot, sukuelimet jne.
Miksi ihmeessä hänen pitäisi seurustella jonkun kanssa? Ihan kuin parisuhde olisi joku elämän tavoite.
Kyllähän parisuhde on tavoite. Parempi kuin työ tai koulutus. Kukaan ei halua elää loppuelämäänsä yksin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän parisuhde on tavoite. Parempi kuin työ tai koulutus. Kukaan ei halua elää loppuelämäänsä yksin.
Voi olla läheisiä ihmissuhteita ilman parisuhdetta eikä tarvitse olla yksin.
Minäkin seurustelin vasta 19-vuotiaana ekan kerran, miksi ihmeessä olisi pitänyt aiemmin?
Yleensä akateemisesti suuntautuneet nuoret priorioivat asioita eri tavalla kuin amisnuoret, ja ns. lykkäävät tarpeentyydytystä. Eikä tässä puhuta vain seksistä, vaan emotionaalisista tarpeista. Seurustelun ei katsota olevan niin tärkeä asia, että sen vuoksi nipistettäisiin opiskeluista tai harrastuksista. Itsekin tiesin aina että miehen ehtii etsimään myöhemminkin, ja aviosiippani löysin "vasta" 24-vuotiaana.
Rouva
Vierailija kirjoitti:
Ihan asiallisesti niin jokainen 18v on jo seurustellut. Lapsesi täytyy jotenkin olla vajaa tai epänormaali. Ei hyvä.
No ei ole :D Ehkä sun läheisriippuvaisissa piireissä?
Hirmu hyvä tutustua ensin itseensä, kehittää itseään, miettiä mitä haluaa elämältä. Siihen sitten rakas solahtaa helposti kun sen aika on <3
Nykymaailma ei ole kovin jännittävä paikka, ehkä tyttäresi ei halua lisääntyä tässä sekavassa maailmassa ja odottelee vain milloin itse kuolee pois.
Jos tyttösi joskus löytää pojan nii käske hänen antaa sille bimbbaa
Vierailija kirjoitti:
Äitinä voit myös auttaa asiassa.
Esim. jos tytöllä on vahvat silmälasit, niin hankit hänelle piilolinssit. Piilarit kaunistaa jokaista.Vie tyttö kampaajalle. Pitkät hiukset vetoavat miehiin, eli väriä, hiusten pidennystä jne. Kulmat kannattaa värjätä ja muotoilla samalla.
Opeta tyttö meikkaamaan kauniin luonnollisesti. Hanki ripsarit, kajalit, meikkivoiteet, poskipunaa jne.
Push up-rintaliivit avittavat myös miehen hankinnassa. Kannattaa hankkia myös muita nuorekkaita vaatteita.
Hankit tytöllesi ja hänen kaverilleen liput festareille. Kuskaa ja hae kotiin.
Eiköhän näillä toimilla ole jo jotain vaikutusta.
Kauheeta esineellistämistä... Ihan kuin miehen nalkkin hommaaminen olisi joku tärkeä juttu ;)
Montako tytärtä sinulle on, jotka ei seurustele? Näitä samoja aloituksia on ollut monta nyt, ikä vaan vaihtelee.
Itse seurustelin jo 12 vuotiaana t. 90 mies
Vierailija kirjoitti:
Itse seurustelin jo 12 vuotiaana t. 90 mies
Vanhojen viisauksia, vain av:llä
En minäkään vielä 18-vuotiaana ollut kertaakaan seurustellut, mutta 23-vuotiaana menin sitten jo naimisiin.
Kyllä jotain täytyy olla tytöllä pielessä ettei ole edes alax olee suhteita kokeillut..t 11v tyttö
Mä seurustelin ekan kerran 18-vuotiaana, koska koin häpeää omasta kokemattomuudestani ja kumppaniksi valikoituikin sitten tyyppi, joka ei todellakaan ollut paras mahdollinen vaihtoehto. Se suhde rikkoi minua sisältä, ja niiden haavojen paranemiseen meni aikaa. Vasta monia vuosia myöhemmin uskalsin edes treffeille ja 25-vuotiaana löysin sellaisen ihmisen, jonka kanssa oikeasti haluan seurustella.
Parempi oikeasti odottaa sitä sopivaa kumppania, kuin suin päin alkaa seurustella vaan koska on muka pakko pariutua. Ei ole, kiirehtimällä asiat usein vain pahenevat.
Miksei. Täällähän meitä on vaikka kuinka.
M29