Voi v%$@# miten vaikeaa on päästä yli exästä
Joka ainut päivä mielessä. Erosta jo 10 kk ja 3 kk ei oo puhuttu sanan sanaa. Mutta silti mietin häntä. Ärsyttää jo itseänikin että en vain pääse yli hänestä.
Kommentit (6)
Sama homma. Pääsin jo hyvään vauhtiin ja tapailinkin jo lupaavasti uutta miestä kunnes joko aloin kaipaamaan eksääni tai tästä uudesta alkoi paljastumaan asioita joiden takia aloin kaipaamaan eksääni. Lobotomian voisin ottaa.
Mulla kaipaaminen täysin turhaa, koska luonteenpiirteemme eivät vain sovi parhaalla tavalla yhteen ja suhde muuttuu toksiseksi, koska emme ole valmiita kumpikaan luopumaan tietyistä perusarvoista, jotka menevät pahasti ristiin ja luulen, että itse olen miettinyt asiaa enemmän kuin eksäni joka saattaisi hyvinkin lähteä taas hulluuteen mukaan ja lopulta olisin kynnysmatto.
Turhaa se on täälläkin. Suhteemme oli yhtä vuoristorataa ja ei siitä olis tullut mitään. Se kai siinä kaihertaakin kun oli niin paljon hyvää ja sitten myös huonoa joka kaato jutun. Ja exä mennyt jo eteenpäin, löysi eromme jälkeen heti uuden ja minä yksin vaan sitä mietin. Ärsyttää.
Mulla erosta 6 vuotta että joo... ei siitä tahdo päästä yli jos toinen on tarpeeksi merkannut.
Erosta menee yleensä 1,5 - 2 vuotta, että alkaa taas nähdä väreissä ja pystyy elämään suht normaalia elämää.
Jos olet elänyt kumppanisi kanssa esimerkiksi 15 - 20 vuotta, niin eihän sen tarvitsekaan unohtua. Jossain vaiheessa huomaat, ettet enää ajattele exää jatkuvasti ja silloin harvoin kun tulee ajatuksiin, niin ajatukset eivät ole enää katkeria.
Kai tuo on yksilöllistä. Mulla kesti 4kk päästä yli 6 vuoden suhteesta. No se viha oli kylläkin muhinut mun sisuksissa jo ainakin vuoden ennen kun lähdin. Joo ja yritin puhua ja selvittää asioita, mutta mua ei kuunneltu ja kaiken piti mennä 100% toisen pillin mukaan ja mun olisi pitänyt vaan sopeutua. Oikeastaan vaan eka vuosi siitä suhteesta meni hyvin, olin hölmö ja nuori.
No hän oli sulle varmaan tärkeä. Älä stressaa, vaikka hän on mielessäsi. Anna olla vaan. Anna ajatusten tulla ja mennä. Tulee vielä päivä, jolloin ajattelet paljon muutakin kuin häntä.