Mikä siinä rokotteessa on niin huono asia?
Joo, eihän siitä ole mitään tietoa tuleeko jotain haittaa vaikka viiden vuoden kuluttua. Koko tautiakaan ei ole ollut kuin mitä lie pari vuotta.
Eiköhän pahimmat oireet olisi jo ilmaantuneet? Rokotteen on saanut aika saamarin monta ihmistä. Melkoinen salaliitto, mikäli miljoonat rokotteesta vammautuneet olisivat vain kadonneet yön pimeydessä mustiin pakettiautoihin. En ole kuullut oikeasti mitään luotettavaa uutista yhdestäkään isommasta ongelmasta.
Kommentit (27)
Mieleen tulee joku toinen flunssarokote ja siihen liittyvä narkolepsia vuosien takaa. En tiedä tuleeko tuosta mitään.
Itse en laita rokotetta ihan periaatteellisisista syistä. Vastustan tällaisia ihmiskokeita. Rokotteita ei ole kunnolla testattu eikä tauti ole riittävän vaarallinen oikeuttaakseen sen. Otan mieluummin riskin taudin kanssa mutta ainakin se on sitten oma valinta ja sen kanssa on elettävä (tai kuoltava).
Eniten asia tuntuu häiritsevän näitä rokotepakottajia. Ottakaa se rokote ja olkaa tyytyväisiä. Alkaa jo v i t utttaa ku ensimmäisenä kysellään et ootko jo ottanut rokotteen. Mitä v i t t ua se kenellekkään kuuluu olenko, vai enkö ole ottanut.
Kaksi rokoteannosta ei suojaa koronatartunnalta, kuten myös valmistajat Pfizer ja Moderna ovat alunperin ilmoittaneet. COVID-rokotteet on tehty vain lievittämään koronataudin lieviä oireita, niiden ei ole tarkoitus estää tartuntaa tai sairaalahoitoon joutumista tai kuolemaa.
Rokotekriittisimmät on usein niitä, jotka vetää ilman ongelmia dopingeja, huumeita, viinaa, röökiä.
Vierailija kirjoitti:
Rokotekriittisimmät on usein niitä, jotka vetää ilman ongelmia dopingeja, huumeita, viinaa, röökiä.
Rokotekriittiset omaavat tutkitusti selvästi keskitasoa matalamman älykkyysosamäärän.
Piikkiproteiini leviää koko kehoon, tarkoitus oli että aine jäisi olkalihakseen, uusimpien tutkimusten mukaan toksista piikkiproteiinia löytyy koko kehosta jo 4 tunnin kuluttua piikistä. Tämä huolestuttaa monia lääkäreitä ja tutkijoita.
Vierailija kirjoitti:
Piikkiproteiini leviää koko kehoon, tarkoitus oli että aine jäisi olkalihakseen, uusimpien tutkimusten mukaan toksista piikkiproteiinia löytyy koko kehosta jo 4 tunnin kuluttua piikistä. Tämä huolestuttaa monia lääkäreitä ja tutkijoita.
Korona tarttuu olkalihaksen välityksellä. Tutkittu juttu
No ei ole vielä yksikään kommentti vakuuttanut.
Joku narkolepsia tai muu vastaava olisi jo tullut ilmi. Voi tietenkin olla että oireet ilmaantuvat vasta vuosien päästä. Luulisin että suurempi riski on itse taudin pitkäaikaiset haittavaikutukset. Keuhkojen vammautuminen on melko todennäköistä. Minä en vastusta tällaista ihmiskoetta, voin oikein hyvin osallistua siihen omalta osalta. En näe mitään eettistä tai moraalista pulmaa, päinvastoin.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokotekriittiset omaavat tutkitusti selvästi keskitasoa matalamman älykkyysosamäärän.
Kriittiseen ajatteluun kykenevät ihmiset omaavat lähtökohtaisesti keskivertoa korkeamman älykkyysosamäärän.
Jos haittavaikutus näkyy kolmen vuoden päästä, niin se näkyy kolmen vuoden päästä, vaikka olisi koko maapallon väestö rokotettu. 1960 luvulla annettiin rokotetta rs-viruksen aiheuttamaa tautia vastaan, mutta vasta seuraavalla flunssa kierroksella huomattiin, että useat rokotteen saaneet saivatkin vakavamman version taudista.
Rokotus annetaan hartialihakseen. Musculus deltoideus.
Vierailija kirjoitti:
Joku narkolepsia tai muu vastaava olisi jo tullut ilmi. Voi tietenkin olla että oireet ilmaantuvat vasta vuosien päästä. Luulisin että suurempi riski on itse taudin pitkäaikaiset haittavaikutukset. Keuhkojen vammautuminen on melko todennäköistä. Minä en vastusta tällaista ihmiskoetta, voin oikein hyvin osallistua siihen omalta osalta. En näe mitään eettistä tai moraalista pulmaa, päinvastoin.
AP
Ihmiskokeeseen osallistuminen on ihan ok, jos se tapahtuu omasta tahdosta. Eri asia pakottaa tai painostaa.
Koronaa on ollut iät ajat, kuten muitakin viruksia, ja siihen on kehitetty rokotettakin jo ainakin 10 vuotta, eli ei nyt ihan alusta alettu tähän koronavarianttiin rokotetta kehitellä, kaikki ainesosatkin on vanhoja, ei niitä tähän hätään jostain ilmasta keksitty.
Covid 19 ei ole ennen ollut ihmisillä, mutta muita koronia kyllä, joten senkin takia tämä on ollut tiedossa että joku tälläinen tulee lähiaikoina, sitä on puhuttu jo vuosia. Ihmisten määrä tällä pallolla on kestämättömän suuri ja ilmastonmuutos lisää pandemioiden todennäköisyyttä. Äiti maa korjaa itse itseään, säiden ääri-ilmiöillä ja pandemioilla, niinhän se aina menee.
Ja se sikapiikki ja se että se laukaisi joillain joilla oli geneettinen riski narkolepsiaan, ei juurikaan liity tähän rokotteeseen, lähinnä vain siten että joo, tämäkin on rokote. Rokotteita on otettu jo toista sataa vuotta, ja niitä on kymmenittäin, sadoittain, joita on annettu miljoonille, jos ei miljardeille ihmisille, joten ei mitään ihmeellistä tässä koronarokotteessa.
Vierailija kirjoitti:
Jos haittavaikutus näkyy kolmen vuoden päästä, niin se näkyy kolmen vuoden päästä, vaikka olisi koko maapallon väestö rokotettu. 1960 luvulla annettiin rokotetta rs-viruksen aiheuttamaa tautia vastaan, mutta vasta seuraavalla flunssa kierroksella huomattiin, että useat rokotteen saaneet saivatkin vakavamman version taudista.
Tämä on kyllä just näin. Toisaalta jos itse tauti jää kytemään ja tappaa varmuudella kolmen vuoden päästä?
AP
Siinä mielessä ihmiset onkin pöllöjä, että kun ei tullut välitöntä reaktiota niin lesotellaan ympäri somea miten ei tullut 5G:tä puhelimeen. Ai että mä nauran partaani sitten näille, kun vähän myöhemmin kosahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
APIhmiskokeeseen osallistuminen on ihan ok, jos se tapahtuu omasta tahdosta. Eri asia pakottaa tai painostaa.
Koronarokote on rokote muiden joukossa, ei mikään ihmiskoe. Se on ihan höpöhöpöä, koronaan on kehitetty rokotetta jo pitkään, tämä ihmiseen tarttunut covid 19 oli vaan uusi versio, eli ei nyt niin ihmeellinen asia rokotteiden tekijöille.
Se että sinä et ole kuullut jotain
ei todista
että sitä jotain ei olisi tapahtunut