En uskalla koskaan laittaa sisustukseen mitään vähääkään erilaista, harmittaa
Näin ihania kuvatapetteja, mutta en ikinä kuitenkaan laittaisi niitä omaan kotiin koska pelkään kyllästyväni vuoden sisään, tai etten muuten vaan tykkääkään ja sitten olisi menneet rahat ihan hukkaan. Ärsyttää kun ei uskalla poistua omalta mukavuusalueelta ollenkaan ja sitten kuitenkin huokailen ihastuksesta kun katselen jotain tuollaisia sisustuslehdistä tai blogeista.
Kommentit (9)
Saahan ne sitten vaihdettua jos alkaa kyllästyttää. Itsellesi sinä kotiasi laitat, muista se!
Tapetit on just ihania. Meillä on mökillä joka huoneessa eilainen ja tykkään niistä jokaisesta, edelleen. Maalatut kuviottomat seinät on ne mihin mä kyllästyn.
En ymmärrä tuota kyllästymisen pelkoa. Niihin tottuu. Ei niitä edes huomaa ajan myötä, noten miten edes voi kyllästyä.
Mä oon quunnitellut tapetoivani ison levyn ja teen siitä sängynpäädyn. Sitä on helppo vaihtaa mielen mukaan. Ei tarvii seinästärepimisruljanssia vaan sen levyn voi kuskata autotalliin työstettäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon quunnitellut tapetoivani ison levyn ja teen siitä sängynpäädyn. Sitä on helppo vaihtaa mielen mukaan. Ei tarvii seinästärepimisruljanssia vaan sen levyn voi kuskata autotalliin työstettäväksi.
Ei niitä tarvitse repiä pois jos on sileä tapetti ja pohjassaan kiinni. Meillä on olkkarin seinässä kolmas tapetti meneillään, kaksi edellistä siellä alla.
Tähän pitää todeta kuten eräs ystäväni: ”Outo juttu, kun pitää kyllästymisen pelossa pitää valkoisia seiniä, joihin on aivan lopen kyllästynyt.”
Vierailija kirjoitti:
Tähän pitää todeta kuten eräs ystäväni: ”Outo juttu, kun pitää kyllästymisen pelossa pitää valkoisia seiniä, joihin on aivan lopen kyllästynyt.”
Jostain syystä Suomessa pelätään värejä. Kaikki on sitten valkoista, greigeä tai harmaan sävyjä. Sellaista marraskuun väristä.
Kyllästytkö valkoisiin seiniin?
Niitä katsellaan vuodesta toiseen muttei uskalleta tehdä mitään jos kyllästyykin 🙃
Mutta silmä tottuu kaikkeen. Niin kuin niihin valkoisiin seiniinkin. Tarkoitan että totut siihen erikoiseen tapettiinkin.
Monesti väliaikaisratkaisuistakin tulee pysyviä tämän takia. Silmä tottuu eikä se enää häiritsekään kuten alussa.
Parhaassa tapauksessa rakastut tapettiisi ikihyviksi!
Ja sen voi myös vaihtaa helposti.
Minä ihastun myös kaikkiin ihaniin tapetteihin, mutta tiedän, että kyllästyisin pian ja miehelle ne ovat jo alunperinkin kauhistus. Nyt olen ajatellut, että jos ostaisin rullan jotakin ihanaa tapettia ja laittaisin sitä isoon julistetaulunkehykseen ikäänkuin tauluksi. Olisi helppo vaihtaa kun kyllästyttää. Voisin käyttää sitä myös vanhanaikaisena hyllypaperina ja laittaa siitä paperit vanhan lipaston laatikoiden pohjalle.