Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulehdus vai jotain muuta?

Vierailija
09.07.2014 |

Heippa... Jonkin aikaa sitten, ehkä parisen viikkoa sitten minulla oli rusehtavaa, pahanhajuista vuotoa. Se meni ohi parissa päivässä. Nyt emättimen suulla on lievää kutinaa ja valkovuoto on seinämiin tarttuvaa, sitkeää ja pahanhajuista. Semmosta töhnämäistä ja välillä paksumpaa limaa. Koko alapää tavallaan punoittaa, haisee ja on valkoista peitettä. Valkovuoto on valkoista. Otin hiivalääkkeen, auttoi kutinaan. Kirvelyä ei ole - ei virstatessakaan. Mulla on jonkulainen haava tossa klitoriksen yläpuolella. Siinä on yleensä aika kuiva kohta ja se repeilee aina välillä. Ei oo mitenkään erityisen arka, kipeä, kutiseva eikä kirvelevä. Laitoin bepanthenia, joka auttaa siihen. Myös näyttää, että ois jotenkin turvonnu haavan kohdalta, niinkun ne talirauhaset. Näyttävät isommilta. Rakkuloita tai mitään vastaavia ei ole, eikä punoittava alue ole mitenkään arka. Miehellä ei oo koskaan ollut mitään oireita. Entisten kanssa käytin kondomia ja taudit on testattu, eikä niitä ole. Mulla on aika ajoittain puhkeava huuliherpes, mutta miehellä ei ole ikinä ollut. Joskus mulla on ollut hiivatulehdus ja emätintulehdus, oireet olivat samankaltaiset. Käytän e-pillereitä toista vuotta. Pidän hygieniasta hyvää huolta. Olin miehen ensimmäinen. Erosimme sovussa. Entiset olivat myös neitsyeitä. Mietin tota huuliherpestä, että oisko se voinut levitä, mutta yleensähän se on todella kipeä ja kutiseva ja kirvelevä... Seksistä on aikaa varmaan 5kk.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku mikä voisi olla?

Vierailija
2/6 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 20:27"]Tietääkö joku mikä voisi olla?

[/quote]

Bakteerivaginoosilta kuulostaa. Yhtä yleinen kuin hiiva, monesti sekoitetaan keskenään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 20:38"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 20:27"]Tietääkö joku mikä voisi olla?

[/quote]

Bakteerivaginoosilta kuulostaa. Yhtä yleinen kuin hiiva, monesti sekoitetaan keskenään.

[/quote]

Okei, meen huomenna lääkäriin... Voikohan tää olla herpestä?

Vierailija
4/6 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, en huomannutkaan, että mainitsit jo emätintulehduksen. Minulla hoidettiin samoilla oireilla juuri emätintulehduksena. Kannattaa myös kokeilla pitää taukoa e-pillereistä. -3

Vierailija
5/6 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 20:46"][quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 20:38"]

[/quote]

[/quote]

Okei, meen huomenna lääkäriin... Voikohan tää olla herpestä?

[/quote]

En usko, jos varsinaisia rakkuloita ei kerran ole

Vierailija
6/6 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän