Onks täällä muita jotka ei saa unta:/
Tunnin päästä pitäis kyl herätä mut en oo nukkunu kuin pikku silmäyksiä:(
Kommentit (14)
Kurjaa kun väsyttää muttei saa unta:( ap.
Huoneisto niin kuuma. Ei auta mikään. Tässä nyt sellaiset 4 tuntia miettinyt että miten ihmeessä viilentää tilannetta.
Täällä kans hereillä. Vaatteetkin on liikaa.
Minä ja 8v. lapsi hereillä täällä. Kumpikaan ei ole saatu unta kun on niin kuuma =(
Mä. Heräsin klo 3 ja ei tuu uni ei. Oon iloisesti vielä raskaana....
Hei! Jos on tosi kuuma, laittakaa märät sukat päälle, ja tuuletin puhaltaa niiden päälle. Tulee kylmä-
Mä en oo nukkunut silmäystäkään... Mietin tässä, että pitäiskö vielä yrittää mennä tunniksi sänkyyn lepäämään, vai joko vois alkaa valmistautua työhön lähtöön. En vain millään muista, koska työajan aamuliukuma oikein alkaa, kun normisti en koskaan mene ennen kahdeksaa...
Minua ei kuumuus haittaa, huolet valvottivat.
Minä menen vasta seitsemältä nukkumaan sillä heräsin vasta neljältä iltapäivällä.
1,5l jaffaa meni yön aikana ja mittari näytti alimmillaan 24astetta yöllä, hiki valu koko yön.. huh huh, nousin jo klo 4.30 kun ei tullu mitään nukkumisesta. Mikähän ettei enää oo kuuma kun nousi ylös? Maatessa olin ihan märkä koko ajan.
Koneella olo on kyllä pahinta. Jos uniongelmat on jatkuvia, sitten on syytä käydä lääkärissä. Mutta satunnaisia varten kannattaa hankkia joku "rauhallinen romaani", juoda ehkä vähän vettä, lukea vartti ja sitten yrittää rentoutua. Pitää vain jäsen kerrallaan mennä. Ajatukset pitäisi saada pois stressaavista asioista, miten se onnistuu, vaikea sanoa kun itse olen niin paljon valvonut huolien takia. Alan ajatella vaikka taitoluistelua ja se saa minut joskus nukahtamaan.
Olen potenut migreeniä kaksi päivää, enkä ole saanut syötyä paljon mitään. Onnistuin nukkumaan neljä tuntia, ja pää on niin hyvä, että päätin tehdä kaiken sen, minkä muuten joutuisin tekemään päivällä helteessä ja pääkipu alkaisi uudelleen. Teki mieli suolaista, ja kun munia ei ollut, laitoin purkkihernesoppaan fetaa. Nyt on harvinaisen onnellinen olo, ja kohta menen nukkumaan lisää. Olen pohjoista rotua, ei minua ole tarkoitettu tällaiseen pätsielämään. Tuuletin kämpän läpikotaisin nyt yöllä, hirsitalo pitää onneksi aika kivasti viileytensä päivälläkin. Soommoro!
Minulla on Päivän pimennysverhot, illalla tuuletan, nukkuessa pimennysverhot ja tyynyn alla 4 kylmäkallea. Ja sitten kääntelen tyynyä aina kun tulee kuuma. Hieman Pelottaa onko tuo vaarallista? Nukun vielä alasti ja lakana peittona.
Minä. Lapsi herätti mut kahdelta ja siitä lähtien olen ollut hereillä..