Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Punaiset pisteet sheivausalueella

Vierailija
06.07.2021 |

Bikiniraja jota en talvella ajele kun en kulje bikineissä, nyt höyläsin pehkon ja jäi punaista näppyjä. Mikä neuvoksi, mitä tein väärin. Käytin saippuaa partahöylän kanssa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vastaavia kokemuksia

Vierailija
2/8 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homma jotain kunnon ajovaahtoa tai geeliä (miestenkin versiot on ok jos ei muuta löydy) ja kunnon partahöylä. Ja sitten lopuksi huolellinen rasvaus jollain sopivalla voiteella tai rasvalla ettei iho kuivu ja ärsyynny.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdistä tussilla punaiset pisteet ja katso mikä kuvio tulee.

Vierailija
4/8 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdistä tussilla punaiset pisteet ja katso mikä kuvio tulee.

Varmaan hämähäkki väärinpäin.

Vierailija
5/8 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen herkkäihoinen, joten kokemusta on. Sheivaaminen täysin ilman pilkkuja on lähes mahdotonta. Itse olen alkanut nyt vasta varmaan vuosien kokeilemisten ansiosta alkanut löytää oikean tavan.

-sheivaaminen pitää tehdä suihkun jälkeen, kun karva on pehmeää.

-höylää täytyy käyttää hellin ottein ja lyhyillä vedoilla

-käytä bikinirajaan tarkoitettua höylää, muut on itselleni ainakin liian kovakouraisia.

-aluetta kannattaa välillä kuoria käyttämällä hellää kuorintasaippuaa tai vastaavaa tuotetta

-itse käytän sheivauksen jälkeen aluella teepuuöljyä, joka auttaa näppyihin

- suihkun ja sheivauksen jälkeen käytän pisteitä estävää bikinialuelle tarkoitettua voidetta

-rasvaa bikinialueen ihoa tavallisella, hajuttomalla kosteusvoiteella säännöllisesti, sillä kuiva iho menee herkemmin paukamille

Vierailija
6/8 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon ajogeeli, puhdas terä, ihon kosteutus jälkeenpäin, eikä housuja jalkaan heti saman tien, ettei hankaa vasta ajeltua ihoa. Kannattaa sheivata vaikka suihkussa illalla niin ettei tarvitse pukea enää vaatteita ennen kuin seuraavana aamuna. Näillä kosteilla olen pitänyt punaiset pilkut poissa, vaikka olen sheivannut vuosikaudet vuoden ympäri.

Vierailija
7/8 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei edes jää pelkkiin punaisiin pisteisiin, vaan parin päivän päästä on sheivattu alue täynnä tulehtuneita karvatuppia.

Ratakisuni on: En sheivaa. Annan karvojen rehottaa. Kukaan ei tietääkseni ole kuollut järkytykseen, kun on nähnyt minun karvaiset bikinirajani, ja sääreni.

P.S. Kainalokarvani olen ajellut tasan yhden kerran. Ei niitä vaan voi ajella.

Vierailija
8/8 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rfsu:n intiimialueelle tarkoitettu after shave geeli käyttöön

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme