Pia Lambergin aviomiehen naamaa eikä nimeä ei saa paljastaa, on niiiiiiiiiin salaista, niiiiin salaista, että
no nyt on salamyhkäistä. Mulla heräisi kyllä hälytysmerkit kun ei edes hääkuvaa saa misSuomi näyttää omista häistään kenellekään tai ainakaan medialle. Jotain on vinossa. onko joku kamala salaisuus joka tulisi ilmi jos joku paljastaisi tuon aviomiehen nimen? Mikä siellä on pidettävä piilossa?
Mikä tuo mies kuvittelee olevansa? Liian hyvä naidakseen suomalaisen ettei sitä saa kertoa kenellekkään vai?
jo on uskomatonta
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä ottaa hullulla stalkkerilla koville, kun ei saakaan uteliaisuudelleen tyydytystä :D Hieno Pia! Näin sitä hulluja kohdellaan!
tiedoksesi vaan sulle, että Santa Monicassa ei ole kovin montaa Keith nimistä kiinteistöalalla vaikuttavaa Keithiä. Alue on oikeastaan melko pieni. Pari saman nimiistä, hänet on helppo tunnistaa iän perusteella googlehaulla.
No sittenhän tässä ei ole mitään ongelmaa. Ap:kin saa stalkattua kuvan ja varmaan palkkatiedotkin helposti esiin, kun elämänsä sisältö näyttää olevan Pian elämän urkkiminen.
Vierailija kirjoitti:
Komea mies on😍
Ei kai? Minä kyllä oletin, että näyttäisi samalta kuin nuo ostarin vakijuopot :D
no se läävä missä asuivat kertoo tuloista kaiken mikä kiinnnostaa....tokkopa kovat tulot voi olla .tuolla kiinteistöbisneksessä liikkuu miljoonia yleensä. Välittäjät ja rakennuttajat asuu yleensä miljoonamansioneissa.
Vierailija kirjoitti:
no se läävä missä asuivat kertoo tuloista kaiken mikä kiinnnostaa....tokkopa kovat tulot voi olla .tuolla kiinteistöbisneksessä liikkuu miljoonia yleensä. Välittäjät ja rakennuttajat asuu yleensä miljoonamansioneissa.
Läävä :D Nyt menee "vähän" yli tuo kateellisuus :D
Häh? Hääkuvat tulee melkein ensimmäisenä netistä vastaan joten eiköhän niistä miehen tunnista jos tarvetta on.
Mene ap ylilaudalla ja tee aloitus siellä. Niin, eiköhän miehestä kuva löydy.
No olethan mouhottanut, ettei tee oikeita töitä jne. Kyllä se on mollaamista. Ainut asia, mikä tässä on sairasta, on sinä. Pia kyllä tietää mitä tekee eikä tuo julkisuuteen ihmisiä, jotka sinne eivät halua, vaikka itse onkin julkisuudessa. Fiksu nainen. Tosin eipä tyhmä pärjäisikään noin hyvin kuin Pia on pärjännyt.