Minut hyväksyttiin koulutukseen jossa on hirmumatala työttömyys!
Selvitin työttömien ja aloituspaikkojen lukumäärän (yliopistoissa). Kävi ilmi että työttömiä on 0.4 kertaa sen verran mitä otetaan uusia opiskelijoita vuoden aikana! Jiihaa!
Kommentit (23)
Lääkis? Oikis? Yhteiskuntatieteellinen?
Ainoastaan lääkis. Yhteiskuntatiede on sellaista että ei oikein tiedä mitä sillä tekee.
Työttömiä lääketieteen lisureita on minun tietojen mukaan 49. Eli väärin.
No kerro nyt kun aloitit....siivooja?
Logopedia on yksi, mitä moni ei tule ajatelleeksi. Eli puheterapeutteja valmistuu.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 16:58"]
Ainoastaan lääkis. Yhteiskuntatiede on sellaista että ei oikein tiedä mitä sillä tekee.
[/quote]
...ja yhteiskuntatieteellinen on yhtä kuin yhteiskuntatiede, sepä vasta mielenkiintoista :D
t. Yhteiskuntatieteellisestä valmistunut sosiaalityöntekijä, jonka mies valmistui samalta laitokselta psykologiksi.
Juristeja koulutetaan liikaa- väittää entinen opiskelija.
Mutta en usko, että tuon aloituksen kirjoittaja lääkikseen, oikikseen tai muuhunkaan haluttuun koulukuntaan pääsee. Kirjoitusasusta päätellen, ei taida olla rahkeita :)
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 17:12"]
Mutta en usko, että tuon aloituksen kirjoittaja lääkikseen, oikikseen tai muuhunkaan haluttuun koulukuntaan pääsee. Kirjoitusasusta päätellen, ei taida olla rahkeita :)
Hohhoijaa. Mä teen työkseni paljon teknistä dokumentointia ja keksusteluplastoilla kirjoittelen mitä sattuu krijoitusvihriestä vlättimättä.
[/quote]
Onnea. Valitettavasti omalla kohdalla ne työt olivat sen viiden opiskeluvuoden aikana jo kadonneet.
Kannattaa iloita vasta sitten kun on sieltä valmistunutkin. Opiskelemaan voi päästä, mutta valmistuminen onkin sitten eri juttu...
Onko kukaan kuullut että on päässyt oikikseen, lääkikseen ja ei ole valmistunut???? En ole kuullut.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 16:59"]Työttömiä lääketieteen lisureita on minun tietojen mukaan 49. Eli väärin.[/quote]joku syy mutta ei kaikkialla Suomessa oo tarpeeksi lääkäreitä. Lääkikseen on todella vaikeeta päästä joka kirjoittanut vaan cum laudea.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 17:32"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 17:12"]
Hohhoijaa. Mä teen työkseni paljon teknistä dokumentointia ja keksusteluplastoilla
kirjoittelen mitä sattuu krijoitusvihriestä vlättimättä.
Ok tämähän se sitten ratkaisi asian. Taidat olla sukupuoleltasi mies, jolla on suhteet kunnossa erinäisiin työpaikkoihin.
[/quote]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 17:43"]
Onko kukaan kuullut että on päässyt oikikseen, lääkikseen ja ei ole valmistunut???? En ole kuullut.
[/quote]
Juu en ole minäkään
En ole mies ja äidinkielikin koulussa 10...en minä puhukaan koko ajan kirjakieltä, miksi siis pitäisi sitä kirjoittakaan kun tämä on paikka, jossa voi käyttää puhekielistä ilmaisua? Ajankäyttö on työtehtävissä ja keskustelupalstoilla vähän erilaista.
Onnea, mahdolliset alat onkin helppo arvata!