Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitenköhän sitä uskaltaa huomenna lentää.tänään 3krt paskat housussa

Vierailija
09.07.2014 |

Huomenna lähtee lento Etelä-Afrikkaan. Kokonaisuudessaan matkustusaika 33h (kaks vaihtoa). Tänään alkoi kamala ripuli, käytännössä keltaista nestettä eikä mitään pidätyskykyä. Ei edes tunnu mitään tarvetta mutta ylös noustessa onkin paskat housussa. Ei sinänsä ole uutta, mulla on niin herkkä maha ettei tartte kun syödä vähän jotain epäilyttävää niin monta päivää on vatsa kuralla. Tuli nyt vaan niin huonoon saumaan. Oikeastiko mun pitää vetää vaipat jalkaan? Voi kääk tätä mun tuuria

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota imodiumia. Mulla ainakin aina auttaa nopeasti.

Vierailija
2/9 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänikin vatsatauti ollut useasti ja ihan kuralla, mutta sitä EN ymmärrä miten helvetissä aikuiset ihmiset pystyy paskantamaan housuunsa? Onko lihaskunto niin heikoissa kantimissa vai minä vikana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa otin jo päivällä, ei oikein vakuuttavasti ole ainakaan toistaiseksi toiminut. Aikaisemmin on joskus toiminut jonkin verran ja joskus ei yhtään, joten en kyllä nytkään luota tehoon täysin

Vierailija
4/9 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 22:51"]Itsellänikin vatsatauti ollut useasti ja ihan kuralla, mutta sitä EN ymmärrä miten helvetissä aikuiset ihmiset pystyy paskantamaan housuunsa? Onko lihaskunto niin heikoissa kantimissa vai minä vikana?

[/quote]

Se tulee jotenkin niin varoittamatta, ettei ehdi supistaa paikkoja, ja tosiaan kun on ihan vettä niin valuu kun nousee ylös. Jos tiedän että kohta tulee, niin pystyn kyllä ihan normaalisti pidättämään sitä vettäkin.

Vierailija
5/9 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luitko ripulilääkkeen ohjeen... Otat uudelleen jos paskaa tulee.

Vierailija
6/9 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuplatripla annos Gefilus kapseleita

Vierailija
7/9 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene poliklinikalle ja pyydä saada hyvät lääkkeet.

Vierailija
8/9 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokoneessa on aika tuskaa, jos ei saa mennä edes vessaan. Noustessa ja laskeutuessa ei saa mennä ja yläilmoissakin saattaa olla välillä pientä turbulenssia, minkä aikana pitää istua paikallaan. Kiva jos ehtii juuri vessaan ja tulee käsky palata paikoilleen. Siinähän odotat että turbulenssi loppuu ja pääset yrittämään uudestaan vessa-asiointia...

Vierailija
9/9 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 22:51"]

Itsellänikin vatsatauti ollut useasti ja ihan kuralla, mutta sitä EN ymmärrä miten helvetissä aikuiset ihmiset pystyy paskantamaan housuunsa? Onko lihaskunto niin heikoissa kantimissa vai minä vikana?

[/quote]

Jos koet joskus kunnon vesiripulin ymmärrät miksi aikuinenkin voi paskoa housuunsa. Se on jännä tunne kun yrität rypistää, juosta vessaan ja paska valuu housuun etkä voi mitään. Olen joskus joutunut joskus laittamaan sänkyyn vanhan pyyhkeen takapuolen alle ettei yöllä pierujen mukana tullut paskaliruja sänkyyn. Luulen että jokainen on joskus aikuisenakin paskonut ripulissa housuunsa mutta kukapa sitä kehtaisi myöntää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän