Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkytyin vuokrien hinnasta! :o

Vierailija
06.07.2021 |

Autan ystävääni etsimään itselleen vuokra-asunnon. Hän etsii kolmiota (kahden lapsen kanssa) ja n. 1000e/kk maksaa vuokra :O Onneksi hän toki saa asumistukea! Mutta siis saman verran, kuin mitä meillä maksaa omakotitalon laina (sis. korot sekä lyhennyksen!). Tämä Pirkanmaalla!

Aivan järkyttävää! Vuokrien hinnat ovat karanneet aivan taivaisii..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin lohduttaa, että todennäköisesti hän saa suhteellisesti enemmän, jos saa 1000€::lla vuokrattua kolmion kun itse maksan samalla alueella (tarkemmin Tampereella) 700€ vuokraa + vesimaksu ja sähkö yksiöstäni. Onneksi sentään pyörällä pääsee ja julkinen liikkenne vielä toimii riittävän hyvin, eikä ole ollut muutoin  ollu pakko hankkia autoa. Ajattelen usein, että onneksi minun ei arvitse asua Helsingissä. -Asuisin siellä varmasi muuoin ihan mielelläni mutta en ole ollenkaan varma olisiko minulla varaa asua ja elää siellä. 

Vierailija
2/12 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin ei onneksi vuokrilla vielä ole hintaa, se tästä enää puuttuisi. Vuokra kerrotaan ilmoituksessa avoimesti. (vuokra = käyttöoikeudesta maksettava korvaus).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläpäin ei onneksi vuokrilla vielä ole hintaa, se tästä enää puuttuisi. Vuokra kerrotaan ilmoituksessa avoimesti. (vuokra = käyttöoikeudesta maksettava korvaus).

Hyvä teille. - Vahinko, että usein ne paikat, joissa vuokra-asumiskulut ovat vielä kohtuulliset on usein työpaikkoja ja opiskelupaikkoja tarjolla verraen huonosti. Mutta onneksi tällaisiakin paikkoa vielä on. On tympeää kun  luodaan mielikuvaa, että me kaikki haluamme ehdottomasti asua kasvukeskuksissa, usein verraten ahtaasti.  

Vierailija
4/12 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me muutimme myös väliaikaisesti vuokralle ja oon järkyttynyt vuokran määristä. Maksetaan kolmiosta 1150€/kk. Muutetaan marraskuussa uuteen omaan taloon joka on rakenteilla ja asumiskustannukset tulevat olemaan n. 800€/kk (sis. pieni laina ja muut kulut). Talossa on kaikkien mukavuuksien lisäksi 25 neliötä enemmän kuin tässä vuokrakämpässä.

Vierailija
5/12 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahan hinta on korko.

Mikä on vuokran hinta?

Vierailija
6/12 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehän ette koskaan remontoi tai kodinkoneet (liesi, jääkaappi) eivät koskaan hajoa.

Vierailija
7/12 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehän ette koskaan remontoi tai kodinkoneet (liesi, jääkaappi) eivät koskaan hajoa.

Me muutetaan ihan uuteen taloon joten tuskin ihan heti tarvitsee remontoida mutta tässä vuokrakämpässä on kyllä ysärikeittiö (rv - 94) enkä usko että sitä ollaan uusimassa ennen kuin tyyliin lahoaa käsiin.

Vierailija
8/12 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokra = lyhennys vuokrantajan taskuun + korko pankille + vuokranantajan sijoituksen voitto

Oma asunto = lyhennys itselle + korko pankille ja vuokranantajan voittoa ei ole

Tarviiko enempää selittää kumpi on järkevämpi?

Vierailija
9/12 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tyytyväinen vuokrien tasoon.

T: 28 vuokra-asuntoa pk seudulta omistava

Vierailija
10/12 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokran hinta? WTF?

Vierailija
11/12 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maksan 1300e/kk yksiöstä. Terveisiä Tukholmasta

Vierailija
12/12 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ole kolmiosta aika edullinen vuokra? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi