Vesku ja Paula, Eilen kun mä tiennyt en.
Niin koskettava.
Kommentit (12)
Jep, kuuntelen tota ja sitten sitä kun laulaa Tähkän kanssa, ihanaa!!
Vierailija kirjoitti:
Onko ne kimpassa vai?
Onhan olleet tai ainakin paneskelleet.
Vierailija kirjoitti:
Romanttista. Vähän kuin D ja Helmi.
Mitä samaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ne kimpassa vai?
Onhan olleet tai ainakin paneskelleet.
Liukastuiko Vesku?
Miten mä jotenkin kuvittelin että Vesalan Paula, mutta olikin näköjänsä Koivuniemi.
En yhdistä Veskua ja Paulaa toisiinsa romanttisesti mutta Lenitan ja Veskun kyllä, josta kerrottiin Loiri kirjassakin. Oli kiihkeä mutta lyhyt suhde.
Vierailija kirjoitti:
En yhdistä Veskua ja Paulaa toisiinsa romanttisesti mutta Lenitan ja Veskun kyllä, josta kerrottiin Loiri kirjassakin. Oli kiihkeä mutta lyhyt suhde.
Siitä on romatiikka kaukana, kun aletaan oikein kunnolla kyntämään.
Kylmät väreet menee kun kuuntelee.